BanArne Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Mja, nu är det bara 100% till som C-rad skall gå upp för att återfå sin forna glans. Vill minnas att den även i sina glans dagar fick varma rekommendationer på forat. Spekultanten enranaB Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 15, 2012 Dela Inlagd Januari 15, 2012 Visst fick den det. alla som läst på förstår säkert varför. Vad man kan invända emot var den höga kursen förr. Nu är allt i pippeline. Nu är man säljare inte utvecklare. Det kommer att visa sig. Läs på får du se och bilda dig en egen uppfattning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 16, 2012 Dela Inlagd Januari 16, 2012 (ändrad) vad tror ni, räcker en halvdag för att testa av om EMA200 dag skall hålla som stöd på svarta pärlan Ändrades Januari 16, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Januari 22, 2012 Dela Inlagd Januari 22, 2012 Trailing stop. glöm inte att flytta upp stop loss på era trader som går bra. här är en teknik hur man kan göra, använd den teknik som passar er bäst för vinsthemtagning. http://www.youtube.com/watch?v=qrI5d21WBt4&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 <p> tar ett chansköp idag i hexpol, får se om tvåmånads konsolidering knäcks nästa vecka. http://finance.yahoo...ource=undefined Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Februari 7, 2012 Dela Inlagd Februari 7, 2012 tar ett chansköp idag i hexpol, får se om tvåmånads konsolidering knäcks nästa vecka. http://finance.yahoo...ource=undefined rapport http://investors.hex...681&afw_lang=en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Idag vill jag gratta alla c-radägare till ett riktigt lyft som ändå bara är början. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Får man tacka eller annses det som påverkan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Jag har läst protesterna och kan bara utläsa lite avundsjuka av dem.Vad ska man med en aktietråd till om man inte skall få diskutera aktier.Skit i protesterna och endast om vi blir avstängda av morötterna ger vi oss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Hoppas på påverkan, har in en liten säljorder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Jag tycker samma. Men jag lägger inte tid på folk som inte ser längre än näsan räcker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kokos Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Personligen tycker jag att forum kan vara bra för att hitta aktier på de mindre listorna. Sen får man så klart gallra ganska duktigt och läsa på om bolaget själv. Det var ju synd att jag sålde en del igår... men jag har ganska många kvar. i C-rad... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khun-petch Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Micke självklart kommer det dippar men jag tror eller rättare sagt så vågar jag inte leka förrän vid 40 kr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 Det är bara frågan om en liten mängd, vinsten skall betala nästa resa. Hittade ett riktigt klipp ca två veckor sen, Jays finns på first north listan. Upp ca 60% fram till idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 (ändrad) Det är bara frågan om en liten mängd, vinsten skall betala nästa resa. Hittade ett riktigt klipp ca två veckor sen, Jays finns på first north listan. Upp ca 60% fram till idag. jays spana in ShaMaran med 50 dagars medelvärde Ändrades Mars 6, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 6, 2012 Dela Inlagd Mars 6, 2012 sedan stökar stoch 5.3.3 till det lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 8, 2012 Dela Inlagd Mars 8, 2012 blev utstoppad i Jay,s idag. får se om det blir en ny trad där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 (ändrad) ev kan det bli drag i boliden nu, 7 veckor,s topplinje på dailyclose bryts idag Ändrades Mars 16, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 en aktie som jag dålig koll på. Oriflame som har backat i 1,5 år nu kan vara värd o bevaka o ev ta en trad, jag väntar lite o ser vad som händer.. bra direktavkastning ev bryter fallande 200 DMA idag. dagens stapel inte med i grafen. http://finance.yahoo.com/q/ta?s=ORI-SDB.ST&t=2y&l=on&z=l&q=l&p=m200&a=&c= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Om det är mig ni menar så varsågod fortsätt för all del som tidigare. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 (ändrad) Om det är mig ni menar så varsågod fortsätt för all del som tidigare. nä du är helt fel ute nu, Bonds e dåliga vibbar på, sorry.. http://blog.kimblech...ubleinmar14.gif Ändrades Mars 16, 2012 av erik-sson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd Mars 16, 2012 Dela Inlagd Mars 16, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Nu är det väl en viss herreman som jublar lite extra. Apple delar ut 2,65 dollar per aktie. Så grattis HC. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Har man fått vänta på utdelning sen 1995, så känns det inte så mycket. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Mars 19, 2012 Dela Inlagd Mars 19, 2012 Nu är det väl en viss herreman som jublar lite extra. Apple delar ut 2,65 dollar per aktie. Så grattis HC. Tack! Har man fått vänta på utdelning sen 1995, så känns det inte så mycket. Har man haft en värdestegring på aktierna på i genomsnitt 38% per år sen 1997... då klagar man knappast på utdelningens storlek. Köpte för $4 1997, idag stängde Apple på $601.10. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu