Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Senaste TV rapporten, fortfarande på ICU och nåt om röntgen.han inte med

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wUThai

Men.. jösses... om du inte är säker på en tolkning.. hur många hjärnceller krävs då för att fråga först? (nu var jag spydig)

Jag skrev "Il´s älskling" efterrsom IL refererat till Herr Fullers artiklar ett antal gånger under debattens gång.

Vad jag menade med "IL´s älskling" var bara att "IL gillar honom".

Lägg ner ert patetiska dravvel nu. Och fråga nästa gång innan ni tolkar saker. Tänka själva funkar uppenbarligen dåligt.

Så... nu fick jag gnälla av mig lite. :)

Tycker du bitcha på rätt bra i övrigt med. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Men.. jösses... om du inte är säker på en tolkning.. hur många hjärnceller krävs då för att fråga först? (nu var jag spydig)

Jag skrev "Il´s älskling" efterrsom IL refererat till Herr Fullers artiklar ett antal gånger under debattens gång.

Vad jag menade med "IL´s älskling" var bara att "IL gillar honom".

Lägg ner ert patetiska dravvel nu. Och fråga nästa gång innan ni tolkar saker. Tänka själva funkar uppenbarligen dåligt.

Så... nu fick jag gnälla av mig lite. :)

Jag har tillräckligt med hjärnceller, men till skillnad från Dig så använder jag mina till att tänka med innan jag pratar eller skriver skit.

Hade bra i blöjvärlden

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

För att återgå till händelserna så uppmanas det till fortsatt kamp från scenen i (tror jag) direktsänd TV, eller näst intill i alla fall.

Typ vi stannar tills Abhisit avgår.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Nu pojkar känns det som tuppfäktningen nått sitt klimax. Annars är detta väl ett off-topicämne? Vore kul med lite info kring vad som händer nu? :-)

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har tillräckligt med hjärnceller, men till skillnad från Dig så använder jag mina till att tänka med innan jag pratar eller skriver skit.

Hade bra i blöjvärlden

Jaha.. så vilka använder du till att utföra själva skrivandet? Själv används mina till rätt många olika sysslor.

Är det din fru som skriver åt dig alltså?

Eller. tänkte du inte innan du skrev? :)

Ok... nog nu... klartjafsat :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kom sambon inrusande igen. Nu sa dom på radion att han inte är död!? :crazy:

ja, kalabaliken är total, som vanligt.

Håller med om att e rättegång är att foredra framfor en summarisk avrättning 8 dagar i veckan. Tror dock inte mer buddhism är losningen utan mer av vanligt sunt fornuft och i värsta fall även skär pragmatism.

Jovisst, men sunt förnuft har varit en sällsynt gäst under senare tid (eller alltid kanske?) medan hokus pokus och hörsägen verkar vara mer gångbart. Lite mer självransakan och massmeditation skulle göra susen och är inte lika omöjligt och frånvarande som sunt förnuft.

ps jag vet att jag önskedrömmer :wai:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Lägg ner nu och håll er till ämnet

Annars blir det "rapport" på det här !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt vad jag kunde uppfatta har man hävt nedsläckningen av mobilnätet straxt efter det att skottet mot SehDaeng avlossats, kan måhända kännas lite konspiratoriskt mot Abhisits sida. Eller kan man tänka sig en militär aktion utan sanktion från PM?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Wille skrev om skadade kvinnor och barn. Finns det mer info om det och vad som HÄNDER JUST NU?

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller kan man tänka sig en militär aktion utan sanktion från PM?

Jag tror att man i nuläget kan tänka sig ungefär vad som helst, om det är negativt vill säga. Kurvan har hela tiden pekat mot skogen och vi kanske har kommit fram nu?

Läste på Thaivisa att det bland de röda cirkulerar uppgifter om att Seh Deang inte alls blivit skjuten. Krisen i ett nötskal?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Att mobilnatet skulle slackas ned annonserades tidigt pa TV och rapporterades aven pa typ the Nation

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att man i nuläget kan tänka sig ungefär vad som helst, om det är negativt vill säga. Kurvan har hela tiden pekat mot skogen och vi kanske har kommit fram nu?

Läste på Thaivisa att det bland de röda cirkulerar uppgifter om att Seh Deang inte alls blivit skjuten. Krisen i ett nötskal?

Att han är skjuten står utom allt tvivel bl.a har det visats bilder på TV nyheterna på den blödande och helt medvetslöse SehDaeng, däremot kan man väl tänka sig att alla röda i BKK inte har TV i mobilen och därför inte vet till 100.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Man får ju verkligen hoppas att inte regeringen gett grönt ljus att avrätta Seh Deang! Det skulle verkligen få detta att spåra ur totalt känns det som!? :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår mycket väl de som inte vill vänta på rättegång. Med tanke på hur många år som Seh Daeng, mfl redan väntat och allt snack om double standards. Man fortsätter på den invanda vägen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man får ju verkligen hoppas att inte regeringen gett grönt ljus att avrätta Seh Deang! Det skulle verkligen få detta att spåra ur totalt känns det som!? :(

Enda som motsäger detta skulle väl vara en intern utrensning, men om detta kan man endast spekulera, kanske återigen den osynliga tredje parten?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att man i nuläget kan tänka sig ungefär vad som helst, om det är negativt vill säga. Kurvan har hela tiden pekat mot skogen och vi kanske har kommit fram nu?

Läste på Thaivisa att det bland de röda cirkulerar uppgifter om att Seh Deang inte alls blivit skjuten. Krisen i ett nötskal?

Artikel från Reuters.

Reuters - Red shirt military adviser wounded in Thai capital

(Ser onekligen ut som Seh Daeng har blivit skjuten i huvudet...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Att han är skjuten står utom allt tvivel bl.a har det visats bilder på TV nyheterna på den blödande och helt medvetslöse SehDaeng, däremot kan man väl tänka sig att alla röda i BKK inte har TV i mobilen och därför inte vet till 100.

Artikel från Reuters.

Reuters - Red shirt military adviser wounded in Thai capital

(Ser onekligen ut som Seh Daeng har blivit skjuten i huvudet...)

Ryktet gällde nog bara rödskjortor i centrala BKK med begränsad kommunikation, hoppas jag iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...