Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Nej. Jag tittade på just de videofilmer du länkade till och det var flera personer som varje gång reagerade på dina felaktiga slutsatser av dessa videor som du "påstår" visar det ena eller andra

INGEN av dom bevisar något utan visar bara lösryckta delar som DU sedan" tolkar" som något som INTE visar

Men en så vild fantasi som du har kan allt bli väldigt fel

Tur du inte jobbar som brottsutredare eller åklagare för då skulle du vara rent farlig eftersom SANNING är något du inte ens verkar tycka är viktigt.

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"När alla andra medier i världen visar soldater skjuta obeväpnade demonstranter"!

Vi har sett soldater skjuta, men har du nått exempel på när man kan härleda detta till en död obeväpnad rödskjorta?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Hur kan du veta att det är en obeväpnad demonstrant han skjuter på?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Givetvis skjuter han Nok 72år just i den sekvensen och det fattar ju vem som helst.

Man ser dessutom de röda övningselda...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Han skjuter på "någonting". INGEN mer än han själv vet vad

Så vad påstår du att den filmen "bevisar" ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Detta är väl lite off-topic men på något sätt känns det som att det passar in i denna tråd :)

Emperor Declares, "War on Terror Not Over Yet."

CORUSCANT -- Presiding over a memorial service commemorating the victims of the attack on the Death Star, the Emperor declared that while recent victories over the Rebel Alliance were "encouraging; the War on Terror is not over yet."

"We will continue to fight these terrorists, and the rogue governments who harbor them, until the galaxy is safe, once and for all, and the security of the New Order ensured."

It was three years ago today that the Death Star, perhaps the greatest symbol of the Empire's might, was destroyed in an attack by fanatic Rebels, who used small, single-person crafts to infiltrate seemingly impenetrable defenses. Thousands of mourners were on hand to remember and pay tribute to the victims and their families.

"We lost our innocence that day," reflected one mourner. "I guess we thought we were immune from the kind of violence that happens in other galaxies. We were wrong."

"I lost hundreds of buddies that day," said one teary-eyed stormtrooper, who declined to give his TK-ID number. "Guys whose only crime was trying make the galaxy a safer place."

Although the day was colored by sadness, the mourners found some relief in the news of a decisive victory over the Rebels. In an attack led by Darth Vader and General Maximilian Veers, Imperial forces were able to rout thousands of Rebels from a network of caves underneath the surface of the ice planet Hoth.

"We're not sure we got them all," said a Lord Vader spokesman. "There are a lot of places to hide in those caves. But we've delivered a powerful blow to the terrorist's infrastructure, that's for sure. Today, the Empire has struck back!"

Initial reports are unclear as to the fate of Luke Skywalker, a hero among the Rebels, who is rumored to have delivered the fatal blow to the Death Star. Skywalker, a former desert-dweller from the planet Tattooine, became a part of the Rebellion after family members were killed by a band of Tuskan Raiders disguised as stormtroopers.

Skywalker was trained by a militant wing of the Rebels, known as "Jedi Knights." Fanatical in their religious beliefs, the Jedi Knights claim to derive their power from the mystical "Force."

It's believed that Skywalker was specifically trained by infamous terrorist Obi-Wan Kanobi. Kanobi, occasionally called "Ben" and easily recognized by his bearded visage and long, flowing robes, achieved near-martyr status among the Rebels after his death last year during a spy mission. His more fervent followers believe that Kanobi lives on within them today, some even claiming to hear his voice during times of duress.

The attack on the Death Star came shortly after the Empire's destruction of Alderaan, a planet whose government was known to harbor terrorists.

Responding to criticism over the total annihilation of the planet, Lord Vader stated, "There is no middle ground in the War on Terror. Those who harbor terrorists are terrorists themselves. Alderaan was issued ample warning in the past. The fight for continuing freedom is often burdened by a terrible cost."

The cost of this war can still be seen today in the continuing efforts to build a coalition government on Tattooine. Longstanding animosities among the planets various ethnic groups, including the Jawas, Tusken Raiders and scattered human settlers, have been an impediment to the peace process. The Empire continues to maintain a small peace-keeping force until a provisional government is finally in place.

Much of the difficulty in fighting the Rebel forces stems from their lack of a central organizing structure.

"They don't play by the traditional rules of war," complained one Imperial miltary spokesman. "They come in all shapes and sizes, united only by their single-minded desire to destroy the Empire before it destroys them."

The Emperor closed his comments today by stating that "the cowardly attack on the Death Star left a deep scar on the Empire. However, we will not stop fighting until every last evildoer has been brought to justice." His Excellency paused for several moments, wiping away a tear and then added with determination, "We will never forget."

"I wish we could all just get along," said the widow of one of the officers who perished aboard the battlestation. "But it's hard to offer an olive branch to fanatics whose main tool is violence and who insist on calling us the Dark Side.'

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror ärligt talat att ingenting kommer komma fram som bevisar vilka utförde morden, Några få röda kommer nog hängas med bevis där dom skjutit några enstaka.

Men dom sniper skjutningar som förekom flera kvällar samt Seh Daengs avrättning kommer det inte framkomma minsta lilla bevis. Militären kommer aldrig tillåta att en enda soldat döda någon oskyldig. Så därför är jag övertygad om att allt kommer begravas och tystas ner.

Kanske har du rätt, kanske inte. Jag har inte kompetensen att avgöra det och det åligger heller inte mig att reda ut det.

Men det leder ju inte till något att fortsätta älta om vem som eventuellt gjort vad. Det är bedrövligt att det gick så långt som det gjorde men nu är det ju som det är.

Jag vet inte vad som kommer ur det här eller vad som skulle vara det bästa. Det är för stora och för svåra frågor och oavsett våra personliga åsikter om vad som nu bör göras så kommer de flesta av oss ha olika synpunkter på vad som är bäst. Det enda säkra är att ingen av oss kommer att ha mer rätt än någon annan.

Spekulationer kommer garanterat inte att saknas och jag skulle hellre se att man försöker att se framåt istället för att älta vad som varit.

Däremot ska vi inte glömma vad som hänt och hoppas att det trots allt finns något bra som kan komma ur det.

Jag griper gärna efter ett halmstrå i den här tragedi, hur litet det än är.

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Nu pratar du skit igen, flera videos jag postat här är från nyhetsbyråer från hela världen. Men visst du tittar bara på "Lick abhisits ass channel" eller nått liknande.

Eftersom det verkar vara en kanal du känner till och tittar på kanske du kan visa några bilder därifrån? Är det källan till din information? Jag hade inte en aning om att den fanns.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Han skjuter på "någonting". INGEN mer än han själv vet vad

Så vad påstår du att den filmen "bevisar" ?

Nej han övningsskjuter bara på skoj skull eller hur, om utifall att nån råka dö så var han ändå bara en terrorist eller hur?

Min uppfattning av vad som har hänt är solklar, Jag lär aldrig överbevisa dig eftersom du vägrar ens tro på möjligheten att han sköt på människor.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske har du rätt, kanske inte. Jag har inte kompetensen att avgöra det och det åligger heller inte mig att reda ut det.

Men det leder ju inte till något att fortsätta älta om vem som eventuellt gjort vad. Det är bedrövligt att det gick så långt som det gjorde men nu är det ju som det är.

Jag vet inte vad som kommer ur det här eller vad som skulle vara det bästa. Det är för stora och för svåra frågor och oavsett våra personliga åsikter om vad som nu bör göras så kommer de flesta av oss ha olika synpunkter på vad som är bäst. Det enda säkra är att ingen av oss kommer att ha mer rätt än någon annan.

Spekulationer kommer garanterat inte att saknas och jag skulle hellre se att man försöker att se framåt istället för att älta vad som varit.

Däremot ska vi inte glömma vad som hänt och hoppas att det trots allt finns något bra som kan komma ur det.

Jag griper gärna efter ett halmstrå i den här tragedi, hur litet det än är.

Nej jag tycker man inte ska glömma, Jag tycker man ska jaga och fängsla dom som utförde dessa rena avrättningar under demonstrationerna.

Och det gäller folk på båda sidor, Hur fan ska Thailand kunna gå vidare om regeringen bara mörkar allting och kastar alla röda i fängelse.

Nej dags fan att även militärer och regeringspolitiker får ta sitt ansvar för vad som har hänt.

Om några år så har vi nya våldsamheter om nu regeringen lyckas tygla det denna gång, Folk kommer inte glömma.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Nej han övningsskjuter bara på skoj skull eller hur, om utifall att nån råka dö så var han ändå bara en terrorist eller hur?

Min uppfattning av vad som har hänt är solklar, Jag lär aldrig överbevisa dig eftersom du vägrar ens tro på möjligheten att han sköt på människor.

ja din fantasi är det definitivt inget fel på och dina "insinueringar" är helt otroligt sjuka.

Vad han skjuter på kan vara vad som helst. Allt från ballonger till spädbarn. Att spekulera eller diskutera sannolikheter är ganska meningslöst för att sedan använda dessa spekulationer som grund för att döma ansvar och bygga sina åsikter på, som du gör.

Jag föredrar verklighet och sanningar

Saknas sanningar och bevis bör man hålla en låg profil i påståenden om detta

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Han övningsskjuter förstås inte. Om man sätter hela filmen i sitt sammanhang så ser man dels att det brinner, dels en kraftig detonation. Regeringen och militären har sagt att man skjuter i benen när man stoppa vandalisering.

Det sägs vara förklaringen till att det är väldigt många skottskador i ben, fötter mm.

Ingen av oss ser vem som blir träffad om ens någon blir träffad. Det kan lika gärna vara varningsskott.

Du får nog leta upp bättre exempel, tycker du inte det själv?

Notera; jag förnekar inte för en sekund att militär skjutit folk. Dock måste allt sättas i sitt sammanhang. Jag tycker inte man generellt kan kasat ur sig påståenden när det helt saknas grund.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Härlig tråd gubbar.

Kan inte sova på grund av er , framförallt de pro-röda.

Sitter i min fantasi och tänker på eran badtoffels semester när ni försöker prata thaipolitik med frugans familj i fyllan.

Ni åker säkert dit på erat eget "korståg" och ska utbilda thailändarna i proffstyckande och svensk demokrati (inte att förväxla med sverigedemokraterna).

Men samtidigt är ni ändå glada för att dessa fattiga risbönder existerar. Hade alla haft pengar så hade ju Thailand varit dyrt. :crazy:

Ändrades av andrejsdenruskige
Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

ja din fantasi är det definitivt inget fel på och dina "insinueringar" är helt otroligt sjuka.

Vad han skjuter på kan vara vad som helst. Allt från ballonger till spädbarn. Att spekulera eller diskutera sannolikheter är ganska meningslöst för att sedan använda dessa spekulationer som grund för att döma ansvar och bygga sina åsikter på, som du gör.

Jag föredrar verklighet och sanningar

Saknas sanningar och bevis bör man hålla en låg profil i påståenden om detta

Där har du fel. Det är vid sådana tveksamheter man ska passa på att utnytja mindre vetande stollar och därmed "övertyga" dom om sanningen

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Coup Alert As All TV Stations Showing Panda Channel

The playing of panda footage has often signaled the beginning of a military coup in Thailand icon_must.gif

pandachannelll.jpgBangkok - Thailand’s citizens went on full alert Wednesday when all Thai television stations ceased their normal broadcasting, and were instead showing live video feeds of the Panda Channel.

The change began at 7:35amBangkok time as Thai army troops were breaking through the barricades at Lumpini Park, and reporters were describing intense gun battles and explosions. The broadcasts were suddenly cut off and replaced with images ofThailand’s two beloved pandas.

The playing of panda footage has often signaled the beginning of a military coup in Thailand, where universal reverence and love for Lin Hui and Lin Ping is considered a unifying factor that can pacify Thai citizens with reminders of their common bonds.

International news stations were cut shortly afterward, with CNN, BBC, NHK, and even CCTV replaced by written announcements that Lin Ping’s birthday was coming up and that the nation would be rejoicing on the auspicious occasion.

Social networking sites were abuzz with coup rumors until about 10am, when all web traffic was redirected to a live webcam feed of Lin Hui scratching her belly and rolling over playfully.

By 2pm the live feed of the pandas was replaced with archival footage of the baby panda’s first day, as well as edited footage of highlights of the first year of the beloved icon’s life. Children’s music played over the footage, while superimposed text described Lin Ping as the “Heart of all Thais.”

The only non-panda source of live information in Bangkok by that time was Twitter, through which numerous Thai and foreign reporters sent out real-time updates describing running gun battles, dozens of wounded protesters, men in black firing automatic weapons at army positions, helicopters overhead in clouds of black tire smoke, and screams of women and children, the setting of fires in office buildings along Rama 1 road, the use of teargas, confused protesters attacking cars, the sniper targeting of journalists with video cameras, and a river of blood running down the gutters of Din Daeng.

Although neither the Thai army nor the government has issued any kind of statement, it is generally believed that some kind of change in leadership has taken place, but with assurance that the new leadership will work hard to protect Thailand’s pandas.

As of 3pm Bangkok time, downtown Bangkok was burning, and LinHui, the mother panda, was sleeping peacefully while baby Li Ping chewed on bamboo while resting on its mother’s belly.

Ändrades av Mr Lao Kao

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns massvis med videoklipp med militärer som skjuter, det finns massvis med klipp på röda som skjuter. Det som saknas är videos som visar vad de skjuter på och vad de träffar.

Man måste vara bra jävla naiv om man tror att det inte fanns några beväpnade röda som inte sköt på allt och allting de kom åt?

Med alla dessa kameror och oberoende journalister i Bangkok så kommer man inte undan med att skjuta obeväpnade civila utan att det fastnar på bilder eller film. Det spelar ingen roll hur mycket censur som införs så kan man inte stoppa dessa bilder från att nå internationell press.

Lägg märke till att det var de röda som förklarade att journalister och fotografer skulle dödas, de berättade helt enkelt vad de såg och inte vad de röda ville att de skulle se.

Varför skulle de döda internationella journalister om det inte var för att de inte spelade med i mediekriget.

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej jag tycker man inte ska glömma, Jag tycker man ska jaga och fängsla dom som utförde dessa rena avrättningar under demonstrationerna.

Och det gäller folk på båda sidor, Hur fan ska Thailand kunna gå vidare om regeringen bara mörkar allting och kastar alla röda i fängelse.

Nej dags fan att även militärer och regeringspolitiker får ta sitt ansvar för vad som har hänt.

Om några år så har vi nya våldsamheter om nu regeringen lyckas tygla det denna gång, Folk kommer inte glömma.

Det rättsliga efterspelet kommer att pågå under en lång tid framöver skulle jag tro. Många kommer att tvingas stå till svars för sina handlingar oberoende av skjortfärg eller klasstillhörighet. Inte bara militärer och regeringspolitiker.

En militär som agerar efter givna order kan naturligtvis inte dömas då han bara är ett verktyg som riskerar straff om han inte följer order.

De har ju en kommission som säkert har jobbat under tiden trots att det inte alltid framkommit. Skulle tro att många kommer att ange varandra för att om möjligt kunna rädda en del av sitt egna skinn.

Det kommer säkert att bli spekulationer om de olika domarna när de väl faller men jag vill åtminstone ge dem en chans att visa att de kan döma både hög och låg innan jag kommenterar det vidare. Det är ju hela deras trovärdighet som rättsstat som står på spel och jag tror att de vill visa både folket och omvärlden att de dömer alla lika.

Det är åtminstone min förhoppning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det rättsliga efterspelet kommer att pågå under en lång tid framöver skulle jag tro. Många kommer att tvingas stå till svars för sina handlingar oberoende av skjortfärg eller klasstillhörighet. Inte bara militärer och regeringspolitiker.

En militär som agerar efter givna order kan naturligtvis inte dömas då han bara är ett verktyg som riskerar straff om han inte följer order.

De har ju en kommission som säkert har jobbat under tiden trots att det inte alltid framkommit. Skulle tro att många kommer att ange varandra för att om möjligt kunna rädda en del av sitt egna skinn.

Det kommer säkert att bli spekulationer om de olika domarna när de väl faller men jag vill åtminstone ge dem en chans att visa att de kan döma både hög och låg innan jag kommenterar det vidare. Det är ju hela deras trovärdighet som rättsstat som står på spel och jag tror att de vill visa både folket och omvärlden att de dömer alla lika.

Det är åtminstone min förhoppning.

Tyvärr så är jag övertygad om att endast röda kommer stå till svars för sina handlingar, Ingen annan.

Men jag hoppas jag har fel givetvis.

Ändrades av Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

...Man måste vara bra jävla naiv om man tror att det inte fanns några beväpnade röda som inte sköt på allt och allting de kom åt?...

Här är ett par bilder från mitten av april, 12-13 tror jag. Vad de skulle skjuta på det vet jag inte men visst är det samma typ av skjutvapen som vissa av militärerna har setts använda.

post-6118-127439224494_thumb.jpg

post-6118-12743922645_thumb.jpg

post-6118-127439224494_thumb.jpg

post-6118-12743922645_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är ett par bilder från mitten av april, 12-13 tror jag. Vad de skulle skjuta på det vet jag inte men visst är det samma typ av skjutvapen som vissa av militärerna har setts använda.

Är det inte bilder från vapen som dom röda lämnade tillbaks till militären efter 10 April, Vapen som togs ur hand från soldater och kvarlämnade vapen under kravallerna när soldaterna flydde.

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

http://www.guardian.co.uk/world/2010/may/20/Thailand-thaksin-redshirts-abhisit

En intressant analys om vad som måste vara framtiden för Thailand, lyssnar Abhisit?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

ThaiKocken

Vilka filmer refererar du till?

men ta och kolla in slutet på denna film... Han övningsskjuter givetvis på måltavlor... eller hur?

Ha ha! Du är roligt! Övningskjuter? Mödrar?

Jag kan förstå att du inte kan thailänska, jag ska översätta åt dig!

Sniper sa nånting med ``någon kom ut nu´´

Ledaren sa ``Den jävel har kastat många brandbomber nu´´

Sen sköt snipern!

Ledaren sa `` han är nere, ge inte igen, ed upphör!

Sedan sköt någon ett skott och ledaren viftar med handen. STOP!

Hur kan du påstå att de mödar?

Link to comment
Dela på andra sajter

För er alla Thaksin anhängare... Här har ni något att spela när ni sitter och dricker Lao Khao uppe i någon by i Isaan.

Se ett email från en 11 år gammal flicka till sin far. Hmm.. tom en 11 åring begriper bättre än många här på MPR ;) :

this is funny. but i hate thaksin:

Viktoria :P

Ha en bra dag!

:wai:

Ändrades av Surin P3
Link to comment
Dela på andra sajter

Marsupilami

Reporter på CNN tycks blivit anmäld p.g. av att han varit partisk i sin nyhetsrapportering angående vad som hänt/händer i Thailand...

http://hilight.kapook.com/view/48815

/Marsupilami

Addendum

Enclosed herewith for your attention and information some examples of other quality international news bulletins by respectable foreign journalists so you may assess at your leisure the sub-par quality and misleading nature of Mr. Rivers and Ms. Sniders' journalism:

พร้อมจดหมายฉบับนี้ ดิฉันได้แนบตัวอย่างข้อมูลจากสำนักข่าวระหว่างประเทศที่มีคุณภาพดี ที่รายงานโดยผู้สื่อข่าวต่างประเทศที่น่านับถือ เพื่อเป็นข้อมูลให้ท่านได้พิจารณาประเมินข่าวที่ต่ำกว่ามาตรฐานและบิดเบือนของสำนักข่าวของท่านที่รายงานโดยคุณริเวอร์ และคุณซไนเดอร์

1. New York Times: http://www.nytimes.com/2010/05/16/world/asia/16thai.html

2. Fox News/Associated Press:

(i) http://www.foxnews.com/world/2010/05/16/chaos-continues-Thailand-govt-rejects-talks-continues-crackdown-killed/

(ii) http://www.foxnews.com/world/2010/05/17/thai-red-shirt-general-dies-chaos-continues/

3. Global Post: http://www.globalpost.com/dispatch/Thailand/100514/Thailand-protests-Bangkok

4. NHK: http://www.nhk.or.jp/daily/english/17_15.html

5. Al Jazeera: http://english.aljazeera.net/programmes/listeningpost/2010/04/2010423171540981286.html

6. Deutsche Welle (English media in Germany):

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5575254,00.html

7. Local English daily newspaper’s chronology of events on Day 3 of “War in Bangkok”:

http://www.nationmultimedia.com/home/2010/05/17/politics/What-went-down-30129533.html

Youtube Videos, images, articles showing what CNN has failed to circulate:

1.

2.

3.

4. http://www.youtube.com/watch#!v=4hmSPbugDAA&feature=related

5.

6. http://www.youtube.com/watch#!v=XRi6m7QG06M&feature=related

7. http://www.youtube.com/watch#!v=Aws3ZMXzNjs&feature=related

8. http://www.youtube.com/watch#!v=giuEOQ62n6E&feature=related

9. http://www.youtube.com/watch#!v=yy3a73Y6fBg&feature=related

10.

11.

12. http://www.youtube.com/watch#!v=LXMmQReCKVg&feature=related

13. http://www.youtube.com/watch#!v=FWN7zYV7_Bo&feature=related

14.

15. http://www.youtube.com/watch?v=ioOrreuQ94c

16. http://tweetphoto.com/22647514

17. http://www.bangkokpost.com/opinion/opinion/37395/put-an-end-to-this-rebellion?awesm=fbshare.me_AMdZh

18. http://www.facebook.com/photo.php?pid=333752&id=118996168116475

19. http://www.youtube.com/watch#!v=El-zPySi9cQ&feature=related

20. http://www.youtube.com/watch#!v=KzcVcHokaVM&feature=related

21.

22. http://www.youtube.com/watch#!v=34hSEPOC71g&feature=related

23. http://www.youtube.com/watch#!v=kuAQyc5d1HY&feature=related

24. http://www.youtube.com/watch#!v=Pv9Hpfb6gNE&feature=related

25.

26. http://www.facebook.com/photo.php?pid=328250&o=all&op=1&view=all&subj=122351831122683&aid=-1&id=1785951766

27. http://www.facebook.com/photo.php?pid=5959829&o=all&op=1&view=all&subj=122351831122683&aid=-1&id=506055218

28. http://www.facebook.com/photo.php?pid=5960844&o=all&op=1&view=all&subj=122351831122683&aid=-1&id=506055218

29. http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/8684405.stm

30. http://www.facebook.com/video/video.php?v=428905841067&ref=mf

/Marsupilami

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...