skåneljungen Inlagd Maj 12, 2010 Dela Inlagd Maj 12, 2010 Någon medlem som skall vara i patong runt den 20 juni och någon vecka framåt. Reser själv dit när frugan blir kvar hos familjen i Korat. Kanske några öl rundor Mvh Skåneljungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
skåneljungen Inlagd Maj 16, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 16, 2010 Ja det var nog ingen på detta forum som skulle dit. Får väl bli en öl med Kenta. Och lite tärningspel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Ja det var nog ingen på detta forum som skulle dit. Får väl bli en öl med Kenta. Och lite tärningspel Midsommar Midsommar sill å färskpotatis får man ju inte missa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Maj 16, 2010 Dela Inlagd Maj 16, 2010 Midsommar Midsommar sill å färskpotatis får man ju inte missa Finns nog i Pattis vid den tidpunkten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.