hamnoi Inlagd Februari 1, 2016 Dela Inlagd Februari 1, 2016 Brukar ju sälja efter jag har ätit av din frus mat... ? Man går ju på magkänsla och det brukar bubbla till ordentligt efter intag fru Hamnois mat.. ? Ps, låt nu inte fru Hamnoi läsa detta, då liggar man "risigt" till.. Rock on! Nja,nu är det ju en annans fru som brukar stå för matlagningen där o henne ska jag visa det för Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 1, 2016 Dela Inlagd Februari 1, 2016 (ändrad) Glöm inte Net Insight.. Du behöver väl inte läsa, gör som du brukar och blunda o peka..Det har ju funkat hittills Var det inte du som rekommenderade #ruskprick# att gå in med 300K i Lucara , det gick väl sådär va? Köpte själv men senare så jag ligger lite plus det tackar jag för. Skall kolla insight. Med vänlig hälsning Leadbelly . Ds vad beträffar din frusmat gör som jag laga själv. Ändrades Februari 1, 2016 av leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 1, 2016 Dela Inlagd Februari 1, 2016 Var det inte du som rekommenderade #ruskprick# att gå in med 300K i Lucara , det gick väl sådär va? Köpte själv men senare så jag ligger lite plus det tackar jag för. Skall kolla insight. Med vänlig hälsning Leadbelly . Ds vad beträffar din frusmat gör som jag laga själv. Nja, det har du fått om bakfoten.. Han rekade Lucara o jag gick in, dock inte med 300k Du ska inte tro allt du läser här, o det är absolut inget fel på min frus mat!! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 1, 2016 Dela Inlagd Februari 1, 2016 Nja, det har du fått om bakfoten.. Han rekade Lucara o jag gick in, dock inte med 300k Du ska inte tro allt du läser här, o det är absolut inget fel på min frus mat!! Du menar att man kan inte lita på vad folk skriver här?????? Trodde att alla här var goa #gubbar# . Vad beträffar maten beror det väl på vad man tycker om eller? Men slänger in ett tips till dig och Rp köp Avensia. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 1, 2016 Dela Inlagd Februari 1, 2016 Man bör vara försiktig just nu. Alldeles för oroligt just nu I världen. Framförallt valutakriget som nu pågår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Finns uppenbart andra som har en annan åsikt om dessa återköphttp://macworld.idg.se/2.1038/1.648974/kand-analytiker-tim-cook-ar-galen Denna så kallade analytiker anses allmänt som en pajas. Det är väl bara klickhoror som anser att han är värd att citeras.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Denna så kallade analytiker anses allmänt som en pajas. Det är väl bara klickhoror som anser att han är värd att citeras.Herr Chang har talat.Riktar du omdömet "klickhora" mot branschtidningen MacWorld nu !Tror bestämt du är lite väl desperat i ditt paniska försvar av allt Apple tar sig för Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Riktar du omdömet "klickhora" mot branschtidningen MacWorld nu ! Tror bestämt du är lite väl desperat i ditt paniska försvar av allt Apple tar sig förDet räcker med att granska de banala rubrikerna i MacWorld för att inse att det rör sig om äkta klickhoror. Både positivt och negativt om Apple, men likväl klickhoror.Jag föredrar att läsa de amerikanska originalsajterna snarare än den ofta något taffliga översättning svenska MacWorld erbjuder.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Se här någon som har en annan syn på saken än klickhoran Trip Chowdhry:https://kirkburgess.wordpress.com/2016/02/01/apple-inc-going-for-free-within-8-years/Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2016 Dela Inlagd Februari 2, 2016 Idag gav Placerings guiden rådet att håll ögonen på C-rad.Det e väl jag som e dum, sett det där "klickhora" flera år.....va fan e det?Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 3, 2016 Dela Inlagd Februari 3, 2016 Det e väl jag som e dum, sett det där "klickhora" flera år.....va fan e det? Skickat från min LG-D855 via Tapatalk Det är en person som gett upp det mesta av sin journalistiska integritet till förmån för sensationella missledande rubriker och dåligt faktakontrollerade artiklar. Allt i syfte att få presumtiva läsare att köpa aktuell tidning alternativt klicka på rubriken så att mer reklam kan visas. Vanligt i kvällspressen men finns också i andra media. Kort sagt ej trovärdigt material.Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Var det inte du som rekommenderade #ruskprick# att gå in med 300K i Lucara , det gick väl sådär va?Köpte själv men senare så jag ligger lite plus det tackar jag för. Skall kolla insight.Med vänlig hälsning Leadbelly .Ds vad beträffar din frusmat gör som jag laga själv.Jepp!Det var jag som rekommenderade denSjälv gjorde jag en liten hacka och sålde på 15.30. Sedan har jag tyckt att man dessutom borde skicka sina stålar till Norge eftersom Nok var så låg. Idag är den lägre, så jag hoppas att ingen följde mina råd. Veckans tips blir:Om jag rekommenderar någon aktie - sälj för guds skull om du har ett innehav. Det samma gäller mina valuta tips. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Veckans tips blir:Om jag rekommenderar någon aktie - sälj för guds skull om du har ett innehav.Det samma gäller mina valuta tips.Gäller det även torkarblad? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Gäller det även torkarblad?Torkarblad kan jag. Aktier, valutor och pengar ö.h.t är jag värdelös på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Torkarblad kan jag. Aktier, valutor och pengar ö.h.t är jag värdelös på. Samma kunskaper som i teckning alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Februari 4, 2016 Dela Inlagd Februari 4, 2016 Nja, det har du fått om bakfoten.. Han rekade Lucara o jag gick in, dock inte med 300k Du ska inte tro allt du läser här, o det är absolut inget fel på min frus mat!! Fru Hamnois mat går inte att klaga på, om någon nu trodde på mitt lilla interna skämt med Herr hamnoi.... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benjamas Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Hur gör ni nu när det rasar, sitter ni kvar i båten eller tar ni er ur?Själv sitter jag in med 20% men ligger fortfarande plus på det köpet och funderar starkt på att hoppa av helt.Jag tror att det här kommer att bli mycket värre, Kina kommer skaka om rejält men problemet är ju att veta när det sker.Så min strategi blir nog att stå utanför och vänta lite.Det värsta med ett stort ras är inte att man ligger back, det brukar komma tillbaka på sikt, det värsta är att inte ha fullt av cash när det är billigt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 (ändrad) Hur gör ni nu när det rasar, sitter ni kvar i båten eller tar ni er ur?Själv sitter jag in med 20% men ligger fortfarande plus på det köpet och funderar starkt på att hoppa av helt.Jag tror att det här kommer att bli mycket värre, Kina kommer skaka om rejält men problemet är ju att veta när det sker.Så min strategi blir nog att stå utanför och vänta lite.Det värsta med ett stort ras är inte att man ligger back, det brukar komma tillbaka på sikt, det värsta är att inte ha fullt av cash när det är billigt..Jag gick helt ur marknaden förra året och europa har sjunkit med 25% sedan dess och jag har ingen brådska in. Däremot är jag rätt fulltankad i ädelmetaller och Bitcoin.Får se hur det utvecklar sig.https://www.bitcoin.com Ändrades Februari 12, 2016 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Självklart gick de som vet något helt ur marknaden i april förra året. Sen körde de allt på silver, guld, kaffe, glidmedel, bitcoin eller det som nu i efterhand visar sig varit bäst. Världen går under nu. Fråga foliehattarna om du vill få bensin på brasan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Även om jag vet bäst. Så gick jag inte ur. Lite ja. Det beror helt på sin ekonomiska status. Självklart placerades en del I bättre investringssaker. Att få panik är alldrig bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Självklart gick de som vet något helt ur marknaden i april förra året. Sen körde de allt på silver, guld, kaffe, glidmedel, bitcoin eller det som nu i efterhand visar sig varit bäst. Världen går under nu. Fråga foliehattarna om du vill få bensin på brasan. Det har jag skrivit om flera gånger i förra året här på mpr. Så det är inget nytt. Både John K och jag har tidigare även skrivit om att vi rekommenderat ädelmetaller som du måste veta om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Hur gör ni nu när det rasar, sitter ni kvar i båten eller tar ni er ur?Själv sitter jag in med 20% men ligger fortfarande plus på det köpet och funderar starkt på att hoppa av helt.Jag tror att det här kommer att bli mycket värre, Kina kommer skaka om rejält men problemet är ju att veta när det sker.Så min strategi blir nog att stå utanför och vänta lite.Det värsta med ett stort ras är inte att man ligger back, det brukar komma tillbaka på sikt, det värsta är att inte ha fullt av cash när det är billigt..Jag gör just ingenting, då jag har ganska god likviditet. Marknaden är irrationell, som vanligt. Det är dock ganska tillfredställande att se MOMO-aktier rasa... är marknaden på väg tillbaka till fundament?Herr Chang har talat.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Lite mer ras så går jag all in på indu c Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 12, 2016 Dela Inlagd Februari 12, 2016 Ja jävlar här är de fulla med likvida medel men undrar om de ska köpa Mazda eller Skoda Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 13, 2016 Dela Inlagd Februari 13, 2016 Köpte på mig lite fler Net Insight idag, kommer bli en härlig rapport nästa vecka. Stod och vägde om man skulle tanka FING eller NETI för årsbonusen, ligger redan allt för tungt i FING som för närvarande blir fullständigt våldtagen av marknaden sen den kom in i OMX30. Likvida medel just nu, 1,3% här fegas det inte. Skål! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu