Nicholas Inlagd Söndag kl 04:43 Dela Inlagd Söndag kl 04:43 Jag har fått för mig att det säljs husritningar i bokhandel eller dylikt. Har jag drömt det, eller kan det stämma och isåfall var kan dom säljas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Söndag kl 05:27 Dela Inlagd Söndag kl 05:27 Det säljs massor av böcker med bildet på hus och ex. på hur ritningar ser ut i varje större bokhandel har även ett uppskattad pris för färdigställande av hus. Sen kan man beställa stora och och verkliga ritningar med allt man behöver gällande bygge,el,vvs från utgivaren av boken! Kostar en slant givetvis. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrsurin Inlagd Söndag kl 06:23 Dela Inlagd Söndag kl 06:23 Köpte min ritning på Smile home innan jag byggde 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jordbromannen Inlagd Söndag kl 07:24 Dela Inlagd Söndag kl 07:24 1 timme sedan, skrev mrsurin: Köpte min ritning på Smile home innan jag byggde Har du länk till Smile home? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Söndag kl 09:05 Trådstartare Dela Inlagd Söndag kl 09:05 3 timmar sedan, skrev thomas001: Det säljs massor av böcker med bildet på hus och ex. på hur ritningar ser ut i varje större bokhandel har även ett uppskattad pris för färdigställande av hus. Sen kan man beställa stora och och verkliga ritningar med allt man behöver gällande bygge,el,vvs från utgivaren av boken! Kostar en slant givetvis. Gick in på B2S, ubon , central plaza, dom hade slutat sälja sådana, dom sa det var via nätet som gäller numera så deras försäljning hade klingat av. Kan man förstå. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu