Fritz Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 3 minuter sedan, skrev Mr atm: Jag skrev så att han vet att jag satte upp honom på min lista över ignorerade -några sekunder efter det? Fler saker du undrar över? Nej nej, har jag fler frågor så återkommer jag, OK ? Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 17 minuter sedan, skrev Mr atm: Skicka ett PM annars kan jag inte hjälpa dig gosse. Du är på min lista över ignorerade. Hur står det till med alkoholen? Varannan vatten kanske skulle smaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 On 2016-03-04 at 22:13, skrev Khonis: Köp Leo Vegas. Alla som kan. Ett tips. Sen bestämmer var och en hur länge man behåller. Leo vegas är nästa stora IPO på first north. Tror det var 17e de släpps. Disclaimer: alla gör vad de vill. Detta är inget tips till säkra pengar osv. Sålde av alla min bankaktier idag och köpte FING, lagt en 100k på LeoVegas får se hur tilldelningen blir, ingen minns en fegis. Imorrn drar jag till Thailand och sist det begav sig så var FING ett monster när jag kom hem, hoppas på samma sak denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 15 timmar sedan, skrev Esspe: Om du inte har fler kommentarer om det så förstår jag inte varför du kommenterade alls? Aktien f.ö. upp ca 20 % idag och Spetz gör ett väldigt gott intryck på mig iaf. Verkar onekligen vara på rätt väg. Lite mer info nu, När Sptez tillträdde som VD på ett företag som en kompis jobbar på så började han med att dra ner på allt underhåll för att spara pengar!! Såväl underhållet på produktionsmaskinerna som på byggnaderna! 2 VD:ar senare så är man fortfarande inte ikapp med underhållet.............. Du kan evt få info av kompisen här om en till två veckor. Bättre så? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 12, 2016 Dela Inlagd Mars 12, 2016 Mycket bättre tack Ändrar dock knappast min bild av Spetz men uppgift om företag och tidpunkt skulle vara intressant. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Jag fick ett tråkigt mail i dag, den kände aktieprofilen /skribenten Björn Davegårdh har hastigt avlidit. Jag kände honom mest från bridgebordet där jag mött honom och hans bror ett antal gånger. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Mars 14, 2016 Dela Inlagd Mars 14, 2016 Jag fick ett tråkigt mail i dag, den kände aktieprofilen /skribenten Björn Davegårdh har hastigt avlidit. Jag kände honom mest från bridgebordet där jag mött honom och hans bror ett antal gånger. Det var mycket tråkigt, en duktig aktieprofil som jag uppskattat mycket. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 100 st ser det ut att bli i Leo Vegas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 17, 2016 Dela Inlagd Mars 17, 2016 On 4 mars 2016 at 04:13, skrev Khonis: Köp Leo Vegas. Alla som kan. Ett tips. Sen bestämmer var och en hur länge man behåller. Leo vegas är nästa stora IPO på first north. Tror det var 17e de släpps. Disclaimer: alla gör vad de vill. Detta är inget tips till säkra pengar osv. Ja då var Leo på börsen. Den som tecknade blev inte bitter i allafall. Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 12 timmar sedan, skrev Khonis: Ja då var Leo på börsen. Den som tecknade blev inte bitter i allafall. Grattis Men endast 100 st gör ju ingen glad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 18, 2016 Dela Inlagd Mars 18, 2016 Men endast 100 st gör ju ingen glad. Tänk på pocenten Helge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Jaa du John Khonken är det läge att köpa C-Rad nu .Vad tror du ,vore roligt att höra din analys. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Jepp! Det var jag som rekommenderade den Själv gjorde jag en liten hacka och sålde på 15.30. Sedan har jag tyckt att man dessutom borde skicka sina stålar till Norge eftersom Nok var så låg. Idag är den lägre, så jag hoppas att ingen följde mina råd. Veckans tips blir: Om jag rekommenderar någon aktie - sälj för guds skull om du har ett innehav. Det samma gäller mina valuta tips. Nja, revidering. Lucara skulle man ha köpt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Nja, revidering. Lucara skulle man ha köpt! Mja eftersom jag gillar ditt gitarrspel och kloka analyser även om dom är svåra att förstå ibland så köpte jag helt oförstående Lucara så jag säger stort tack. Från ett Fan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 2 timmar sedan, skrev leadbelly: Jaa du John Khonken är det läge att köpa C-Rad nu .Vad tror du ,vore roligt att höra din analys. Med vänlig hälsning Leadbelly Det vore roligt om du kunde vara lite ödmjuk. Sparka på folk som ligger är jävligt ballt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 1 timme sedan, skrev John Khonken: Det vore roligt om du kunde vara lite ödmjuk. Sparka på folk som ligger är jävligt ballt Nu har du nog massuppfittat mig.Det är du som skrivit om C-RAD inte jag .Om det går dåligt för dom nu ,är det ju inte samma som att det går dåligt i framtiden .. Om du uppfattade det så kan jag be dig tusen gånger om hundra. Men jag ville höra din analys innan jag ev.Köper. Är det ok. Om du ligger sparkar jag inte men tala om hur jag kan hjälpa dig istället. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Det vore roligt om du kunde vara lite ödmjuk. Sparka på folk som ligger är jävligt ballt Hade du å andra sidan varit lite ödmjukare vid dina framgångar så kanske inte fallet tagit så hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 (ändrad) Vad vissa inte förstår är att det går INTE att spy ur sig rekar hit och dit utan att klargöra att det är förhoppningar i de flesta fall. Ibland kan man ju ana att kursen kommer att gå upp, som vid IPOs. Det är ju livsfarligt att reka ett förhoppningsbolag om man har noll på fötterna. Förhoppningsvis vet de flesta detta. Ändrades Mars 24, 2016 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 32 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Hade du å andra sidan varit lite ödmjukare vid dina framgångar så kanske inte fallet tagit så hårt. Berätta gärna mer om dessa framgångar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Berätta gärna mer om dessa framgångar Jag får fan ont i hela kroppen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 32 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag får fan ont i hela kroppen. Hoppas det inte påverkar fingerfärdigheten och aktieintellektet .Tager gärna emot dina råd även om jag inte alltid gör som du säger. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 Hoppas det inte påverkar fingerfärdigheten och aktieintellektet .Tager gärna emot dina råd även om jag inte alltid gör som du säger. Med vänlig hälsning Leadbelly Jag är skitbra på förra veckans tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 1 timme sedan, skrev leadbelly: Nu har du nog massuppfittat mig.Det är du som skrivit om C-RAD inte jag .Om det går dåligt för dom nu ,är det ju inte samma som att det går dåligt i framtiden .. Om du uppfattade det så kan jag be dig tusen gånger om hundra. Men jag ville höra din analys innan jag ev.Köper. Är det ok. Om du ligger sparkar jag inte men tala om hur jag kan hjälpa dig istället. Med vänlig hälsning Leadbelly Så skrev du inte. Läs själv hur du formulerade dig. Folk här älskar att njuta av andras olycka. Men jag kan ha missuppfattat dig . Så jag ska självklart svara dig ordentligt. Du måste dock vänta några dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 2 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag är skitbra på förra veckans tips. Å jag är ännu bättre om vi går ett år tillbaka. Dessutom är min pappa polis ha ha pilutta dig!!! Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 24, 2016 Dela Inlagd Mars 24, 2016 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev John Khonken: Så skrev du inte. Läs själv hur du formulerade dig. Folk här älskar att njuta av andras olycka. Men jag kan ha missuppfattat dig . Så jag ska självklart svara dig ordentligt. Du måste dock vänta några dagar. Ser fram emot ett bra svar till de som köpt dina rekar. Ändrades Mars 24, 2016 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu