ellim63 Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 Tips önskas på ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool någorlunda nära beachen, Max 10.000 baht natten. Samma premisser gäller på Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela på ett rum. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 5 minuter sedan, skrev ellim63: Tips önskas på ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool någorlunda nära beachen, Max 10.000 baht natten. Samma premisser gäller på Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela på ett rum. För 10 000 baht natten får man nog ett rum på Hilton i Pattaya. 6 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 Hilton i Pattaya tycker jag är bra med en mumsig frukost. fint rum inom budget finns dessutom.👍 Mvh. Frazze. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 18 Dela Inlagd November 18 20 minuter sedan, skrev Mankan: För 10 000 baht natten får man nog ett rum på Hilton i Pattaya. Borde räcka även till en natt på InterContinental 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 19 Dela Inlagd November 19 Skulle jag ha de siffrorna att spendera så skulle Siam@Siam på Soi 2 ligga nära tillhands. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 19 Dela Inlagd November 19 10 timmar sedan, skrev ellim63: Tips önskas på ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool någorlunda nära beachen, Max 10.000 baht natten. Samma premisser gäller på Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela på ett rum. Har ingen aning om hotell i Pattaya men antar att du menar 10000 totalt/natt. Dvs ett rum för dig och ett rum för de andra. Praktiskt om du ska ut o rumla på nätterna. Du slipper du väcka de som vill sova. Ett alternativ vore väl en suit med skilda rum. Förmodligen billigare än två rum på många ställen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 19 Dela Inlagd November 19 För den summan ingår väl sällskap på rummet. 😇 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 19 Dela Inlagd November 19 Hilton har fantastisk frukost mm 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Onsdag kl 12:44 Dela Inlagd Onsdag kl 12:44 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. 6 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sundbom Inlagd Onsdag kl 13:35 Dela Inlagd Onsdag kl 13:35 Samed Villa Resort på på Koh Ssamed. Väldigt bra boende på en mycket trevlig strand. Frukostbuffen är helt ok. Väldigt trevligt att äta där även på kvällarna. Siam.Siam i Pattaya borde passa. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Onsdag kl 16:41 Dela Inlagd Onsdag kl 16:41 3 timmar sedan, skrev Soengsang: 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. Apex har nog höjt till 650 nu. Sen tillkommer frukosten. Men den var prisvärd sist jag bodde där. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Onsdag kl 16:46 Dela Inlagd Onsdag kl 16:46 (ändrad) Har bokat på Flipper Lodge i mars. Har inte bott där förr men käkat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool på taket. 6944 THB för 3 nätter inkl frulle Ändrades Onsdag kl 16:48 av Kenneth4618 2 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Onsdag kl 16:53 Dela Inlagd Onsdag kl 16:53 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har bokat på Flipper Lodge i mars. Har inte bott där förr men käkat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool på taket. 6944 THB för 3 nätter inkl frulle Skavfötters med BTT eller? 1 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Onsdag kl 17:27 Dela Inlagd Onsdag kl 17:27 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har bokat på Flipper Lodge i mars. Har inte bott där förr men käkat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool på taket. 6944 THB för 3 nätter inkl frulle Flipper lodge mittöver sailors bar på soi 7? Jag har några bekanta som bodde där i September i år, enligt dessa var där inget vidare. Mögellukt på rummet, hög ljudvolym nattetid. Dom fick ett annat rum efter första natten. Dom flyttade upp till The Base på soi Diana efter tre nätter sammanlagt. Noll baht I återbetalning ifrån Agooda.com för dom fyra återstående nätterna dom betalat agoda för den bokningen. Förhoppningsvis har det blivit bättre. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Onsdag kl 17:46 Dela Inlagd Onsdag kl 17:46 17 minuter sedan, skrev kolla min fot: Flipper lodge mittöver sailors bar på soi 7? Jag har några bekanta som bodde där i September i år, enligt dessa var där inget vidare. Mögellukt på rummet, hög ljudvolym nattetid. Dom fick ett annat rum efter första natten. Dom flyttade upp till The Base på soi Diana efter tre nätter sammanlagt. Noll baht I återbetalning ifrån Agooda.com för dom fyra återstående nätterna dom betalat agoda för den bokningen. Förhoppningsvis har det blivit bättre. Soi 8 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Onsdag kl 18:03 Dela Inlagd Onsdag kl 18:03 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Soi 8 Solly. Sailors bar är beläget på soi åtta också. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd Onsdag kl 19:48 Dela Inlagd Onsdag kl 19:48 (ändrad) Flipper Lodge soi 8 Flipper House soi 7 Grande Centre högt upp i Terminal ser fint ut och kampanj priser https://www.grandecentrepointpattaya.com/ Ändrades Onsdag kl 19:57 av Lars12 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Onsdag kl 20:27 Dela Inlagd Onsdag kl 20:27 (ändrad) 3 timmar sedan, skrev Mankan: Skavfötters med BTT eller? Det överlåter jag till dig eller Ken, för jag reser med frugan. Ändrades Onsdag kl 20:31 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Onsdag kl 22:08 Trådstartare Dela Inlagd Onsdag kl 22:08 8 timmar sedan, skrev sundbom: Samed Villa Resort på på Koh Ssamed. Väldigt bra boende på en mycket trevlig strand. Frukostbuffen är helt ok. Väldigt trevligt att äta där även på kvällarna. Siam.Siam i Pattaya borde passa. Där har favoritdottern bott förut, nu fullbokat tyvärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Onsdag kl 22:11 Trådstartare Dela Inlagd Onsdag kl 22:11 9 timmar sedan, skrev Soengsang: 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. Det är frugan och favoritdottern som ska lyxa till det sista dagarna på semestern. 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Onsdag kl 22:56 Dela Inlagd Onsdag kl 22:56 6 timmar sedan, skrev rolba: Apex har nog höjt till 650 nu. Sen tillkommer frukosten. Men den var prisvärd sist jag bodde där. Frukosten där är bra, men värdelös parkering. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Torsdag kl 02:08 Dela Inlagd Torsdag kl 02:08 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Frukosten där är bra, men värdelös parkering. Kan ju bero på att de snott p-garaget till frukost serveringen. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu