Esspe Inlagd Juni 8, 2020 Dela Inlagd Juni 8, 2020 1 timme sedan, skrev rolba: Jag köpte Telia vid introduktionen. Say no more. Det gjorde väl alla. Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8, 2020 Dela Inlagd Juni 8, 2020 38 minuter sedan, skrev Esspe: Det gjorde väl alla. Inte jag 😀 Men visst tänkte jag köpa för det skulle bli århundrades affär enligt alla experter “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Juni 8, 2020 Dela Inlagd Juni 8, 2020 4 timmar sedan, skrev Esspe: Det gjorde väl alla. Inte jag men köpte den för ett par v sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esspe Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Är det tredje benet i W vi ser nu? Den som tänker för mycket på nästa steg blir ofta stående på ett ben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Troligtvis har du rätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Chansade med 200K på norweigian air shuttle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SatanG Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Två tunga dagar på börsen, tror även jag på att tredje benet i W startat. / SatanG "Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swippe Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Chansade med 200K på norweigian air shuttle. Fy fasiken, det var vågat! Där är en ju en aktie man verkligen kan prata om att "fånga den fallande kniven" 😮 Men den kan ju sticka 50% upp på minsta lilla positiva nyhet också så håller tummarna för dig, frisk vågat är hälften vunnet It´s the choices You make, not the chanses You take, that´s determines Your destiny Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenke Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Jag koper i svenska banker jag hoppas att det blir bra framtida avkastningar nar psykosen slapper jag ar lang i mina kop jag tror vinster ar ackumulerade och detta ger extra utdelningar retroaktivt for oss trogna som gick miste om utdelning detta ar Da sveriges regering historiskt raddar svenska banker om det gar at helvete sa maste detta vara en saker strategi vi far se 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 Imorgon får det bli norweigian cruises. 200K Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 11, 2020 Dela Inlagd Juni 11, 2020 2 hours ago, Swippe said: Fy fasiken, det var vågat! Där är en ju en aktie man verkligen kan prata om att "fånga den fallande kniven" 😮 Men den kan ju sticka 50% upp på minsta lilla positiva nyhet också så håller tummarna för dig, frisk vågat är hälften vunnet Kniven skar av 6K första dan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juni 12, 2020 Dela Inlagd Juni 12, 2020 Kniven stannade upp. Norwegian cruise lines har tagit hand om dom blygsamma procent som NAS fallit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Min depå drygt 118% upp i år med EVO och G5 som flaggskepp. Börjar bli lite orolig för en krasch. Kollar börsen 4-5 gånger om dagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 Ligger 75% likvid och inväntar krasch 2 men vettefan om det kommer hända, sitter på pengarna tills delårsrapporterna börjar rullas ut så man får lite bättre grepp om hur mycket stryk företagen tagit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 9 minuter sedan, skrev Wwax: Ligger 75% likvid och inväntar krasch 2 men vettefan om det kommer hända, sitter på pengarna tills delårsrapporterna börjar rullas ut så man får lite bättre grepp om hur mycket stryk företagen tagit. All in på Gabather Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 22 minutes ago, andrejsdenruskige said: All in på Gabather Färdigpumpad, dumpning pågår. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 9, 2020 Dela Inlagd Juli 9, 2020 17 minuter sedan, skrev Wwax: Färdigpumpad, dumpning pågår. 😆 Den dyker nog imorgon och då går du in när alla andra också passar på och fixar en uppgång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Jag tror inte det blir en krasch nr. 2, men däremot en uppgång på 10-15 % i Sverige och USA fram till årsskiftet. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Beror nog på valresultatet den 3 nov. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 3 minuter sedan, skrev John Khonken: Beror nog på valresultatet den 3 nov. Till viss del, men blir isf nog bara ett hack i kurvan. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 Där tror jag samma: Valet måste vara solklart. Då blir det inga problem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 (ändrad) Och Tesla har lämnat jorden och befinner sig numera i omloppsbana i rymden. Men fortfarande är aktier för 20 miljarder dollar blankade så finns utrymme för fortsatt uppgång utöver dom 350% dom ökat för mig. Ska bli spännande se Tesla eller guldet först når $2000. Tesla Short Shorts $69.420 https://shop.tesla.com/product/tesla-short-shorts?fbclid=IwAR3eWYlzGBNxzmyJ74uO9qOCs9NtxoCufXHbcoEkj0opCPj63dHlYBkryX8 //K Ändrades Juli 10, 2020 av Kentan I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dolemon Inlagd Juli 10, 2020 Dela Inlagd Juli 10, 2020 42 minuter sedan, skrev Kentan: Och Tesla har lämnat jorden och befinner sig numera i omloppsbana i rymden. Men fortfarande är aktier för 20 miljarder dollar blankade så finns utrymme för fortsatt uppgång utöver dom 350% dom ökat för mig. Ska bli spännande se Tesla eller guldet först når $2000. Tesla Short Shorts $69.420 https://shop.tesla.com/product/tesla-short-shorts?fbclid=IwAR3eWYlzGBNxzmyJ74uO9qOCs9NtxoCufXHbcoEkj0opCPj63dHlYBkryX8 //K En bekants Tesla 772 hk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Atom Inlagd Juli 11, 2020 Dela Inlagd Juli 11, 2020 18 hours ago, Kentan said: Och Tesla har lämnat jorden och befinner sig numera i omloppsbana i rymden. Men fortfarande är aktier för 20 miljarder dollar blankade så finns utrymme för fortsatt uppgång utöver dom 350% dom ökat för mig. Ska bli spännande se Tesla eller guldet först når $2000. Tesla Short Shorts $69.420 https://shop.tesla.com/product/tesla-short-shorts?fbclid=IwAR3eWYlzGBNxzmyJ74uO9qOCs9NtxoCufXHbcoEkj0opCPj63dHlYBkryX8 //K Kan ju med lätthet konstatera att jag är skyldig dig en massa öl. Jag är dock fortfarande lika optimistisk i min pessimism; det kommer en rejäl smäll väldigt snart och börserna kommer vara lägre på nyårsafton 2020 än vad de är idag. Med det sagt kan man givetvis göra stålar på enskilda picks men den kunskapen har inte jag så jag kör huvudsakligen på lite guld och tråkiga bonds tills småspararna gråtit blod 😉 Död åt Putin och hans croonies Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu