crazyswede Inlagd Augusti 3, 2008 Dela Inlagd Augusti 3, 2008 Damm Mei Suey! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MG Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Sii Damm, Sii Kao, mai pen rai! Med detta så gör jag min entré på det här forumet. Alea Jacta Est Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
crazyswede Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 Quote Sii Damm, Sii Kao, mai pen rai! Med detta så gör jag min entré på det här forumet. Jävligt vettigt inlägg MG , det får du ett plus för! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Magrood Inlagd Augusti 4, 2008 Dela Inlagd Augusti 4, 2008 QuoteHejsan Magrood. Visst är du välkommen att hälsa på frugan eller tvärt om. Det finns ett bra badhus i närheten som vi har besökt och kan besöka igen en mulen dag så barnen kan bada inomhus när det börjar bli lite kallare. Perfekt för en ljusskygg dam, nu på 40+ enligt passet. Att den lille bebisen har tänder som liknar mina är lite av ett mysterium. Vad jag vet så har jag inte låtit storken flyga till dina hemtrakter, inte medvetet i alla fall. Att Svarten får mardrömmar av det är beklagligt. Jag som är så stilig... ;D Fick besök i helgen. Och jag vet inte om det är j---regeln eller vad det var som gällde. Men så fort jag fick besök så kom det akuta uppdrag lika snabbt. På gott och ont. Och just uppdrag på helger - det gillar jag. Sån tur var kunde mannen min ta hand om gästerna och de gick till PelleSvanslöshus och Äventyrsbadet. Mycket kul! Om ni kommer får frugan din gärna ta med mycket svamp na ka. ;D Mvh Magrood -stor svampätare- "Gud, ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rospigg Inlagd Augusti 4, 2008 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 4, 2008 He, he, Krap Pom. Vad det gäller svampfrågan so trivs ni nog tillsammans. Frugan blev utnämd som årets svampplockare av en tidning för en del år sedan.skanna.jpg skanna.jpg Träbordsprofet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu