Jump to content
IGNORERAD

Mai Pen Rai open i Tennis

broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Finns det några tennisdugliga medlemmar på sajten skulle man ju kunna hyra Dusits resorts tennisbanor för ett internt mästerskap i tennis framöver.

För att det hela ska bli meningsfullt krävs väl i alla fall ett femtiotal deltagare.

Jag sköter gärna organisationen runt det hela.

Intresserade kan ju pma mig.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Ett 50-tal medlemmar for att det ska bli meningsfullt? Det var väl inte en rugbymatch du foreslog? De flesta ATP-turneringar har bara 32 deltagare och de verkar ju rätt meningsfulla att domma av prispengarna så en 4-5 deltagare borde väl vara bra nog for MPR. 50 deltagare..det skulle ju kräva att hela MPR slot upp. Det klart att man kan vara 8 spelare på varje sida for att få ner priset per deltagare men det vore nog inte så kul även om jag forstår att priset kanske är viktigt for TS smile.gif .

Dela på andra sajter

Skall bli roligt att följa denna inbjudan,kanske blir fler än golfen och "bananens" hästpolo

Tennis kan ju vara rätt ansträngande i värmen dagtid,så det blir väl kvälls och nattetid :whistle:

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Atom!

De flesta ATP turneringar i tennis har åtminstone uppemot ett hundratal deltagare. Tävlingarna varar ju i flera veckor.

Annars kan man ju annonsera runt om i Pattaya om ett öppet Mai Pen Rai open.

Då lär det nog bli ett antal deltagare.

Kim och de andra kan säkert ragga sponsorer.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

BRODER, Vad är fel med fickpingis ? Behövs ingen organisation eller sponsorer. Nåt och fundera på? Hälsar Anders :great:

Dela på andra sajter

Hej BTT,

Får du femtio deltagare från MPR lovar jag att äta upp min Beer Chang keps...

Annars är det väl ingen dum ide! Kanske läge att först pejla intresset med en omröstning, och du får nog nämna vilket datum ungefär som du tänkt dig.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Finns det några tennisdugliga medlemmar på sajten skulle man ju kunna hyra Dusits resorts tennisbanor för ett internt mästerskap i tennis framöver.

För att det hela ska bli meningsfullt krävs väl i alla fall ett femtiotal deltagare.

Jag sköter gärna organisationen runt det hela.

Intresserade kan ju pma mig.

BTT

Ja där kom den.Tennis..tyckte väl att du såg ut som en sådan där stekare som åker till Båstad och beställer helrör ;)

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Herr Chang!

Med god reklam på di rätta ställena i Patttaya går det säkert att anordna både pingis och badminton och tennisturneringar.

Men prissumman måste ju vara av lockande art.

En annan kul grej vore ju en MPR match i fotboll.

Ex då di skånska medlemmarna mot övriga svenska medlemmar.

Kanske något årligen återkommande.

Lämplig spelplats kan ju diskuteras.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Hehe BTT,

Skåne mot resten av Sverige? Tja... vore kanske intressantare med medlemmar boende i Thailand mot medlemmar boende i Sverige? Ännu roligare om damerna kan vara med också!

Fotboll är dock nog lite för ansträngande för mig ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

...

Ex då di skånska medlemmarna mot övriga svenska medlemmar.

...

Ok då, BTT,

jag tolkar det så att de icke svenska medlemmarna sedan får göra upp om slutsegern förslagsvis genom straffsparksläggning mot öppet mål, hehe…crazy.gif

//Singha711

Dela på andra sajter

Hehe BTT,

Skåne mot resten av Sverige? Tja... vore kanske intressantare med medlemmar boende i Thailand mot medlemmar boende i Sverige? Ännu roligare om damerna kan vara med också!

Fotboll är dock nog lite för ansträngande för mig ;)

Herr Chang har talat.

Reskompisen Herr Chang kan ju sköta vätskedepån,inte så ansträngande tror jag.Vi kan ju träna på den uppgiften under mars månad :dance1:

Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Bäste herr Arne!

Flipp flopps kan ju inhandlas i vilken simpel thaibutik som helst.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men snälla BTT sånt här travel.sangsom å Darlingar vill vi du ordnar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...