Khonis Inlagd Februari 17, 2016 Dela Inlagd Februari 17, 2016 Å hur vet du att börsen går ner? Inte ens dom som lever på detta är överens om det var botten vi såg nu eller om det kommer mer. Säg det som inte MPRexpertisen vet. Finns några riktiga siare här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Å hur vet du att börsen går ner?Inte ens dom som lever på detta är överens om det var botten vi såg nu eller om det kommer mer.Svårt att säga om det är en bulltrap, men jag kan ju gissa. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jordvarme Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Har inte tittat till innehavet sedan jag kom till Thailand för 5 veckor sen. Blev glatt överraskad idag då mitt innehav i Soltech system nu ligger på +103.000 kr. Semestern är betald. + 313,7% i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Å f-n jordvarme.....då kan du ju stanna 3 månader till .....hehehe.....bara o gratta..... Ha de bra nu inga mer frukostbuffér .....hehe,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Har inte tittat till innehavet sedan jag kom till Thailand för 5 veckor sen. Blev glatt överraskad idag då mitt innehav i Soltech system nu ligger på +103.000 kr. Semestern är betald. + 313,7% i år Grattis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 18, 2016 Dela Inlagd Februari 18, 2016 Har inte tittat till innehavet sedan jag kom till Thailand för 5 veckor sen. Blev glatt överraskad idag då mitt innehav i Soltech system nu ligger på +103.000 kr. Semestern är betald. + 313,7% i år Ja bara att gratulera ,har tittat lite på den själv men tyckte den var lite för dyr sitter med Etrion sen några år men den verkar bara gå åt ett håll dvs neråt. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jordvarme Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Soltech gör fina affärer i Kina trots situationen där. Repar det sig där tror jag det kommer att hända stora saker med Soltech. De är ju dock inte helt beroende av Kina. Kina satsar däremot stort på solenergi och Soltech är bra med där. Det verkar peka uppåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 19, 2016 Dela Inlagd Februari 19, 2016 Soltech gör fina affärer i Kina trots situationen där. Repar det sig där tror jag det kommer att hända stora saker med Soltech. De är ju dock inte helt beroende av Kina. Kina satsar däremot stort på solenergi och Soltech är bra med där. Det verkar peka uppåt Kanske har fel men är inte Sheik Midroc inblandad i det bolaget?Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 4, 2016 Dela Inlagd Mars 4, 2016 Köp Leo Vegas. Alla som kan. Ett tips. Sen bestämmer var och en hur länge man behåller. Leo vegas är nästa stora IPO på first north. Tror det var 17e de släpps. Disclaimer: alla gör vad de vill. Detta är inget tips till säkra pengar osv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 Ni som håller på med kurvor och sådant. Ni ser väl att det är en riktig kris på gång. Den är redan på gång. Var försiktig är mitt råd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 On 2016-03-04 at 22:13, skrev Khonis: Köp Leo Vegas. Alla som kan. Ett tips. Sen bestämmer var och en hur länge man behåller. Leo vegas är nästa stora IPO på first north. Tror det var 17e de släpps. Disclaimer: alla gör vad de vill. Detta är inget tips till säkra pengar osv. Ska bli intressant att se hur många man får, ser ut att vara stort intresse för Leo Vegas. Tror att måndag är sista dag att anmäla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 On 4 mars 2016 at 23:13, skrev Khonis: Köp Leo Vegas. Alla som kan. Ett tips. Sen bestämmer var och en hur länge man behåller. Leo vegas är nästa stora IPO på first north. Tror det var 17e de släpps. Disclaimer: alla gör vad de vill. Detta är inget tips till säkra pengar osv. Jaså, alla gör vad de vill och får t.o.m. hålla hur länge man vill? WOW!!! Bra att veta nu efter allt ditt bitterfittergnäll till folk som har vågat sticka ut hakan och gett ett vänligt tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 44 minuter sedan, skrev MickeN: Ska bli intressant att se hur många man får, ser ut att vara stort intresse för Leo Vegas. Tror att måndag är sista dag att anmäla. Ansökan om tilldelning av aktier stänger tisdag 2016-03-15 klockan 17.00, första handelsdag (First North) 2016-03-17. Har skickat in en ansökan via SEB:s Internetbank men det blir väl som med Lifco och Attendo, man får i bästa fall minimitilldelningen precis som alla andra småsparare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 On 2016-02-17 at 21:06, skrev Esspe: I morgon rapportera mitt största innehav - Nexam. Har inte varit någon jättehit än men om ett halvår eller så hoppas jag det räddar pensionen. Har varit en väldig berg o dalbanan hittills, hoppas det blir upp för backe i morgon. Med den VD som Nexam har så hade jag passat mej! Inga fler kommentarer i detta. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Mr atm: Jaså, alla gör vad de vill och får t.o.m. hålla hur länge man vill? WOW!!! Bra att veta nu efter allt ditt bitterfittergnäll till folk som har vågat sticka ut hakan och gett ett vänligt tips. Du är ju dummare än jag trodde. Du ska då inte köpa eftersom världen går under nästa vecka. Ge säkra tips är du bra på. Vad har du tjänat på det? Ändrades Mars 11, 2016 av Khonis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 3 timmar sedan, skrev MickeN: Ska bli intressant att se hur många man får, ser ut att vara stort intresse för Leo Vegas. Tror att måndag är sista dag att anmäla. Ja det blir spännande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 21 minuter sedan, skrev UglyFarang: Med den VD som Nexam har så hade jag passat mej! Inga fler kommentarer i detta. Om du inte har fler kommentarer om det så förstår jag inte varför du kommenterade alls? Aktien f.ö. upp ca 20 % idag och Spetz gör ett väldigt gott intryck på mig iaf. Verkar onekligen vara på rätt väg. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 3 minuter sedan, skrev Esspe: Om du inte har fler kommentarer om det så förstår jag inte varför du kommenterade alls? Aktien f.ö. upp ca 20 % idag och Spetz gör ett väldigt gott intryck på mig iaf. Verkar onekligen vara på rätt väg. Det finns en inaktiv eller före detta medlem här som skulle kunna ge dej mycket bra info om den mannen. Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 5 minuter sedan, skrev Khonis: Du är ju dummare än jag trodde. Du ska då inte köpa eftersom världen går under nästa vecka. Ge säkra tips är du bra på. Vad har du tjänat på det? Det finns inget 100% säkert tips kortsiktigt i alla fall, om man inte har inside information. Jag har inte sett någon här som har skrivit att världen ska gå under förutom du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 1 minut sedan, skrev Mr atm: Det finns inget 100% säkert tips kortsiktigt i alla fall, om man inte har inside information. Jag har inte sett någon här som har skrivit att världen ska gå under förutom du. Jasså, det är du som är foliehattarnas foliehatt här på MPR. Inga 100% säkra tips? Vad hände med dina pajasaktigta "tips" och domedagsprofetior? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 Precis nyss, skrev Khonis: Jasså, det är du som är foliehattarnas foliehatt här på MPR. Inga 100% säkra tips? Vad hände med dina pajasaktigta "tips" och domedagsprofetior? Gosse! Kolla din medicinering. Du yrar. Du behöver inte förfölja mig bara för att du inte fattar vad som händer i världen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 2 minuter sedan, skrev Mr atm: Gosse! Kolla din medicinering. Du yrar. Du behöver inte förfölja mig bara för att du inte fattar vad som händer i världen. Haha snacka om foliehatt. Vem har snackat till leda om domedagen? Dags att vakna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 24 minuter sedan, skrev Khonis: Haha snacka om foliehatt. Vem har snackat till leda om domedagen? Dags att vakna. Skicka ett PM annars kan jag inte hjälpa dig gosse. Du är på min lista över ignorerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 4 minuter sedan, skrev Mr atm: Skicka ett PM annars kan jag inte hjälpa dig gosse. Du är på min lista över ignorerade. Hur kunde du då läsa hans inlägg, jag bara frågar ? Nyfikne Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Mars 11, 2016 Dela Inlagd Mars 11, 2016 Precis nyss, skrev Fritz: Hur kunde du då läsa hans inlägg, jag bara frågar ? Nyfikne Fritz.. Jag skrev så att han vet att jag satte upp honom på min lista över ignorerade -några sekunder efter det? Fler saker du undrar över? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu