Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

"Om du vore läskunnig" skrev du...

Hur tror du jag är kapabel till att skriva om jag inte kan läsa??

Eller var det ännu ett av dina barnsliga påhopp?

Tja, jag anpassar mig bara till din nivå. Du frågade mig om jag var dum och jag frågade dig om du kan läsa. Kvitterat med andra ord.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Förlåt om jag krossa dina illusioner om att aldrig ha fel... Din fanklubb ger dig karma ändå så du behöver inte gråta.

Jag har inga problem med att ha fel, så länge jag inte har det på en daglig basis som vissa andra här så är det lugnt. :whistle:

Har du mailat HRW med din info ännu eller du avstår? Hur kan de skriva att Thaksin inledde WOD 1 februari 2003 när du ju vet att det inleddes mycket tidigare? Hur kan Thaksin själv hävda det, han kanske gick på drogerna själv? Det skulle ju förstås förklara en hel del

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inga problem med att ha fel, så länge jag inte har det på en daglig basis som vissa andra här så är det lugnt. :whistle:

Har du mailat HRW med din info ännu eller du avstår? Hur kan de skriva att Thaksin inledde WOD 1 februari 2003 när du ju vet att det inleddes mycket tidigare? Hur kan Thaksin själv hävda det, han kanske gick på drogerna själv? Det skulle ju förstås förklara en hel del

jaja bara fortsätt slå ifrån dig som ett grinigt litet barn

Jag bryr mig inte vilket datum han starta skiten, Helt oväsentligt för min del.

Men om vi återgår till nått annat med WOD, En sak som slog mig när jag läste om knarket att det fanns rapporter om dessa "döds patruller" som hade samma tillväga gångs sätt som på 80 talet när dom jaga kommunister och dess sympatisörer.

Är det något du känner till om?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha!!

Inte mitt fel att du skriver en sak men menar en annan!

Är det ofta du skriver saker som inte stämmer överens med verkligheten?

Nej inte speciellt ofta faktiskt. Det här är första gången jag upplevt det som ett problem dock. Jag får väl tänka på att skriva enklare i framtiden så att alla kan förstå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om vi återgår till nått annat med WOD, En sak som slog mig när jag läste om knarket att det fanns rapporter om dessa "döds patruller" som hade samma tillväga gångs sätt som på 80 talet när dom jaga kommunister och dess sympatisörer.

Är det något du känner till om?

En hel del faktiskt, men det är en lång historia som jag inte har tid med just nu. Ska nämligen packa för Thailand.

Men ska försöka hinna senare, det förklarar också varför jag är emot det sätt som WOD genomfördes på och inte kan begripa hur upplysta svenskar hyllar överlagda mord på misstänkta knarklangare.

Ha tålamod...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inte speciellt ofta faktiskt. Det här är första gången jag upplevt det som ett problem dock. Jag får väl tänka på att skriva enklare i framtiden så att alla kan förstå.

Jaha.. Så då händer det då och då att du inte håller dig till fakta!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Nix :)

Börjar bli svårt det här med läsförståelse!!

Kan någon oberoende gå in och stävja i bäcken :)

Fakta.

1. Februari 2001 är före mars 2001.

2. Februari 2001 sas målet att knarket skulle motarbetas.

Och de är fakta hur många gånger MaiChai och du än säger något annat. Det skulle säkert en oberoende komma fram till också... :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel del faktiskt, men det är en lång historia som jag inte har tid med just nu. Ska nämligen packa för Thailand.

Men ska försöka hinna senare, det förklarar också varför jag är emot det sätt som WOD genomfördes på och inte kan begripa hur upplysta svenskar hyllar överlagda mord på misstänkta knarklangare.

Ha tålamod...

ok ser fram emot att läsa din post

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fakta.

1. Februari 2001 är före mars 2001.

2. Februari 2001 sas målet att knarket skulle motarbetas.

Och de är fakta hur många gånger MaiChai och du än säger något annat. Det skulle säkert en oberoende komma fram till också... :)

Nja!!

ALLA partier i Thailand (och i de flesta andra länder) säger att de skall bekämpa knarklangare!

MEN ingen hade börjat bekämpa några knarklangare när dådet begicks!

Konstigt att vissa inte kan se fakta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej inte speciellt ofta faktiskt. Det här är första gången jag upplevt det som ett problem dock. Jag får väl tänka på att skriva enklare i framtiden så att alla kan förstå.

Du får nog rita bilder också. :whistle::whistle::whistle::whistle::whistle:

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja!!

ALLA partier i Thailand (och i de flesta andra länder) säger att de skall bekämpa knarklangare!

MEN ingen hade börjat bekämpa några knarklangare när dådet begicks!

Konstigt att vissa inte kan se fakta.

Så du påstår alltså att Thaksin var den första politiker som tagit drogproblemen på allvar? Ser man på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du påstår alltså att Thaksin var den första politiker som tagit drogproblemen på allvar? Ser man på.

Om du menar "allvar" med att avrätta folk på öppen gata utan rättegång så måste jag nog säga Ja!

Om du däremot menar att Thaksin skulle vara den första politiker som ville bekämpa drogproblemen så är mitt svar Nej!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Nja!!

ALLA partier i Thailand (och i de flesta andra länder) säger att de skall bekämpa knarklangare!

MEN ingen hade börjat bekämpa några knarklangare när dådet begicks!

Konstigt att vissa inte kan se fakta.

Men Thaksin gjorde det :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många färger tror du är lämpligt att använda? Rött och gult? Eller bara gult? :)

Tror han blir grinig med röd färg... :whistle:

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du menar "allvar" med att avrätta folk på öppen gata utan rättegång så måste jag nog säga Ja!

Om du däremot menar att Thaksin skulle vara den första politiker som ville bekämpa drogproblemen så är mitt svar Nej!

Thaksin var alltså först och Abhisit god tvåa. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...