Jump to content
IGNORERAD

Aktier och sånt ...

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Aldrig alla ägg i en korg, speciellt inte i denna typ av bolag, Men jag tror långsiktigt på  CLS, även om jag utgår från att de blir uppköpta inom något år, dock är jag partisk i frågan då jag har ett gäng aktier i bolaget.  

Dela på andra sajter

Khun

Du ställer frågeställningen själv. Det är det stora problemet för CLS. Tror du jättarna bara accepterar en revolution utan att göra något åt det

I detta fallet så är det klart att karolinska i stockholm och ullevåls sjukhus i oslo som är skandinaviens största ska börja

behandla kvartal 1.Karolinska pancreas och levercancer.Ullevåls sjukhus tror jag det är hudcancer.På island ska ett

mindre sjukhus börja behandla olika slags cancer beroende på att underlaget är mindre.Anledningen till island är

att 2 professorer där har doktorerat på denna metod.

Dela på andra sajter

Tror du man är sent ute att satsa nu,har tåget redan gått?

Ska in men en större summa men vet inte vilka bolaq än,kanske detta

Jag säger som nitram att man ska inte lägga alla ägg i samma korg men om jag vore du så skulle jag köpa några tusen.

Jag tror definitivt inte att det är för sent.Om det här fungerar så har uppgången bara börjat.

Men det känns inte så bra att råda någon om det skulle gå åt helvete.Men om någon vill läsa information om bolaget

och inte hittar så skicka pm så sänder jag alla länkar jag har.

Dela på andra sajter

Vad tror ni om Pajalagruvan Norden mining? Står i 0,70 Norska ören och de misslyckades med att få in 2,5 millijarder igår Han på Ekonomiekot Trodde att PEAB och obligationsägarna kommer att gå in och täcka upp Peab pg utstående affärer på flera millijarder o OB ägarna för att inte losa allt En på radion hade losar 240 tusen 300 000 insatt nu 60 000 En polare har oxå losat samma % med en 0 mindre

Offe 

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Vad tror ni om Pajalagruvan Norden mining? Står i 0,70 Norska ören och de misslyckades med att få in 2,5 millijarder igår Han på Ekonomiekot Trodde att PEAB och obligationsägarna kommer att gå in och täcka upp Peab pg utstående affärer på flera millijarder o OB ägarna för att inte losa allt En på radion hade losar 240 tusen 300 000 insatt nu 60 000 En polare har oxå losat samma % med en 0 mindre

Offe 

Chansa och köpa kommer jag att göra!

Dela på andra sajter

Man har väll inte förlorat pengarna innan man sålt eller företaget gått i konkurs ??   Kan även bli ett klipp på lång sikt

Fick ett värdebesked från Länsförsäkringar idag.

En firma jag jobbade åt satte in ett engångsbelopp på 7500:- år 2000

Idag värt 5050:-

Bra jobbat Länsförsäkringar :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Man har väll inte förlorat pengarna innan man sålt eller företaget gått i konkurs ??   Kan även bli ett klipp på lång sikt

Fick ett värdebesked från Länsförsäkringar idag.

En firma jag jobbade åt satte in ett engångsbelopp på 7500:- år 2000

Idag värt 5050:-

Bra jobbat Länsförsäkringar :thumbsup:

Hur mycket har de konfiskerat i avgifter?

Dela på andra sajter

Jag beklagar,man kan väl inte lyckas så mycket sämre själv.Men det jobbiga är att det är experter som hanterat dina pengar.

Min guldgruva cls har gjort en riktig störtdykning idag,utan substans tror jag men framtiden får utvisa.

Dela på andra sajter

Jag kom att tänka på att efter förra finanskrisen så hade mitt pensionskapital minskat med

nära 50 %.Jag hade min stora försäkring hos seb/tryggliv från gamla trygghansa.

Jag bävade för rapporten från seb där jag hade ca. 1000000 men seb försäkringen hade

stigit.Utan att jag vet så kanske länsförsäkringar har ett o annat att lära.

Dela på andra sajter

Ja ang pensionen

De största bluffmakaran äro Socce-Aliansen som gav oss den nuvarande pensionsavtalet Vpk fick inte vara med fullt ut Man mörkade verkningarna för dem Nu har vi

pensisar Broms höga avgifter ( Beronde på vilken fond man valt ) Nu ska min fond ( Trygg-Liv gamla ) sänka utbetalningarna Nästa år ny broms " Det var inte tänkt så" sa en av de ansvariga Det finns ett bra Tv prog om detta som är några år gamalt har oxå gått i repris Boken den stora pensionsbluffen är djävligt bra Det räcker med di 2 1st kapittlen 

Obs jag är ingen V-partist snararere tvärt om 

Offe

Tack för svaren på min fråga 

Ds

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Ja ang pensionen

De största bluffmakaran äro Socce-Aliansen som gav oss den nuvarande pensionsavtalet Vpk fick inte vara med fullt ut Man mörkade verkningarna för dem

+++++++++Nu har vi pensisar Broms höga avgifter ( Beronde på vilken fond man valt )++++++++++++++

Nu ska min fond ( Trygg-Liv gamla ) sänka utbetalningarna Nästa år ny broms " Det var inte tänkt så" sa en av de ansvariga Det finns ett bra Tv prog om detta som är några år gamalt har oxå gått i repris Boken den stora pensionsbluffen är djävligt bra Det räcker med di 2 1st kapittlen 

Obs jag är ingen V-partist snararere tvärt om 

Offe

Tack för svaren på min fråga 

Ds

Om du med det markerade menar "pensionsbromsen" så finns den för att våra barnbarn inte ska behöva slanta upp för förtitalisteras vidlyftiga leverne!

Bromsen finns inte för de som har "sitt eget" pensionskonto.

För min del så anser jag att det bör bromsas/gasas snabbare i det systemet så man får ner eftersläpningen.

Dela på andra sajter

Om du med det markerade menar "pensionsbromsen" så finns den för att våra barnbarn inte ska behöva slanta upp för förtitalisteras vidlyftiga leverne!

Bromsen finns inte för de som har "sitt eget" pensionskonto.

För min del så anser jag att det bör bromsas/gasas snabbare i det systemet så man får ner eftersläpningen.

Vidlyftiga leverne Ha 

De flesta 40talister började jobba vid 16--18 års ålder Nu går man och latar sig på gymnasiet o Universiteten till 25-27 års åldern Min älsta fick jobb vid 27 åryngsta är ej klarhon är 24a Men hon jobbar i alla fal deltid  

Offe

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Vidlyftiga leverne Ha 

De flesta 40talister började jobba vid 16--18 års ålder Nu går man och latar sig på gymnasiet o Universiteten till 25-27 års åldern Min älsta fick jobb vid 27 åryngsta är ej klarhon är 24a Men hon jobbar i alla fal deltid  

Offe

Jag är inte förtitalist, jag började jobba vid 16- jag har barn som började jobba vid 16.

Vad är problemet?

De som utnyttjat resten av befolkningen i detta landet är:-40-talisterna!

Ändrades av BpaijingKatai
Dela på andra sajter

Ja jag vet inte om någon har blivit intresserad av CLS.Men om så har det enligt mig uppstått ett fantastiskt köptillfälle.

Den har sjunkit nästan 40% p.g.a.en massa skitsnack.Det är VD som ljuger och deras pilotstudie på hbg lasarett

kan inte längre hållas där och dom måste komma med ett nytt ställle.Jag har inte sålt en aktie och kommer inte att

göra då jag redan gjort bedömningen att jag litar på styrelsen.Ingenting i grunden har förändrats och då ä jag mä.

Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai
Ja jag vet inte om någon har blivit intresserad av CLS.Men om så har det enligt mig uppstått ett fantastiskt köptillfälle.

Den har sjunkit nästan 40% p.g.a.en massa skitsnack.Det är VD som ljuger och deras pilotstudie på hbg lasarett

kan inte längre hållas där och dom måste komma med ett nytt ställle.Jag har inte sålt en aktie och kommer inte att

göra då jag redan gjort bedömningen att jag litar på styrelsen.Ingenting i grunden har förändrats och då ä jag mä.

Det är ganska normalt för denna typen av bolag att gunga lite innan man ser vart det bär hän, så det bör nog bara vara att sitta stilla i båten så ser man var man hamnar....

Dela på andra sajter

Khun P bra att du sitter lugn. Men förstår du nu mitt resonnemang. Jag har gått igenom denna fas med C-rad. Och gjort precis samma sak. Inte lyssnat på skitsnacket utan bildat mig en egen åsikt. Förhoppningsbolag tar TID. För mig kommer skördetiden NU

Dela på andra sajter

Jag håller med har legat risigt till nu ett tag men idag har det vänt litegrann.Håller med erikson att den här typen av aktier ska

man vara försiktig med.Jag tror dock fortfarande på just denna och intresset går ju inte att klaga på.

Dela på andra sajter

Idag var det köpläge i CLS, passade på för 16 kr

Jag tror att du har gjort en bra affär förutom att dom har varit ända ner på 11,50 och vänt.Men kunde man förutsäga framtiden

så skulle jag sålt vid 30 och kunnat dubbla mitt antal nu.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...