copterfan Inlagd Oktober 10, 2018 Dela Inlagd Oktober 10, 2018 4 timmar sedan, skrev ReKa: Jag måste vara synskadad. Jag ser inte Stenocare under Övriga erbjudanden. 9:e var sista tecknings dagen 😣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
copterfan Inlagd Oktober 10, 2018 Dela Inlagd Oktober 10, 2018 4 timmar sedan, skrev copterfan: 9:e var sista teckningsdagen 😣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Stenocare övertecknad x21. Ytterst liten chans att bli tilldelat något med andra ord. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 31 minuter sedan, skrev Abercrombie: Stenocare övertecknad x21. Ytterst liten chans att bli tilldelat något med andra ord. Blir väl en liten skvätt på 100 aktier eller nåt. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Fick inget Stenocare alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Inga jag heller.... /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissehult_13 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 17 minuter sedan, skrev Abercrombie: Fick inget Stenocare alls. Samma här ingen tilldelning Nissehult_13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
möljis Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Inte jag heller.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Att man aldrig lär sig..........har i ett halvårs tid sakta men säkert sålt av aktier och fonder ,men i början av veckan gick jag in igen ......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 400 Stenocare fick jag tilldelat. Hade sökt 2000. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Kammade noll, rena lotteriet vilka som fick, ivf på Ava. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 31 minuter sedan, skrev hamnoi: Kammade noll, rena lotteriet vilka som fick, ivf på Ava. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 43 minuter sedan, skrev M33: Blir 3:e vinstlotten jag ger dig, väntar på gåvan🤩 Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 1 minut sedan, skrev hamnoi: Blir 3:e vinstlotten jag ger dig, väntar på gåvan🤩 Då får ett haksprut nästa gång vi ses! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 (ändrad) 9 minuter sedan, skrev M33: Då får ett haksprut nästa gång vi ses! Mmm, du vet alltid vad jag önskar mig😍 Ändrades Oktober 12, 2018 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 Undrar hur man valde ut vilka som skulle tilldelas Stenocare? Slumpen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2018 Dela Inlagd Oktober 12, 2018 7 minuter sedan, skrev Abercrombie: Undrar hur man valde ut vilka som skulle tilldelas Stenocare? Slumpen? Nyemissionen var på högst 18,6 miljoner danska kronor och tecknades till 402 miljoner danska kronor, motsvarande en teckningsgrad på 2 161 procent. På grund av det stora intresset sker tilldelning genom slumpmässigt urval, det vill säga lotteri i enlighet med tilldelningsprinciperna som angivits i memorandumet. Aktien kommer att börja handlas på Spotlight Stock Market den 26 oktober. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Vad säger panelen, är det dags att kliva in i NCC snart? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 Nu har jag inte kontrollerat NNC. men byggbommen är väl över under ett par år framåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 24 minuter sedan, skrev John Khonken: Nu har jag inte kontrollerat NNC. men byggbommen är väl över under ett par år framåt Jo och det syns ju i kursen men aktiemarknaden ligger ju alltid en bit före. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 (ändrad) NCC vinstvarnade igår och gick med mer än 1000 miljoner i förlust senast kvartalet. Byggföretaget NCC redovisar en rörelseförlust för tredje kvartalet på 1 108 miljoner kronor i den preliminära delårsrapporten. Det kan jämföras med en vinst på 364 miljoner kronor motsvarande period föregående år. NCC gick igår ut med vinstvarning. Ändrades Oktober 16, 2018 av HajKaj Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 2 timmar sedan, skrev HajKaj: NCC vinstvarnade igår och gick med mer än 1000 miljoner i förlust senast kvartalet. Byggföretaget NCC redovisar en rörelseförlust för tredje kvartalet på 1 108 miljoner kronor i den preliminära delårsrapporten. Det kan jämföras med en vinst på 364 miljoner kronor motsvarande period föregående år. NCC gick igår ut med vinstvarning. Ja och rasade duktigt idag. Frågan är om det kommer mera senare. Såg nu att den gått upp rejält, från runt 124 till 140. Känns inte fullt lika aktuellt nu men den kanske droppar igen. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 5 timmar sedan, skrev Esspe: Ja och rasade duktigt idag. Frågan är om det kommer mera senare. Såg nu att den gått upp rejält, från runt 124 till 140. Känns inte fullt lika aktuellt nu men den kanske droppar igen. Håller ett vakande öga på fastighetsutvecklarna och byggbolagen. Tror att de kan komma att gå ner i snitt 20- 25 % framöver, en del ännu mera. Men det är omöjligt att säga när och när man kommer att sluta med minusräntan. JM meddelade att de har fått sänka priser och locka med gratishyror en tid för att försöka att bli av med sina bostäder. Orkar ändå inte att locka till sig köpare. De andra utvecklarna har varnat för att de är i samma sits. Ser här i Karlstad att Peab har väldigt svårt att bli av med sina lägenheter just nu. De ligger ute vecka efter vecka. För några månader sedan så gick lägenheterna direkt och flera mindre bolag försöker att sälja sina fastigheter här nu. Sitter och väntar just på att JM ska sjunka mycket, så att jag kan handla i dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Oktober 16, 2018 Dela Inlagd Oktober 16, 2018 3 timmar sedan, skrev AnTove: Håller ett vakande öga på fastighetsutvecklarna och byggbolagen. Tror att de kan komma att gå ner i snitt 20- 25 % framöver, en del ännu mera. Men det är omöjligt att säga när och när man kommer att sluta med minusräntan. JM meddelade att de har fått sänka priser och locka med gratishyror en tid för att försöka att bli av med sina bostäder. Orkar ändå inte att locka till sig köpare. De andra utvecklarna har varnat för att de är i samma sits. Ser här i Karlstad att Peab har väldigt svårt att bli av med sina lägenheter just nu. De ligger ute vecka efter vecka. För några månader sedan så gick lägenheterna direkt och flera mindre bolag försöker att sälja sina fastigheter här nu. Sitter och väntar just på att JM ska sjunka mycket, så att jag kan handla i dem. Många blir hyresrätter iställe,binder upp kapitalet inte bra för bolagen som har som mål att sälja alla nyproduktion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Oktober 17, 2018 Dela Inlagd Oktober 17, 2018 19 timmar sedan, skrev AnTove: Håller ett vakande öga på fastighetsutvecklarna och byggbolagen. Tror att de kan komma att gå ner i snitt 20- 25 % framöver, en del ännu mera. Men det är omöjligt att säga när och när man kommer att sluta med minusräntan. JM meddelade att de har fått sänka priser och locka med gratishyror en tid för att försöka att bli av med sina bostäder. Orkar ändå inte att locka till sig köpare. De andra utvecklarna har varnat för att de är i samma sits. Ser här i Karlstad att Peab har väldigt svårt att bli av med sina lägenheter just nu. De ligger ute vecka efter vecka. För några månader sedan så gick lägenheterna direkt och flera mindre bolag försöker att sälja sina fastigheter här nu. Sitter och väntar just på att JM ska sjunka mycket, så att jag kan handla i dem. Oscar Properties är väl riktigt illa ute? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu