L64 Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Kan Sri Lanka vara nåt för några Göteborgare i ett par dar? dom gillar att ligga på beachen o sola sina slimmade kroppar! Allvarligt, de e en stor ö... hur e de med oroligheterna nu? Har alla frågor ni kan komma på.. både dag som natt-frågor Funkar det att åka runt April eller har Herr Monsun tagit över då? vi har ju iofs inte tänkt att sola speciellt möcke.. Tänkte tanken att prova nått nytt några dagar långt bortom Walking street.. Alla svar, rekorderliga som dumma mottages tacksamt Men snälla, inga svar om vilket te vi skall dricka! men gärna va en bärs kostar ger pluspoäng! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Kan Sri Lanka vara nåt för några Göteborgare i ett par dar? dom gillar att ligga på beachen o sola sina slimmade kroppar! Allvarligt, de e en stor ö... hur e de med oroligheterna nu? Har alla frågor ni kan komma på.. både dag som natt-frågor Funkar det att åka runt April eller har Herr Monsun tagit över då? vi har ju iofs inte tänkt att sola speciellt möcke.. Tänkte tanken att prova nått nytt några dagar långt bortom Walking street.. Alla svar, rekorderliga som dumma mottages tacksamt Men snälla, inga svar om vilket te vi skall dricka! men gärna va en bärs kostar ger pluspoäng! Har faktisk en jobbarpolare som är nere nu. Han kommer hem nästa vecka tror jag!? Då kan jag fråga honom och återkomma till dig, om jag kommer ihåg det! Tjåck Dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Januari 9, 2010 Dela Inlagd Januari 9, 2010 Allvarligt, de e en stor ö... hur e de med oroligheterna nu? Hallåj, lamai64! Wiki Den 18:e maj år 2009 meddelande Sri Lankas armé att inbördeskriget äntligen tagit slut. Vellupilai Prabhakaran, ledaren för LTTE, har enligt uppgifter hittats död. Fuktigt som fan, i april! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.