evert 1 Inlagd Februari 20, 2021 Dela Inlagd Februari 20, 2021 Det var någon "stolle" som för ett år sedan bl.a. rekommenderade Sinch men även Stillfront. Vem det nu var borde denne person komma med några nya GODA råd. Inte lätt att återigen finna några sådana börsraketer, men hoppet är det sista som överger en Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 Catena Media upp 20% idag, tackar. Har dom fått ordning på torpet nu kan det bli en fin fortsättning. Tänkte hoppa av på 42 men ligger nog kvar med en stoploss om vi når dit. SOBI skickat idag, lär inte hända mycket där nu. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 (ändrad) Är nybliven frivilligt arbetslös vilket är härligt men börjat swingtrada, gjort en halv årslön på två veckor (ca 200K bara på FING), inte normalt och börjar få hybris. Nåja får njuta så länge det varar. Snart är det väl dags igen... EDIT: Ska tillägga att jag nallat bilden från nätet. Ändrades Februari 24, 2021 av Wwax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 Norweigian cruise line holdings, har gett ett par sköna slantar nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 10 minuter sedan, skrev Nicholas: Norweigian cruise line holdings, har gett ett par sköna slantar nu. Är det Norwegian Airlines som bytt namn och byggt om flygplanen till kryssningsfartyg eller vad då??? Tror det skulle vara bättre om de byggde om till ubåtar för de kan sjunka hur djupt som helst...😉 It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 On 2010-04-08 at 23:36, skrev ban99arne: Mja, personligen så har jag investerat i mig själv och får en fantastiskt utdelning varje dag. Privatinvesteraren Arne Är det något också vi andra kan investera i utan att det bara är du som blir nöjd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Februari 24, 2021 Dela Inlagd Februari 24, 2021 5 timmar sedan, skrev Wwax: Är nybliven frivilligt arbetslös vilket är härligt men börjat swingtrada, gjort en halv årslön på två veckor (ca 200K bara på FING), inte normalt och börjar få hybris. Nåja får njuta så länge det varar. Snart är det väl dags igen... EDIT: Ska tillägga att jag nallat bilden från nätet. Det var tur du gjorde ett tillägg, vi var nog en del som blev oroliga där ett tag! Men kul att du dragit in bra med cash på börsen, fortsatt lycka till It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 (ändrad) 4 timmar sedan, skrev Batting: Är det något också vi andra kan investera i utan att det bara är du som blir nöjd? Notera att det är ett nästan 11 år gammalt inlägg. Ändrades Februari 25, 2021 av berlitz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 25, 2021 Dela Inlagd Februari 25, 2021 (ändrad) Mer än 100% upp på Gamestop. Tur man sitter tungt. Finns nog en hel del blankat kvar. Ändrades Februari 25, 2021 av Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Batting Inlagd Februari 26, 2021 Dela Inlagd Februari 26, 2021 On 2021-02-25 at 04:05, skrev berlitz: Notera att det är ett nästan 11 år gammalt inlägg. Oj hoppsan, men det var ju bra då har vi facit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 On 11/13/2020 at 3:30 PM, andrejsdenruskige said: Jag gör en Clion och citerar mig själv. @M33 och @Nicholas Jag slår ju våran forumsaktiekung på fingrarna alla dagar. Jag hausade norweigian cruise lines. Gått mer än 400K+ på den nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 3, 2021 Dela Inlagd Mars 3, 2021 1 timme sedan, skrev Nicholas: Jag hausade norweigian cruise lines. Gått mer än 400K+ på den nu. 400kr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Mars 4, 2021 Dela Inlagd Mars 4, 2021 8 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: 400kr Norska? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 Oj köpte Minesto 22,70 igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JohanR Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 1 timme sedan, skrev Dolemon: Oj köpte Minesto 22,70 igår Grattis! Bra tajming! Minesto är mitt största innehav och har ägt aktier i bolaget i ca 2,5 år nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 24 minuter sedan, skrev JohanR: Grattis! Bra tajming! Minesto är mitt största innehav och har ägt aktier i bolaget i ca 2,5 år nu. Tack Bekant övetygade mig han gick in strax under 3:- för några år sen. Dom får ligga lådan se vad det blir. Mvh. Dolemon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 12, 2021 Dela Inlagd Mars 12, 2021 Jag köpte för 3 år sedan,ldag blir det en sådan 😁👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Mars 31, 2021 Dela Inlagd Mars 31, 2021 Hepp så det kan gå https://www.dagensps.se/bors-finans/investment/fran-multimiljardar-till-pank-pa-dagar/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 2, 2021 Dela Inlagd April 2, 2021 Ni som tror att Joe B får igenom sitt förslag på jätte investering borde köpa AuAg Green så fort som möjligt. Blir rena jackpotten, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd April 23, 2021 Dela Inlagd April 23, 2021 Norrmännen som galna idag, Hynion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 27, 2021 Dela Inlagd April 27, 2021 Evolution gamling lämnade en ok rapport. Upp över 14% idag. 100% upp i år. Drygt 1400% upp på tre år. Grattis alla som följde mitt råd tidigare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 3 hours ago, rolba said: Evolution gamling lämnade en ok rapport. Upp över 14% idag. 100% upp i år. Drygt 1400% upp på tre år. Grattis alla som följde mitt råd tidigare. Ja dra på trissor och jag som tyckte köpte alldeles för sent där i höstas I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 6 timmar sedan, skrev rolba: Evolution gamling lämnade en ok rapport. Upp över 14% idag. 100% upp i år. Drygt 1400% upp på tre år. Grattis alla som följde mitt råd tidigare. Inte med där men har en del Catena Media som jag hoppas ska gå samma väg. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 28, 2021 Dela Inlagd April 28, 2021 6 timmar sedan, skrev Kentan: Ja dra på trissor och jag som tyckte köpte alldeles för sent där i höstas Rekyl idag som väntat. Kan nog ta några veckor innan nytt ath. Höjda riktkurser på flera håll bådar gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Maj 3, 2021 Dela Inlagd Maj 3, 2021 Då sålde jag av alla mina aktier. Om det nu skulle intressera någon Räknar med ett dipp framöver och ett jätteras i höst. Men vem vet..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu