John Khonken Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Rösta rätt blir nog inte lätt, efter vad man får veta här. Kanske bättre att rösta taktiskt och då på vänstern.När folk i världen för upp ögonen för bluffen på Wall Street och hastigheten på det konkurshotade USAs sedelpressar kan det gå fort.Kraschen blir ett faktum och Kina äger nästan alla USAs värdepapper och banker. Det mesta guldet också, tillsammans med alla affärsavtal med de afrikanska staterna.EU går förstås samma väg som USA, men här är det flyktingmottagandet om orsakat konkurserna. Då kan det vara taktiskt att tillhöra vänstern och ta vara på de förmåner det kommer att ge.Nu blev jag glatt överraskad. Vilka fina ord du skriver. Att jag inte håller med om allt. Men innebörden I vad du skriver är helt rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 12, 2015 Dela Inlagd Oktober 12, 2015 Och idag fick C-rad ännu en kvalitetsstämpel. Det blir bättre och bättre dag för dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 14, 2015 Dela Inlagd Oktober 14, 2015 Trevligt, hur mycket ligger du plus? / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Mr Atm. Vad tror du om dollarns framtid som världsvaluta? Du fick ett utförlig svar av mig tidigare på din fråga. Benjamin, vad tror du själv då om dollarns framtid som världsvaluta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 15, 2015 Dela Inlagd Oktober 15, 2015 Trevligt, hur mycket ligger du plus? / SatanG Inte tillräckligt på långa vägar. Jag spar för pensionen. Så jag avvaktar en stor utveckling I aktien. Borde vara en av börsens bästa aktier. Om man kan ligga på dom och inte försöka med snabba klipp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Leffen11 Inlagd Oktober 17, 2015 Dela Inlagd Oktober 17, 2015 Betsson. Tar hem lite vinst på de jag köpte i oktober . rapport på fredag ..De som är kvar får vara i utdelningsportföljen.. http://invst.ly/-f-- erik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 19, 2015 Dela Inlagd Oktober 19, 2015 Mitt investeringsråd är att sätt in pengarna på banken så att dom växer ränta med tiden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 19, 2015 Dela Inlagd Oktober 19, 2015 Skitkul och så jävla sant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 20, 2015 Dela Inlagd Oktober 20, 2015 Inte tillräckligt på långa vägar. Jag spar för pensionen. Så jag avvaktar en stor utveckling I aktien. Borde vara en av börsens bästa aktier. Om man kan ligga på dom och inte försöka med snabba klippTra tralla lalla la. Allt för er som inte lysnadehttps://www.youtube.com/watch?v=YTQY0_fIPU4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd Oktober 20, 2015 Dela Inlagd Oktober 20, 2015 Kul,då ligger jag på plus minus 0 i den efter ett halvår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Oktober 20, 2015 Dela Inlagd Oktober 20, 2015 Tappat 100tkr sen i sommras. Känns som botten är nodd, men det finns ju ingen som vet Skickat från min fantastiska LG G2 smartphone via Tapatalk. Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 21, 2015 Dela Inlagd Oktober 21, 2015 Tra tralla lalla la. Allt för er som inte lysnadehttps://www.youtube.com/watch?v=YTQY0_fIPU4CLS ligger på ca 12 kr, vilken nivå har du köpt in dig på och hur länge sedan? / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 21, 2015 Dela Inlagd Oktober 21, 2015 Jag köper C-rad. Har köpt I flera år. Allt från 8kr till 20kr. Eftersom jag alltid trot på bolaget. Jag har Inga stora pengar. Men är väldigt nöjd med utvecklingen just nu. Och bättre kommer det att bli. Fördelen är att jag inte behöver pengarna nu utan I framtiden. Så jag väntar på rätt tillfälle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 21, 2015 Dela Inlagd Oktober 21, 2015 Kul att du är nöjd med utvecklingen på CLS. Med tanke på att den låg på dryga 17 kr för två månader sen och 12 kr idag så vet i fan om jag hade varit det.Gillar inte att trasha aktietips men när man som du, år efter år, målar upp aktien som nästa veckas raket trots en milt sagt kass värdeutveckling så bör det påpekas. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 21, 2015 Dela Inlagd Oktober 21, 2015 Kul att du är nöjd med utvecklingen på CLS. Med tanke på att den låg på dryga 17 kr för två månader sen och 12 kr idag så vet i fan om jag hade varit det.Gillar inte att trasha aktietips men när man som du, år efter år, målar upp aktien som nästa veckas raket trots en milt sagt kass värdeutveckling så bör det påpekas. / SatanGProblem med läsförståelse, han köper C-rad inte CLS. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 21, 2015 Dela Inlagd Oktober 21, 2015 Problem med läsförståelse, han köper C-rad inte CLS.Ja uppenbart har jag det. My bad John, sorry. / Satang "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 22, 2015 Dela Inlagd Oktober 22, 2015 Tur med en aktie i år, köpte KLA-Tencor för 49 dollar och sålde igår för 66. Hade dom ca 5 veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Oktober 23, 2015 Dela Inlagd Oktober 23, 2015 Snyggt Micke Det är aldrig tur när man gör en bra affär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 27, 2015 Dela Inlagd Oktober 27, 2015 Åhhh härliga underbara Fingerprint! Har ont i magen och väntar på en rekyl av guds nåde. Men euforisk nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Oktober 27, 2015 Dela Inlagd Oktober 27, 2015 Köpte Powercell för ett tag sen.... Ser bra ut. .. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 27, 2015 Dela Inlagd Oktober 27, 2015 Köpte Powercell för ett tag sen.... Ser bra ut. .. Rock on! Grattis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oberg Inlagd Oktober 27, 2015 Dela Inlagd Oktober 27, 2015 Törs man satsa en mille på Fingerprint nu, eller är man för sent ute?' Time will tell.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Oktober 27, 2015 Dela Inlagd Oktober 27, 2015 Törs man satsa en mille på Fingerprint nu, eller är man för sent ute?'Time will tell.. Helt otrolig aktie länge man tänk gå in men trott det vart försent. Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Oktober 28, 2015 Dela Inlagd Oktober 28, 2015 Törs man satsa en mille på Fingerprint nu, eller är man för sent ute?'Time will tell..Jag hoppas inte du gjorde det.http://www.di.se/artiklar/2015/10/28/fingerprint-cards-stortdyker-pa-borsen/ / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Oktober 28, 2015 Dela Inlagd Oktober 28, 2015 Nån som köpte Fing igår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu