Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Även DI skriver!

"Thailändsk militär öppnade eld mot rödskjortorna i ett försök att sluta till avspärrningarna kring deras läger. Några demonstranter kom ut ur lägret och kastade sten, bensinbomber och sköt med slangbågar mot militären. Militären använde tårgas, gummikulor och skarp ammunition."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Demonstranter har tvingat ett fordon med militärer att stanna, slog sönder fönsterrutor och gav sig på soldaterna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Det som du beskriver har ovan har helt enkelt inte sant. Tyvar inte ens nara sanningen utan helt taget ur luften. Vilken slum pratar du om? Det narmaste slum Bangkok har ar Klong Toey som ligger ca dryga km fran mitt boende. Testa att dra pa dig en rod troja och glid ned dit nu och testa vad som hander. For en manad sedan hade det varit annorlunda men idag finns inte mkt sympati kvar. Vilka andra omraden menar du?

Hej

Klong toey är ju självklart mitt favorit område i Bangkok och där känns nästan som om man är i Isaan, men det finns mång fler områden t.ex Kib Moo sydost som

jag besökte nu i vintras när vi var hos släktingar.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Nyheter från reporter, till en annan reporter förvrids och förvrängs... finns mycket lögn i alla nyheter. Mer eller mindre.

Jag åker snart, inte alls oroligt efter att min kompis nu kommit där ifrån efter 3 veckors i Bangkok. :D Är nu oroligt att jag inte kommer kunna njuta av allting under dagarna jag befinner mig där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

Väldgigt munter tråd då folk skjuts på öppen gata... Var lite seriösa om det skall skrivas här tycker jag.. Annars kan ni tramsa någon annanstans. Folk dör på gatorna. FY FAN...

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldgigt munter tråd då folk skjuts på öppen gata... Var lite seriösa om det skall skrivas här tycker jag.. Annars kan ni tramsa någon annanstans. Folk dör på gatorna. FY FAN...

nu har vi snart fler moderatorer än medlemmar på det här forumet!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kungen och drottning betalar sjukvårdskostnaderna för de som skadas i dagens strider.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Kungen och drottning betalar sjukvårdskostnaderna för de som skadas i dagens strider.

Väldigt många inlägg du gör nu utan att ange källa.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Varför blir man förvånad att människor dör när man ser sådana scener

inte undra på att militären blir förbannade och skjuter tillbaka

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

nu har vi snart fler moderatorer än medlemmar på det här forumet!

Det är ju nästan patetiskt att vi ska behöva titta till vad som skrivs på ett forum för fullvuxna människor.

Forumet är vad ni som skribenter gör det till. Och den senaste tiden känns det som ett forum för killar i puberteten. Eller trotsåldern. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

nu har vi snart fler moderatorer än medlemmar på det här forumet!

Om det hade modererats i överhuvudtaget i detta forum så hade inte min kommentar behövts..och din kommentar tillför vad då i " Detta händer just nu" NADA

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju nästan patetiskt att vi ska behöva titta till vad som skrivs på ett forum för fullvuxna människor.

Forumet är vad ni som skribenter gör det till. Och den senaste tiden känns det som ett forum för killar i puberteten. Eller trotsåldern. wink.gif

Pax för att få vara i puberteten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Det är ju nästan patetiskt att vi ska behöva titta till vad som skrivs på ett forum för fullvuxna människor.

Forumet är vad ni som skribenter gör det till. Och den senaste tiden känns det som ett forum för killar i puberteten. Eller trotsåldern. ;)

Det beror väl på att många följer denna tråd med spänning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Väldigt många inlägg du gör nu utan att ange källa.

Japp.. har du ens gjort ett enda med källa? :)

Om jag inte lämnar källa så utgå ifrån att det kommer från twitter.

I de fall det är artiklar så lämnar jag alltid källa.

Vill ni se vilka jag följer på twitter så följ mig på http://twitter.com/thai_buzz

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Japp.. har du ens gjort ett enda med källa? smile.gif

Om jag inte lämnar källa så utgå ifrån att det kommer från twitter.

I de fall det är artiklar så lämnar jag alltid källa.

Vill ni se vilka jag följer på twitter så följ mig på http://twitter.com/thai_buzz

Jag utgår ifrån att om du inte anger källa så är det något du tror.

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Varför blir man förvånad att människor dör när man ser sådana scener

inte undra på att militären blir förbannade och skjuter tillbaka

+1

För er som inte förstår Thailändska, så säger reportern att demostranterna stal både vapen och dem la även beslag på lastbilen... Aj Aj mer vapen till röda gör ju knappast sitautionen bättre :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Jag utgår ifrån att om du inte anger källa så är det något du tror.

Tror gör man i kyrkan.

PS. Gav det +karma men det var i misstag.DS

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag utgår ifrån att om du inte anger källa så är det något du tror.

Ok.. om du utgår från det.. varför fråga om källa? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Tror gör man i kyrkan.

PS. Gav det +karma men det var i misstag.DS

Buzzen är noga med att kräva källangivelser av andra.

Sök på bokstavskombinationen "IL" så ska du få se på fan :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det hade modererats i överhuvudtaget i detta forum så hade inte min kommentar behövts..och din kommentar tillför vad då i " Detta händer just nu" NADA

Jag är ingen Moderater så hacka inte på mig!

Däremot så skrivs det inlägg här på forumet varje sekund dygnet runt, menar du att det är deras (moderatorernas) skyldighet på nåt vis att hinna med att kolla allt, tror du de har detta som lönearbete eller!

(Surin P3 förstår inte riktigt varför du ger dig på mig, vad jag menade var att det finns redan Moderatorer så (vi) andra behöver ju inte oxå börja leka moderatorer)!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag att börjar bli riktigt otäckt. Med folk som blir sjutena lite här och där. Vad kommer det här att kosta Thailand i frmtiden. Men det är ju IL och den röda eliten och deras snälla vänner som står för det största våldet vad jag förstår. Och det är ju för folkets bästa säger dom, men som jag ser det är det skitsnack, det är en maktkamp som utspelar sig och dom skiter i Thailand och folket. Allt för makten.

MVH

Sakaeo

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det hade modererats i överhuvudtaget i detta forum så hade inte min kommentar behövts..och din kommentar tillför vad då i " Detta händer just nu" NADA

Jaha och vilken information tillförde du då med det inlägget (frågar inte för orkar inte höra svaret).

Link to comment
Dela på andra sajter

Roi Et Perra

+1

För er som inte förstår Thailändska, så säger reportern att demostranterna stal både vapen och dem la även beslag på lastbilen... Aj Aj mer vapen till röda gör ju knappast sitautionen bättre :/

Lite vinklat? Kanske? Propaganda kallas det för..hhhhrmm. Folk dör fortfarande..

Nu skall man plugga, plugga, plugga.

Undra vad man skall bli när man blir stor?

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...