Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Då har Apple under fredagen stängt på all time closing high, $101.32. Apple nådde även under fredagen all time intra-day high, $101.47. Hur var det nu Herr Moritz, "Apple är vara värda hälften nu"? Men jag håller faktiskt med dig, Apple borde stå i $200+. Herr Chang har talat. Jag gläds med dig ,ja gamle dansken har som vanligt fel he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 har funderat lite på det här med att köpa aktier i företag som tillhandahåller Rent vatten och olika matprodukter. Nån som har koll på olika företag? Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Nu bara 3% kvar för thailändska börsen SET Index att göra nytt ATH från förra toppen 21 maj 2013 . Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 (ändrad) Pratas inget längre här om den förträffliga aktien C-rad...undrar varför? Snart KK ? Ändrades September 26, 2014 av Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
HajKaj Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Nestlé kommer att bli en GuldGruva inom 10 år. Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Pratas inget längre här om den förträffliga aktien C-rad...undrar varför? Snart KK ? Jag visste inte att du frågat. vad vill du veta. Om du vill ha ett snabbt svar PM mig nästa gång. Eller är det bara skitprat för att spela messersmith Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Jag visste inte att du frågat. vad vill du veta. Om du vill ha ett snabbt svar PM mig nästa gång. Eller är det bara skitprat för att spela messersmith Vet nu inte vad messersmith är för något. Vad bara dum och köpte c-rad och sen dess har den bara gått en väg och det är neråt neråt och neråt,där av frågan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Vet nu inte vad messersmith är för något. Vad bara dum och köpte c-rad och sen dess har den bara gått en väg och det är neråt neråt och neråt,där av frågan. Messerschmitt är lite som en Stuka fast Stuka är en störtbombare C-RAD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 SWKS går bra fortfarande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 SWKS går bra fortfarande Man tackar för tippset,ligger med det mesta av pengarna på USA-marknaden. Den här har gått rätt så braARGS Argos Therapeutics. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Mr ATMsista bilden :-)så det skall satsas på Silicon valley aktier igen ?Under våren köpt lite intel och Texas aktier intel varit ockej , texas sådär , men helt okej sett i sek plus det ramlar in utdelningar varje kvartal Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Vet nu inte vad messersmith är för något. Vad bara dum och köpte c-rad och sen dess har den bara gått en väg och det är neråt neråt och neråt,där av frågan. Om jag förstår dig rätt. Vill du ha info varför aktiekursen sjunker. Eller har du andra frågor också . MVH Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 (ändrad) Om jag förstår dig rätt. Vill du ha info varför aktiekursen sjunker. Eller har du andra frågor också . MVH Har inga frågor. Har lärt mig läxan att inte lita på några besserwissers,samt att hålla mig borta från alla skräpbolag i fortsättningen. Mvh Ändrades September 29, 2014 av Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Ett bra knep är att köpa när kursen är låg och sen sälja när den är högre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 (ändrad) Ett bra knep är att köpa när kursen är låg och sen sälja när den är högre. Ja du är ett riktigt snille. Stort Tack. Ja vad vore man utan alla goda råd här? Ändrades September 29, 2014 av Ken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Man har inte förlorat några pengar förrän man sålt. Men resonerar man som du ska man inte ge sig in i aktiebranschen. Njut av livet istället. Det är mycket bättre. Du ska ändå få ett tips. C-rad är bra mycket bra. Lycka till vad du än gör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Ja du är ett riktigt snille. Stort Tack. Ja vad vore man utan alla goda råd här? Ja, det här med aktier är egentligen inte så svårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd September 29, 2014 Dela Inlagd September 29, 2014 Man har inte förlorat några pengar förrän man sålt. Mja, det kan du mycket väl göra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd December 8, 2014 Dela Inlagd December 8, 2014 Bra nyhet: LIfco som börsintroducerades i slutet november har stigit från introduktionskursen 93 kronor till 133 kronor. Dålig nyhet: Tilldelningen jag fick var endast 50 aktier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd December 9, 2014 Dela Inlagd December 9, 2014 Man kanske får ta sig en titt på krisdrabbade Karolinska Development eftersom Thailändska Charoen Pokphand Group investerar tungt i bolaget . Ska tydligen även investera i den enskilda portföljbolagen också . Tittar tydligen även på andra bolag inom svensk sjukvård . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Jag säger igen grattis khonken.Trägen vinner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Jag bara njuter . Allt betalt till sommaren för hela familjen redan nu. Och det kommer mera . Skandion måste bli klart . Gissar på nästa vecka. Sedan får storplacerare i fonder nu köpa aktier i bolaget. Är inte detta ett grymt case vet inte jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Upp nästan 20% idag. Gillar bättre lite åt gången. Men småblöjorna har styrt kursen . Nu kommer dom tunga fonderna att kunna handla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 (ändrad) Tappade en 35.000 kr idag då börsen gick ner Vad tror ni om närmaste framtiden ? Ändrades December 12, 2014 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd December 12, 2014 Dela Inlagd December 12, 2014 Tappade en 35.000 kr idag då börsen gick ner Vad tror ni om närmaste framtiden ? Vet inte vad du tappade på men i allmänhet sitt still Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu