Jump to content
IGNORERAD

Aktier och sånt ...


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Sensationellt bra start. Tur en liten slatt återköptes i samband med NE runt 9 spänn.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Jag köpte mer c-rad och Eurocine. ganska bra . Men vi är bara i början. Det kommer mera. Det som gläder mig är att det finns flera som kontrollerat och köpt C-rad framför allt. Min tro på bolaget vet ni. Har haft aktien ett bra tag nu. Det är aldrig fel att få resorna till Thailand gratis. Uppgången hittills varit ok inte mer. Nu i jan är det viktiga interfacet mot Elekta och redeovisningen av testerna i Salztburg och England.

Ändrades av John Khonken
Link to comment
Dela på andra sajter

kopte i mitten av dec

Delo AB

Seamless Distr.

skall bli inntresant å se hur det ser ut om 2 år

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Thaiola

Hoppas dom går bra för dig. Det är sådant jag vill höra tips från andra så jag /ni kan dra oss tillbaka till Thailand så fort som möjligt. Jag hade en from förhoppning att det var tanken med denna sait. Tips till varandra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nytt PM om att ordrar på sentinel till Kina och att sentinel blir standard på Elektas produkter i Kina gör att kursen på C-rad är nära att kliva över 20 kr strecket. Gött - finns mycket kvar att hämta och nu gäller det bara att hålla fingret från säljknappen.

________________________________________________________________________________

För den som vill följa oss på vårt kanske lite annorlunda sätt att ta oss till Thailand så hittar ni vår blogg här:

www.cyclinghome.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

HeHe.

så de är en till som köper på rykte och säljer på fakta

Ändrades av erik-sson
Link to comment
Dela på andra sajter

Årets Thailandsresa gratis

Tack c-rad

Så du har redan sålt?

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart inte.Det kommer mera. Men pengarna finns där nu. Riktigt goa pengar.

Så förra året förlorade du en thailandsresa eller 2 mao 1-1=0 :wink: .

Skämt åsido...Lycka till :thumbsup: .

Mvh Hn :wai:

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Årets Thailandsresa gratis

Tack c-rad

Tramsigt att spamma om specifika förhoppnings/aktier här på mpr. Du får tycka vad du vill men det du pysslar med är att försöka få upp kursen. Riktigt lågt faktiskt. Mpr är knappast rätt ställe för detta. Jag tycker det är helt ok att "tipsa" om olika aktier och investeringar men att basunera ut att "nu har jag minnsan tjänat pengar, gratis thairesa" är bara trams.

Tycker jag då.

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bond

Om tror det så är du mindre vetande som vanligt. Jag har berättat att ni ska köpa c-rad en längre tid. Om du tror att jag gör det för att få upp kursen då blir jag mörkrädd. för dom små pengarna som finns här gör absolut ingen skillnad för aktiekursen. Vad jag däremot velat göra är att tipsa folk om en aktie som det fanns en grym uppsida i. Så att alla kunde åka billigt till Thailand. Kolla bakåt ska du se.

Men visst kom gärna med egna förslag. Jag tar gärna emot tips som jag sedan gärna kollar upp

Link to comment
Dela på andra sajter

Om skit skulle vara värt pengar, så skulle jag vara fött utan arsel..

FF

Ändrades av FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Självklart inte.Det kommer mera. Men pengarna finns där nu. Riktigt goa pengar.

Never count the money when youre sittning at the table, there will be time enough when the last deal is done...

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Självklart inte.Det kommer mera. Men pengarna finns där nu. Riktigt goa pengar.

Jag håller med Pappa käng. Räkna bara realiserade vinster... lätt vunnet lätt försvunnet. Själv har jag sålt av ca. en tredjedel efter emissionen. Det tog lite tid men det är roligare att vara C-radägare nu än för ett på månader sen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara hålla med. men det känns mycket bättre nu när det blev som jag trodde. Man har som ni säger inga pengar förrän man säljer.

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Tramsigt att spamma om specifika förhoppnings/aktier här på mpr. Du får tycka vad du vill men det du pysslar med är att försöka få upp kursen. Riktigt lågt faktiskt. Mpr är knappast rätt ställe för detta. Jag tycker det är helt ok att "tipsa" om olika aktier och investeringar men att basunera ut att "nu har jag minnsan tjänat pengar, gratis thairesa" är bara trams.

Tycker jag då.

Är du på riktigt, tror du att du kan spamma upp en aktie på MPR.

Väx upp!

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy:

Är du på riktigt, tror du att du kan spamma upp en aktie på MPR.

Väx upp!

Hur ska jag förklara så att du förstår? Varför tror du vissa spammar runt på olika forum om sina otroliga aktietips? :scomp:

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska jag förklara så att du förstår? Varför tror du vissa spammar runt på olika forum om sina otroliga aktietips? :scomp:

Jag förstår fortfarande att du är en idi*t, tror du att jag tror på dina tips. Jag kan förlora mina pengar utan utan tips. Och det gör jag med bravur.

Ha en bra dag

Nissehult_13

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ska jag förklara så att du förstår? Varför tror du vissa spammar runt på olika forum om sina otroliga aktietips? :scomp:

Jag tycker också att det är befogat att bemöta diverse gratistips med viss skepsis. Speciellt om tipsaren själv redan har ett ägande i aktuell aktie.

Därmed inte sagt att alla tips är värdelösa.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Changen såklart har du rätt. Men att ge tips behöver inte vara samma sak som att hausa en aktie som man äger. Utan kan vara ett tips till vilka som helst att LÄSA PÅ SJÄLVA OCH BILDA SIG EN EGEN UPPFATTNING. Man ska aldrig bara gå efter mina och andras tjatt utan ALLTID bilda sig en egen uppfattning. Jag tycker tips är kanon. Sedan får man självklart läsa fundera och göra sin egen bedömning. Det är nämligen väldigt svårt att hålla reda på alla aktier. Den tiden har i alla fall inte jag. Därför tycker jag att denna sida borde vara flera tips att kontrollera. För jag tror att det finns många med bra kunskaper här

MVH

John K

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...