Jump to content
IGNORERAD

Aktier och sånt ...

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Rösta rätt blir nog inte lätt, efter vad man får veta här. Kanske bättre att rösta taktiskt och då på vänstern.

När folk i världen för upp ögonen för bluffen på Wall Street och hastigheten på det konkurshotade USAs sedelpressar kan det gå fort.

Kraschen blir ett faktum och Kina äger nästan alla USAs värdepapper och banker. Det mesta guldet också, tillsammans med alla affärsavtal med de afrikanska staterna.

EU går förstås samma väg som USA, men här är det flyktingmottagandet om orsakat konkurserna. 

Då kan det vara taktiskt att tillhöra vänstern och ta vara på de förmåner det kommer att ge.

Nu blev jag glatt överraskad. Vilka fina ord du skriver. Att jag inte håller med om allt. Men innebörden I vad du skriver är helt rätt

Dela på andra sajter

Trevligt, hur mycket ligger du plus?

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Mr Atm.

Vad tror du om dollarns framtid som världsvaluta?

Du fick ett utförlig svar av mig tidigare på din fråga.

Benjamin, vad tror du själv då om dollarns framtid som världsvaluta?

Dela på andra sajter

Trevligt, hur mycket ligger du plus?

/ SatanG

Inte tillräckligt på långa vägar. Jag spar för pensionen. Så jag avvaktar en stor utveckling I aktien. Borde vara en av börsens bästa aktier. Om man kan ligga på dom och inte försöka med snabba klipp

Dela på andra sajter

Tappat 100tkr sen i sommras. Känns som botten är nodd, men det finns ju ingen som vet :)

Skickat från min fantastiska LG G2 smartphone via Tapatalk.

Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll !

Dela på andra sajter

Jag köper C-rad. Har köpt I flera år. Allt från 8kr till 20kr. Eftersom jag alltid trot på bolaget. Jag har Inga stora pengar. Men är väldigt nöjd med utvecklingen just nu. Och bättre kommer det att bli. Fördelen är att jag inte behöver pengarna nu utan I framtiden. Så jag väntar på rätt tillfälle

Dela på andra sajter

Kul att du är nöjd med utvecklingen på CLS. Med tanke på att den låg på dryga 17 kr för två månader sen och 12 kr idag så vet i fan om jag hade varit det.

Gillar inte att trasha aktietips men när man som du, år efter år, målar upp aktien som nästa veckas raket trots en milt sagt kass värdeutveckling så bör det påpekas.

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Dela på andra sajter

Kul att du är nöjd med utvecklingen på CLS. Med tanke på att den låg på dryga 17 kr för två månader sen och 12 kr idag så vet i fan om jag hade varit det.

Gillar inte att trasha aktietips men när man som du, år efter år, målar upp aktien som nästa veckas raket trots en milt sagt kass värdeutveckling så bör det påpekas.

/ SatanG

Problem med läsförståelse, han köper C-rad inte CLS.

Dela på andra sajter

Problem med läsförståelse, han köper C-rad inte CLS.

Ja uppenbart har jag det. My bad John, sorry.

/ Satang

Dela på andra sajter

Åhhh härliga underbara Fingerprint!

Har ont i magen och väntar på en rekyl av guds nåde. Men euforisk nu. :D

Dela på andra sajter

Törs man satsa en mille på Fingerprint nu, eller är man för sent ute?'

Time will tell..

Helt otrolig aktie länge man tänk gå in men trott det vart försent.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...