Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Med tanke på att "WOD" programmen pågår fortfarande med rehabcenters som öppnades under thaksins tid fortfarande hjälper thailändare undkomma knarket. så.

Jag har kollat upp en del av Rehabställena i Thailand och tex finns det bara ETT ställe där man kan tvångsinläggas!

Vilka rehabcenter har Thaksin öppnat?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Med tanke på att "WOD" programmen pågår fortfarande med rehabcenters som öppnades under thaksins tid fortfarande hjälper thailändare undkomma knarket. så.

Ja helt klart, Han beordra militären att ingripa med våld. samt att avrätta Seh deang på öppen gata.

Du är en STOR lögnare!!!

Du måste vara den ENDE på hela planeten som har bevis på vilken som mördade Sah Daeng!!

Kan du dela med dig av dessa bevis, här och nu men du borde kanske även skicka bevisen till andra organisationer!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja helt klart, Han beordra militären att ingripa med våld. samt att avrätta Seh deang på öppen gata.

Jag vet att det är jobbigt för dig, men finns det någon som helst källa, nyhetsklipp, film eller liknande som stödjer ditt påstående?

Naturligtvis finns det inte något sådnat utan är bara fria fantasier i din och några andras förvirrade värld.

Thaksin talade iallafall om på nationell TV att poliserna inte skulle straffas för eventuella lagöverträdelser under WOD.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Du glömde de 1400 oskyldiga som bara "råkade" skjutas.

Men vi vet ju sedan tidigare att du är för att misstänkta brottslingar avrättas innan de får en chans att få sin sak prövad i domstol.

Nej jag är inte för att oskyldiga dör, Eller att skyldiga dödas för den delen heller.

Men precis som i andra länder med extrema problem med knark så har allt sin gräns.

Men beskydda du knarkare och knarklangare,

Själv tycker jag man ska öppna upp enskilda fall för att fälla dom skyldiga poliserna...

Men du jagar ju bara thaksin.

Kan du (Serath) samtidigt visa bevisen för masssvälten i Thailand som du hävdat tidigare och som jag frågat efter otaliga gånger när du ändå håller på att lägga fram bevis?

Du är full av skit och enbart håller på med ordmärkning.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är inte för att oskyldiga dör, Eller att skyldiga dödas för den delen heller.

Men precis som i andra länder med extrema problem med knark så har allt sin gräns.

Men beskydda du knarkare och knarklangare,

Själv tycker jag man ska öppna upp enskilda fall för att fälla dom skyldiga poliserna...

Men du jagar ju bara thaksin.

Du är full av skit och enbart håller på med ordmärkning.

Skulle väldigt gärna vilja se bevisen på vem som mördade Sah Daeng?

Kan du lägga upp de nu direkt eller?

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle väldigt gärna vilja se bevisen på vem som mördade Sah Daeng?

Kan du lägga upp de nu direkt eller?

Fråga Apshit, Han har dom säkert inlåsta på sitt kontor. :whistle:

Ändrades av Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga Apshit, Han har dom säkert inlåsta på sitt kontor.

Eftersom du funnit dessa sensationsnyheter, att du funnit bevisen för som mördade Sah Daeng så tycker jag du skall starta en ny tråd!

Ett bra trådnamn kanske "Sensation Sah Daengs mördare funnen"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag är inte för att oskyldiga dör, Eller att skyldiga dödas för den delen heller.Men precis som i andra länder med extrema problem med knark så har allt sin gräns.

Det är du visst det, men jag orkar inte leta igenom tråden efter något som styrker det. Men alla vet att du är för att misstäntkat brottslingar avrättas av polisen innan de kan få sin sak prövad i domstol.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är du visst det, men jag orkar inte leta igenom tråden efter något som styrker det. Men alla vet att du är för att misstäntkat brottslingar avrättas av polisen innan de kan få sin sak prövad i domstol.

Nej nu snackar du bara skit som vanligt, Om misstänkta blir dödade eftersom dom skjuter mot poliserna så får man väl anta att det gått rätt till...

Men du skyddar ju dessa poliser och beskyller ju thaksin för allt.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej nu snackar du bara skit som vanligt, Om misstänkta blir dödade eftersom dom skjuter mot poliserna så får man väl anta att det gått rätt till...

För de som eventuellt skule kunna vittna om motsatsen är ju döda, skjutna av polisen.

Fantastiskt vilket förtroende du har för polisen i Thailand, en helt omutbar kår som aldrig skulle kunna tänka sig att sätta dit någon för egen vinning.

Men så är det när man föredrar att skjuta misstänkta direkt framför att åtala dem i en domstol. Kanske ska inför den policyn i Sverige också?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

För de som eventuellt skule kunna vittna om motsatsen är ju döda, skjutna av polisen.

Fantastiskt vilket förtroende du har för polisen i Thailand, en helt omutbar kår som aldrig skulle kunna tänka sig att sätta dit någon för egen vinning.

Men så är det när man föredrar att skjuta misstänkta direkt framför att åtala dem i en domstol. Kanske ska inför den policyn i Sverige också?

Ja särskilt om poliserna blir beskjutna så tycker jag dom borde skjuta tillbaks... Tycker inte du det?

Och varför har ingen so vitt jag vet blivit dömd för alla dessa mord... Du skrev själv 1400 dödade oskyldiga som inte på något sätt har relevans till kriminalitet eller knark och som inte sköt tillbaks mot polisen när dom skulle arresteras.

Så varför fängslar man inte dessa poliser?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja särskilt om poliserna blir beskjutna så tycker jag dom borde skjuta tillbaks... Tycker inte du det?Och varför har ingen so vitt jag vet blivit dömd för alla dessa mord... Du skrev själv 1400 dödade oskyldiga som inte på något sätt har relevans till kriminalitet eller knark och som inte sköt tillbaks mot polisen när dom skulle arresteras.

Så varför fängslar man inte dessa poliser?

Poliserna hävdade att de blev beskjutna, eventuella vittnen är ju dödade av polisen. Att thailändsk polis skulle kunna sätta en pistol i handen på en nyss ihjälskjuten man och trycka ner ett gäng yaa-baa piller i hans byxficka tills utredaren är på plats är givetvis helt otänkbart för Thailand okorrumperade poliskår...

Det satt en FD polis som PM under den tiden, det är väl svar nog på varför ingen åtalats eller dömts för morden?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja särskilt om poliserna blir beskjutna så tycker jag dom borde skjuta tillbaks... Tycker inte du det?

Och varför har ingen so vitt jag vet blivit dömd för alla dessa mord... Du skrev själv 1400 dödade oskyldiga som inte på något sätt har relevans till kriminalitet eller knark och som inte sköt tillbaks mot polisen när dom skulle arresteras.

Så varför fängslar man inte dessa poliser?

Hur vet du att de sköt tillbaks?

Var DU där och såg detta?

Du vet inte ens om de var knarklangare.. för de är DÖDA nu och kan inte försvara sig?

Sanslöst att det finns Svenskar som är för avrättningar utan rättegång!

Men jag tror på Karma så kanske i framtiden så kommer någon du bryr dig om bli bestraffad utan rättegång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Poliserna hävdade att de blev beskjutna, eventuella vittnen är ju dödade av polisen. Att thailändsk polis skulle kunna sätta en pistol i handen på en nyss ihjälskjuten man och trycka ner ett gäng yaa-baa piller i hans byxficka tills utredaren är på plats är givetvis helt otänkbart för Thailand okorrumperade poliskår...

Det satt en FD polis som PM under den tiden, det är väl svar nog på varför ingen åtalats eller dömts för morden?

Det är 4 år sen militären kuppa ut Thaksin

Och mig veterligen det enda som den nya "korruptionsfria" regeringen har gjort är att öppna upp ny undersökning mot thaksin men inte mot dessa poliser..

Om Thaksin beskydda poliserna, Nja han var nog inte ledsen om alla undersökningar lades ner...

Varför Abhisit beskyddar dessa poliser är ju en bra fråga.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är 4 år sen militären kuppa ut Thaksin

Och mig veterligen det enda som den nya "korruptionsfria" regeringen har gjort är att öppna upp ny undersökning mot thaksin men inte mot dessa poliser..

Om Thaksin beskydda poliserna, Nja han var nog inte ledsen om alla undersökningar lades ner...

Varför Abhisit beskyddar dessa poliser är ju en bra fråga.

Du tror givetvis att poliserna i Thailand undersökt och utrett samt sparat alla ledtrådar från överlagda mord de själv begått med premiärministerns goda minne i 7 år?

Helt omöjligt att utreda detta efter 7 år med bevis som polisen "inte hittat" det trodde jag du kunde räkan ut själv.

Men så är et när man föredrar att misstänkta brottslingar avrättas innan de får sin chans att höras i en domstol.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är 4 år sen militären kuppa ut Thaksin

Och mig veterligen det enda som den nya "korruptionsfria" regeringen har gjort är att öppna upp ny undersökning mot thaksin men inte mot dessa poliser..

Om Thaksin beskydda poliserna, Nja han var nog inte ledsen om alla undersökningar lades ner...

Varför Abhisit beskyddar dessa poliser är ju en bra fråga.

Är inte regeringen korruptionsfri (ännu några bevis du hittat förmodar jag)?

Beskyddar Abhisit poliser?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du tror givetvis att poliserna i Thailand undersökt och utrett samt sparat alla ledtrådar från överlagda mord de själv begått med premiärministerns goda minne i 7 år?

Helt omöjligt att utreda detta efter 7 år med bevis som polisen "inte hittat" det trodde jag du kunde räkan ut själv.

Men så är et när man föredrar att misstänkta brottslingar avrättas innan de får sin chans att höras i en domstol.

CRES Hittar ju "Bevis" för allt möjligt så säkert dom kan grotta ner sig i WOD dödsfallen också... :whistle:

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

CRES Hittar ju "Bevis" för allt möjligt så säkert dom kan grotta ner sig i WOD dödsfallen också... :whistle:

De behöver ju inte hitta några bevis för det har ju du redan gjort..

Så väntar fortfarande med spänning på dina bevis?

Skulle vara kul att få lite info om "din uppskattning" på att miljoner Thailändare har räddats från knarkträsket?

Du kan väl slänga in en länk om massvälten oxå när du ändå håller på?

Eller är det möjligen så att du är mytoman?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

De behöver ju inte hitta några bevis för det har ju du redan gjort..

Så väntar fortfarande med spänning på dina bevis?

Skulle vara kul att få lite info om "din uppskattning" på att miljoner Thailändare har räddats från knarkträsket?

Du kan väl slänga in en länk om massvälten oxå när du ändå håller på?

Eller är det möjligen så att du är mytoman?

Skulle tro det. :crazy:

Mvh :wai:

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja särskilt om poliserna blir beskjutna så tycker jag dom borde skjuta tillbaks... Tycker inte du det?

Och varför har ingen so vitt jag vet blivit dömd för alla dessa mord... Du skrev själv 1400 dödade oskyldiga som inte på något sätt har relevans till kriminalitet eller knark och som inte sköt tillbaks mot polisen när dom skulle arresteras.

Så varför fängslar man inte dessa poliser?

Så när militären blir beskjutna i Bangkok vid demonstrationerna är det helt rätt att dom skjuter tillbaka. Tycker inte du det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...