tisse Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 frugan borta torsdags natt..vad hittar man på Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 DvD film, ett par kalla Singha, handkräm och våtservetter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 frugan borta torsdags natt..vad hittar man på Om Du har såna problem...byt fruga. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2010 DvD film, ett par kalla Singha, handkräm och våtservetter .. har inga problem med frugan,,hon är bäst...men hård ... Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 DvD film, ett par kalla Singha, handkräm och våtservetter .. har inga problem med frugan,,hon är bäst...men hård ... Då får Du väl ta extra mjuka sevetter. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2010 kan jag säga jag sitter i kalingarna på balkongen,,mobilen är på som hon kan ringa..dricker stor leo...funderar på en massage Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 "Dricker stor leo...funderar på en massage" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2010 massage av en gammal tant Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Skojar du inte, så är du bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2010 jag är mycke bra Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd April 8, 2010 Dela Inlagd April 8, 2010 Det e du säkert! Det e bara jag som e full som en kastrull idag för att jag måste lämna Pattaya imorrn bitti, och därutav inte kan deltaga på songkranträffen. That´s it. Skål iaf! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd April 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd April 8, 2010 skål på dej..jag går snart ut och kollar läget Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.