Jump to content
IGNORERAD

Hotell Nära Svenska Ambassaden


robban7073

Recommended Posts

Hallå

Nån som har tips på bra hotell i närheten av ambassaden. Behöver inkvartera tjejen en natt efter en lång resa för inlämnande av papper..

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

golden palace på soi 1 är visserligen gammalt och slitet men med läget och poolen gör att vi återvänder dit år efter år ca 1000 bath

Link to comment
Dela på andra sajter

Honey Hotel Sucken Soi 19, gångavstånd, lugnt & fint 8 . 1000 B Hälsar anders. Vi bor Alltid där.

Gå ut från Soien till höger, över gatan, bokstavligen Där har du ambassaden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Ett hotell som ligger nära är Miami hotel på sukumvhit soi 13, ett gammalt hotell med kinesiska ägare har faktiskt pool.

Priset brukar ligga på mellan 400-600 baht bara, kanske dom har höjt lite nu men om man ser till läget och att pool finns så är det billigt.

Man får inte ha för stora krav på standard bara, har man det så är Miami inget alternativ då finns det andra bättre och dyrare.

Jag har använt detta hotell sedan 1985 och det duger för mig, personalen och ägarna är ärliga och inga problem har uppstått där för mig under alla år.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Ett hotell som ligger nära är Miami hotel på sukumvhit soi 13, ett gammalt hotell med kinesiska ägare har faktiskt pool.

Priset brukar ligga på mellan 400-600 baht bara, kanske dom har höjt lite nu men om man ser till läget och att pool finns så är det billigt.

Man får inte ha för stora krav på standard bara, har man det så är Miami inget alternativ då finns det andra bättre och dyrare.

Jag har använt detta hotell sedan 1985 och det duger för mig, personalen och ägarna är ärliga och inga problem har uppstått där för mig under alla år.

Mvh Isan Lover

900 Bath var det i Januari 2010

Mvh Holst

Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig.

Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jlh66

66,an: Har man inte varit där, så vet man inget. Kram från anders :)

Det har du helt rätt i Anders,jag skicka länken för att jag själv är ute i samma ärende som trådskaparen och fick då tips om detta hotell ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Stable lodge på soi 8 suck i ryggen vänster sida 1700 baht stora rena rum mycke skandinaver bra mat både thai och farang inga problem för en ensam thaitjej att stanna här. Finns rökfria rum

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

thaikonsult

Här har du Golden Palace nära ambassaden: http://www.goldenpalacehotel.com/

Mvh Thaikonsult

http://www.thaikonsult.se hjälper till med ansökningshandlingar för visum, besöksförlängningar, uppehållstillstånd, arbetstillstånd, studietillstånd, medborgarskap, överklaganden och civilrättsliga ärenden. Thaikonsult är även registrerat ombud hos Migrationsverket.
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Landmark ligger rätt näragreat.gif

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

900 Bath var det i Januari 2010

Mvh Holst

Hej

Dom har ju gjort några mindre renoveringar dom senaste åren så jag räknade med att dom försöker få lite bättre betalt, men prova att pruta det brukar funka.

Kanske får jag lite rabatt efter alla år på stället.

Jag brukar även deponera bagage eller saker jag har handlat på mig där, men inte vill ta med på resan t.ex till havet,

då hämtar jag det kanske 2 veckor senare innan jag åker till flygplatsen för hemresa till Sverige, detta helt utan kostnad och inget har någonsin försvunnit.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi har bott på Woraburi Sukumvit Soi 4 vid 2 tillfällen (pris från 1500 THB/natt) och det ligger inte så långt från ambassaden, c:a 15 min promenad eller gratis tuk-tuk från hotellet fram till Sukumvit:

post-3698-12714791977_thumb.jpg

Websida: http://www.woraburi.mvit/index.html

Mvh

BBJ

jap.gif

post-3698-12714791977_thumb.jpg

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...