Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Buzzen är noga med att kräva källangivelser av andra.

Sök på bokstavskombinationen "IL" så ska du få se på fan smiley.gif

Njae... jag begär källa av de jag misstror genom att de vid upprepade tillfällen förvanskat sanningar och hittat på egna saker.

Folk som har för vana att inte göra detta ber jag aldrig om källa av såvida jag inte vill ha mer information än vad som kommit fram.

Var det svårt att lista ut själv med den historia diskussionerna haft här på MPR? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Kenthamon

Buzzen är noga med att kräva källangivelser av andra.

Sök på bokstavskombinationen "IL" så ska du få se på fan :-)

No Buzz är väl den som tillfört denna tråd mest matnyttigt av alla. Vad IL har skrivit är väl 99,99 % strunt. Han har sitt kommunistfilter på även när han sover skulle jag tro.

Link to comment
Dela på andra sajter

Förlåt det är inte IL som står för våldet, men han sympotiserar med den röda eliten och deras hulliganer menar jag.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite vinklat? Kanske? Propaganda kallas det för..hhhhrmm. Folk dör fortfarande..

Oh? Vilken del av texten förstod du inte? " FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR THAI" Jag förmedlade vad dem sa på tv, sen om det är vinklat eller inte det få väl var och en att tolka? Men det klart så fort TV visa nåt dum när dem röda ta till våld, ja minsann då är det propaganda? Lägg av nu låt oss hålla till konkreta bevis som bilder och filmsnuttar etc. Resterande är jag inte intresserad av iaf oavsett om det må skada de röda, gula, aa u name it.. inte så konstigt att tråden kommer nå 300 sidor innan helgen är slut..

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Oh? Vilken del av texten förstod du inte? " FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR THAI" Jag förmedlade vad dem sa på tv, sen om det är vinklat eller inte det få väl var och en att tolka? Men det klart så fort TV visa nåt dum när dem röda ta till våld, ja minsann då är det propaganda? Lägg av nu låt oss hålla till konkreta bevis som bilder och filmsnuttar etc. Resterande är jag inte intresserad av iaf oavsett om det må skada de röda, gula, aa u name it.. inte så konstigt att tråden kommer nå 300 sidor innan helgen är slut..

Varför skall jag lägga av? Yttrandefrihet? Jag bryr mig inte om det är propaganda eller inte. Jag kollade på samma breaking news som dig antagligen. Söker du bevis för mord kan du bara gå och söka på de stora nyhetsbyråerna.. där finns bilderna. Kommentera efter du kollat där.. Video klipp på vad då? Vart då? Vakna lite nu...

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Oh? Vilken del av texten förstod du inte? " FÖR ER SOM INTE FÖRSTÅR THAI" Jag förmedlade vad dem sa på tv, sen om det är vinklat eller inte det få väl var och en att tolka? Men det klart så fort TV visa nåt dum när dem röda ta till våld, ja minsann då är det propaganda? Lägg av nu låt oss hålla till konkreta bevis som bilder och filmsnuttar etc. Resterande är jag inte intresserad av iaf oavsett om det må skada de röda, gula, aa u name it.. inte så konstigt att tråden kommer nå 300 sidor innan helgen är slut..

Vi får hoppas att när vi nått dit, att det då råder lugn och ro igen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skall jag lägga av? Yttrandefrihet? Jag bryr mig inte om det är propaganda eller inte. Jag kollade på samma breaking news som dig antagligen. Söker du bevis för mord kan du bara gå och söka på de stora nyhetsbyråerna.. där finns bilderna. Kommentera efter du kollat där.. Video klipp på vad då? Vart då? Vakna lite nu...

Yttrandefrihet, ja visst! Vakna? är det äns lönt att diskutera med dig? Troligen inte, så få väl kanske be om ursäkt att man försökte bidra med någoting som berör tråden. Fortsätt nu med fina sina kommentarer jag skall inte störa din ytterandefrihet..

Ändrades av Garwin82
Link to comment
Dela på andra sajter

Varför skall jag lägga av? Yttrandefrihet? Jag bryr mig inte om det är propaganda eller inte. Jag kollade på samma breaking news som dig antagligen. Söker du bevis för mord kan du bara gå och söka på de stora nyhetsbyråerna.. där finns bilderna. Kommentera efter du kollat där.. Video klipp på vad då? Vart då? Vakna lite nu...

5

Har för mig att Garwin är Thai men perra förstår säkert bättre Thai än Garwin :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det är ju nästan patetiskt att vi ska behöva titta till vad som skrivs på ett forum för fullvuxna människor.

Forumet är vad ni som skribenter gör det till. Och den senaste tiden känns det som ett forum för killar i puberteten. Eller trotsåldern. ;)

Hej

Jag håller med dig, vi får det forum vi förtjänar.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Yttrandefrihet, ja visst! Vakna? är det äns lönt att diskutera med dig? Troligen inte, så få väl kanske be om ursäkt att man försökte bidra med nånting som beror tråden. Fortsätt nu med dina sina kommentarer jag skall inte störa din ytterandefrihet..

Du kom med en kommentar som jag svarade på. Kommentera inte om du inte vill få svar.

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Hej

Jag håller med dig, vi får det forum vi förtjänar.

Mvh Isan Lover

Du är likadan du. Så lugn och fin...

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Hej

Jag håller med dig, vi får det forum vi förtjänar.

Mvh Isan Lover

Detta är väl demokrati. En demokrati där alla som läser kan säga sin mening. Eller vad tycker du IL? Bra eller dåligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Nu tycker jag att börjar bli riktigt otäckt. Med folk som blir sjutena lite här och där. Vad kommer det här att kosta Thailand i frmtiden. Men det är ju IL och den röda eliten och deras snälla vänner som står för det största våldet vad jag förstår. Och det är ju för folkets bästa säger dom, men som jag ser det är det skitsnack, det är en maktkamp som utspelar sig och dom skiter i Thailand och folket. Allt för makten.

MVH

Sakaeo

Hej

Ja du har nog rätt, det brukar alltid vara dom som dör som står för det mesta av våldet.

Dom som avlivar dom är ju snälla människor, det har vi ju lärt av oss av historien.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Detta är väl demokrati. En demokrati där alla som läser kan säga sin mening. Eller vad tycker du IL? Bra eller dåligt.

Hej

Jag tycker att vi får ta eget ansvar för det vi skriver och inte skylla på moderatorena,

så länge man står för det man säger och det inte kränker andra är det ok för mig, som gillar när det är högt till tak.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

så länge man står för det man säger och det inte kränker andra är det ok för mig, som gillar när det är högt till tak.

Är det därför du skriver Apishit hela tiden? Du är inte mer än lovligt skenhelig.

Två intressanta länkar.

http://edition.cnn.c...mayhem.cnn.html

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/8681833.stm

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Förlåt det är inte IL som står för våldet, men han sympotiserar med den röda eliten och deras hulliganer menar jag.

MVH

Sakaeo

Hej

Så länge man är karl nog att be om ursäkt när man förivrar sig är det inga problem.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Jag tycker att vi får ta eget ansvar för det vi skriver och inte skylla på moderatorena,

så länge man står för det man säger och det inte kränker andra är det ok för mig, som gillar när det är högt till tak.

Mvh Isan Lover

A du IL, troll finns det överallt och inte bara i skogen det bästa är att låta dem få sista ordet för sådana människor kommer aldrig att försöka förstår det man vill förmedla ändå so why even bother..

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Är det därför du skriver Apishit hela tiden? Du är inte mer än lovligt skenhelig.

En intressant länk.

http://edition.cnn.c...mayhem.cnn.html

Hej

Jag tror inte att han blir så kränkt av att jag stavar hans namn på ett mer passande sätt, speciellt inte på ett svenskspråkigt forum.

Det upprör nog mest hans svenska fans som sympatiserar med aristokratin i landet, och ser upp till deras älskade marionett.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

När jag tittar på denna video blir jag ännu mer ledsen över vad som händer i Thailand. Fattiga människor som utnyttjas av människor med maktambitioner.

Och när jag ser vad vänsteranhängarna här jublar över vad dom tror är någon typ av revolution blir jag än mer ledsen. Snacka om "nyttiga idi*ter".

Jag tror att det går i brallan för IL med kompisar när dom ser den röda färgen, ungefär som en tjur som attackerar den röda färgen, men här är det bara fattiga som inte kommer att få det ett skvatt bättre.

Mvh

Kenthamon som är ledsen

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Exakt (mina +karma slut så jag får skriva istället)!

Men vi kan ju alltid kalla Thaksin för Thaksvin eller varför inte Tasksvin och då kommer vi ner på IL´s dagisnivå!

Hej

Om du har följt med här på forumet ett tag så vet du nog en del av dom namn som PM Thaksin brukar kallas på forumet av våra svenska rojalistiska vänner.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

När jag tittar på denna video blir jag ännu mer ledsen över vad som händer i Thailand. Fattiga människor som utnyttjas av människor med maktambitioner.

Och när jag ser vad vänsteranhängarna här jublar över vad dom tror är någon typ av revolution blir jag än mer ledsen. Snacka om "nyttiga idi*ter".

Jag tror att det går i brallan för IL med kompisar när dom ser den röda färgen, ungefär som en tjur som attackerar den röda färgen, men här är det bara fattiga som inte kommer att få det ett skvatt bättre.

Mvh

Kenthamon som är ledsen

Esh, lite till kan du allt hugga! Inte sitta där och deppa ihop nu! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...