Jump to content
IGNORERAD

Detta händer just Nu


Joints

Recommended Posts

Tror också att UDDs ledare skiter på sig just nu. De förstår nog att det är allvar nu och kommer komma springande med armarna i luften ganska snart hoppas jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 13,2k
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    1613

  • MaiChai

    1139

  • Tallviking

    965

  • Serath

    829

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det kan man ju hoppas fast militären verkar lika rägg, det sades på TV att när det small sprang 2-300 soldar in på hotellet tvärs över gatan.

Det ser lite tragikomiskt när man ser raketen/erna och samtidigt taxi och MC trafikera vägen under viadukten

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Tv-bilder visar dels kaoset nar Seh Deang fordes till sjukhus men aven en hel dros turister inne pa omradet. Fan, man skall vara bra korkad for att soka sig till omradet nu.

Vidare laser de nu upp alla vagar som sparras av. I princip alla infarter till Bangkok, Rama $, stora delar av Sukhumvit, etc sparras av helt. Nu ar det verkligen allvar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tv-bilder visar dels kaoset nar Seh Deang fordes till sjukhus men aven en hel dros turister inne pa omradet. Fan, man skall vara bra korkad for att soka sig till omradet nu.

Vidare laser de nu upp alla vagar som sparras av. I princip alla infarter till Bangkok, Rama $, stora delar av Sukhumvit, etc sparras av helt. Nu ar det verkligen allvar...

Samma på alla kanaler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Så man är säker på att det är Seh Deang som blivit skjuten?? Och vad jag förstått så blir det inget val i November heller?

Ändrades av wUThai
Link to comment
Dela på andra sajter

Så man är säker på att det är Seh Deang som blivit skjuten?? Och vad jag förstått så blir det inget val i November heller?

Garanterat.. bilder på tv när han rullades in på sjukhuset nyss. Och valet uppskjutet.

Ändrades av noBuzz
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Äntligen slut så man kan kolla såpan igen. smile.gif

Det blir inte så mycket mer såpa, eller iaf dokusåpa, än det som utspelat sig här de senaste veckorna. Man bara väntar på att hon Robinsson-Emma ska ställa sig på de rodas scen i en Treblinka t-shirt och prata om klasskamp sponsrad av stulna Dubaiska miljoner wink.gif .

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir inte så mycket mer såpa, eller iaf dokusåpa, än det som utspelat sig här de senaste veckorna. Man bara väntar på att hon Emma, eller vad hon hette, ska ställa sig på de rodas scen i en Treblinka t-shirt och prata om klasskamp sponsrad av stulna Dubaiska miljoner wink.gif .

Emma? Vem är det nu då? Någon ny strandad australienare?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Enligt Punditen blev han skjuten medan han blev intervjuad av IL´s älskling Thomas Fuller på NYT.

Snabb på att publicera var han med.. http://www.nytimes.com/2010/05/14/world/asia/14thai.html?hp

Rycker det i baguetten varje gång du kan förlöjliga nån? Du är fan ta mig patetisk ibland. Kan du inte bara rapportera utan att behöva vara spydig och arrogant?

Link to comment
Dela på andra sajter

Rycker det i baguetten varje gång du kan förlöjliga nån? Du är fan ta mig patetisk ibland. Kan du inte bara rapportera utan att behöva vara spydig och arrogant?

Jag var varken spydig, arrogant eller förlöjligade någon... andas och lugna ner dig. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jag var varken spydig, arrogant eller förlöjligade någon... andas och lugna ner dig. :)

Ok, om du anser det så. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok

Uppenbarligen har armens snipers redan börjat skjuta igen, Seh Deang skjuten i huvudet.

Är det svartklädda män igen som skjuter.

Nej den här gången är det militären. Förra gången var det vänner till de röda...det vet du väl nu?

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Rycker det i baguetten varje gång du kan förlöjliga nån? Du är fan ta mig patetisk ibland. Kan du inte bara rapportera utan att behöva vara spydig och arrogant?

Finns ju de som alltid är patetiska och inte bara ibland!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Enligt sambon; Så dog Seh Deang kl 20::00 thaitid. Hon hörde det på radion precis nu.

Finns ju de som alltid är patetiska och inte bara ibland!

Och hur känns det då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det spelar ingen större roll vem man skjuter på det här viset. Är man för rättegångar istället för avrättningar så ska det gälla alla. Detta sagt utan att ha en aning om vem som sköt och på vilka order.

Vad Thailand behöver just nu är lite mer buddism och mycket mindre hat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var varken spydig, arrogant eller förlöjligade någon... andas och lugna ner dig. :)

Ska man tolka det som att IL och Fuller har ett förhållande?

Eller är inte det att dra in IL i en situation som uppenbarligen inte vet om ännu eftersom han inte kommenterat.

Nä Buzz, lite mer stil kan Du nog bidraga med.

Och ta och slappna av själv mella blöjbytena.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Jodå det får väl gå!

Skönt att du kan leva med att vara patetisk då. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Nu kom sambon inrusande igen. Nu sa dom på radion att han inte är död!? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Atom

Det spelar ingen större roll vem man skjuter på det här viset. Är man för rättegångar istället för avrättningar så ska det gälla alla. Detta sagt utan att ha en aning om vem som sköt och på vilka order.

Vad Thailand behöver just nu är lite mer buddism och mycket mindre hat.

Håller med om att e rättegång är att foredra framfor en summarisk avrättning 8 dagar i veckan. Tror dock inte mer buddhism är losningen utan mer av vanligt sunt fornuft och i värsta fall även skär pragmatism.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska man tolka det som att IL och Fuller har ett förhållande?

Eller är inte det att dra in IL i en situation som uppenbarligen inte vet om ännu eftersom han inte kommenterat.

Nä Buzz, lite mer stil kan Du nog bidraga med.

Och ta och slappna av själv mella blöjbytena.

Men.. jösses... om du inte är säker på en tolkning.. hur många hjärnceller krävs då för att fråga först? (nu var jag spydig)

Jag skrev "Il´s älskling" efterrsom IL refererat till Herr Fullers artiklar ett antal gånger under debattens gång.

Vad jag menade med "IL´s älskling" var bara att "IL gillar honom".

Lägg ner ert patetiska dravvel nu. Och fråga nästa gång innan ni tolkar saker. Tänka själva funkar uppenbarligen dåligt.

Så... nu fick jag gnälla av mig lite. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...