Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 (ändrad) Annars är det bara att gå till en ATM, det borde väl du om nån veta. Rock on! Men du förstod inte att vi pratade om kontanter. Ändrades Juni 7, 2015 av Oregistrerad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 7, 2015 Dela Inlagd Juni 7, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juni 30, 2015 Dela Inlagd Juni 30, 2015 Huvva, när/om Fingerprint når 200 måste jag bjuda 5 pers på lunch.. Dock billigt med tanke på att man blev övertalad att köpa på 32. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Köpte Betsson för en vecka sen för 111kr idag 126kr, chansköp som kanske går hem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Köpte Betsson för en vecka sen för 111kr idag 126kr, chansköp som kanske går hem. Det har ju gått hem. Allt är beroende på dina förväntningar och egna mål. Är man nöjd med 13,5% så har det gått hem. Är man inte nöjd så får man vänta och hoppas på det bästa. Ökningen motsvarar ju typ 297års sparande på sparkonto i dagens läge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Det har ju gått hem. Allt är beroende på dina förväntningar och egna mål. Är man nöjd med 13,5% så har det gått hem. Är man inte nöjd så får man vänta och hoppas på det bästa. Ökningen motsvarar ju typ 297års sparande på sparkonto i dagens läge Inte så stora belopp jag satsa, ligger kvar en tid och avvaktar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Köpte Betsson för en vecka sen för 111kr idag 126kr, chansköp som kanske går hem. Köpte Betson för ett år sedan. Har gett mig två thailandsresor än så länge. Jag tror på dem i minst ett halvår till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Betsson 4,5% nu idag efter mindre än två timmar. Lutar mot en resa till i september. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Betsson 4,5% nu idag efter mindre än två timmar. Lutar mot en resa till i september. Fjärde gången jag går in i Betsson nu, haft bra flyt med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Pengarna måste placeras, nu är det konst som gäller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Pengarna måste placeras, nu är det konst som gäller. Exakt! Köpte precis detta konstverk. Får bli min pensionsförsäkring. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Hötorgskonst is da shit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Exakt! Köpte precis detta konstverk. Får bli min pensionsförsäkring. bb.jpg Ni behöver inte oroa er för framtiden. Vi har ju fler och fler pensionräddare som kommer. Statskassan sjunger hosianna varje dag. Precis som i Grekland. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ni behöver inte oroa er för framtiden. Vi har ju fler och fler pensionräddare som kommer. Statskassan sjunger hosianna varje dag. Precis som i Grekland. greece.jpg Så länge Savros i minimarten accepterar bitcoins så är det ju hur bra som helst med bitcoin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Så länge Savros i minimarten accepterar bitcoins så är det ju hur bra som helst med bitcoin Tack för tipset förresten, sa upp mig i morse Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Ni behöver inte oroa er för framtiden. Vi har ju fler och fler pensionräddare som kommer. Statskassan sjunger hosianna varje dag. Precis som i Grekland. greece.jpg Vem oroar sig? Inte jag i alla fall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Vem oroar sig? Inte jag i alla fall En global Krösa-Maja som sitter i Finland och ojar sig. Borde ju finnas värre saker på närmare håll att få ont i magen av. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Tack för tipset förresten, sa upp mig i morse Tänkte att du ville vara sympatifattig med grekerna så dom inte känner sig ensamma Nåja, mellan 6:e och 16:e kan vi även sluta trakassera försäkringskassan, eller vem som nu spröjsar för stämplingspengarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 2, 2015 Dela Inlagd Juli 2, 2015 Tänkte att du ville vara sympatifattig med grekerna så dom inte känner sig ensamma Nåja, mellan 6:e och 16:e kan vi även sluta trakassera försäkringskassan, eller vem som nu spröjsar för stämplingspengarna Har inte kollat dom senaste dagarna men antar att det inte gått upp ivf . Hade inte räknat med ett snabbt klipp, dom får stå ett tag Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 3, 2015 Dela Inlagd Juli 3, 2015 Har inte kollat dom senaste dagarna men antar att det inte gått upp ivf . Hade inte räknat med ett snabbt klipp, dom får stå ett tag Idag slår vi börsen åtminstone. Stålarna trillar in. Och det viktiga är ju att jag inte är på minus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 betsson ,,,,,,,,,, http://invst.ly/rfu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 (ändrad) http://se.investing.com/equities/betsson-b-chart ,, vid pilarna kan ni är hur staplarna skall se ut och lägga på indikatorer blå linje är moving average 200 dagar .. jag själv fyllde på vid 74kr i höstas .. obs pilar i föregående inlägg ,, har även klickat uppe till höger till större fönster Ändrades Juli 5, 2015 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 letar ni efter andra svenska aktier ,, http://se.investing.com/equities/sweden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khonis Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 Nja jag tycker det postas för lite tips om gruvföretag, biotec, olja och sånt som ger rejält med klirr i kassan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Juli 5, 2015 Dela Inlagd Juli 5, 2015 säg det till en som köpte betsson 2003 för 3 kr - sista 6 årens aktieutdeln cirka 55kr plus utdelat aktier såsom angler gaming , cherry , netent som delar ut aktieutdelng . efter senaste split så är deras ingångsvärde 1kr styck , sveriges värsta aktieframgång senaste 12åren , bolaget växer fortfarande med över 20 procent varje år .. tiden arbetar för dig ,, ha tålamod lönar sig på sådana aktier Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu