ellim63 Inlagd November 18, 2024 Dela Inlagd November 18, 2024 Tips önskas pÄ ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool nÄgorlunda nÀra beachen, Max 10.000 baht natten.  Samma premisser gÀller pÄ Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela pÄ ett rum.   1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 18, 2024 Dela Inlagd November 18, 2024 5 minuter sedan, skrev ellim63: Tips önskas pÄ ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool nÄgorlunda nÀra beachen, Max 10.000 baht natten.  Samma premisser gÀller pÄ Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela pÄ ett rum.   För 10 000 baht natten fÄr man nog ett rum pÄ Hilton i Pattaya. 7 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ftn705 Inlagd November 18, 2024 Dela Inlagd November 18, 2024 Hilton i Pattaya tycker jag Ă€r bra med en mumsig frukost. fint rum inom budget finns dessutom.đ  Mvh. Frazze. 1 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd November 18, 2024 Dela Inlagd November 18, 2024 20 minuter sedan, skrev Mankan: För 10 000 baht natten fÄr man nog ett rum pÄ Hilton i Pattaya. Borde rÀcka Àven till en natt pÄ InterContinental  1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd November 19, 2024 Dela Inlagd November 19, 2024 Skulle jag ha de siffrorna att spendera sÄ skulle Siam@Siam pÄ Soi 2 ligga nÀra tillhands. Fd Abercrombie pÄ MPR. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 19, 2024 Dela Inlagd November 19, 2024 10 timmar sedan, skrev ellim63: Tips önskas pÄ ett hyffsat hotell i Pattaya med bra frukostbuffé, pool nÄgorlunda nÀra beachen, Max 10.000 baht natten.  Samma premisser gÀller pÄ Koh Samet, Frugan och favoritdottern ska dela pÄ ett rum.   Har ingen aning om hotell i Pattaya men antar att du menar 10000 totalt/natt. Dvs ett rum för dig och ett rum för de andra. Praktiskt om du ska ut o rumla pÄ nÀtterna. Du slipper du vÀcka de som vill sova. Ett alternativ vore vÀl en suit med skilda rum. Förmodligen billigare Àn tvÄ rum pÄ mÄnga stÀllen. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 19, 2024 Dela Inlagd November 19, 2024 För den summan ingĂ„r vĂ€l sĂ€llskap pĂ„ rummet. đ 4 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd November 19, 2024 Dela Inlagd November 19, 2024 Hilton har fantastisk frukost mm 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. 6 Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
sundbom Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 Samed Villa Resort pÄ pÄ Koh Ssamed. VÀldigt bra boende pÄ en mycket trevlig strand. Frukostbuffen Àr helt ok. VÀldigt trevligt att Àta dÀr Àven pÄ kvÀllarna.  Siam.Siam i Pattaya borde passa. 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 3 timmar sedan, skrev Soengsang: 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. Apex har nog höjt till 650 nu. Sen tillkommer frukosten. Men den var prisvÀrd sist jag bodde dÀr. 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 (Ă€ndrad) Har bokat pĂ„ Flipper Lodge i mars. Har inte bott dĂ€r förr men kĂ€kat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool pĂ„ taket. 6944 THB för 3 nĂ€tter inkl frulle Ăndrades November 20, 2024 av Kenneth4618 2 âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har bokat pÄ Flipper Lodge i mars. Har inte bott dÀr förr men kÀkat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool pÄ taket. 6944 THB för 3 nÀtter inkl frulle Skavfötters med BTT eller? 1 1 1 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 28 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har bokat pÄ Flipper Lodge i mars. Har inte bott dÀr förr men kÀkat deras frukost som var ok. Bokat i den nyrenoverade delen med havsutsikt och pool pÄ taket. 6944 THB för 3 nÀtter inkl frulle Flipper lodge mittöver sailors bar pÄ soi 7?  Jag har nÄgra bekanta som bodde dÀr i September i Är, enligt dessa var dÀr inget vidare.  Mögellukt pÄ rummet, hög ljudvolym nattetid.  Dom fick ett annat rum efter första natten.  Dom flyttade upp till The Base pÄ soi Diana efter tre nÀtter sammanlagt.  Noll baht I Äterbetalning ifrÄn Agooda.com för dom fyra ÄterstÄende nÀtterna dom betalat agoda för den bokningen.  Förhoppningsvis har det blivit bÀttre. 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 17 minuter sedan, skrev kolla min fot: Flipper lodge mittöver sailors bar pĂ„ soi 7?  Jag har nĂ„gra bekanta som bodde dĂ€r i September i Ă„r, enligt dessa var dĂ€r inget vidare.  Mögellukt pĂ„ rummet, hög ljudvolym nattetid.  Dom fick ett annat rum efter första natten.  Dom flyttade upp till The Base pĂ„ soi Diana efter tre nĂ€tter sammanlagt.  Noll baht I Ă„terbetalning ifrĂ„n Agooda.com för dom fyra Ă„terstĂ„ende nĂ€tterna dom betalat agoda för den bokningen.  Förhoppningsvis har det blivit bĂ€ttre. Soi 8 âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 16 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Soi 8 Solly. Sailors bar Àr belÀget pÄ soi Ätta ocksÄ. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Lars12 Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 (Ă€ndrad) Flipper Lodge soi 8 Flipper House soi 7  Grande Centre högt upp i Terminal ser fint ut och kampanj priser https://www.grandecentrepointpattaya.com/ Ăndrades November 20, 2024 av Lars12 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 (Ă€ndrad) 3 timmar sedan, skrev Mankan: Skavfötters med BTT eller? Det överlĂ„ter jag till dig eller Ken, för jag reser med frugan. Ăndrades November 20, 2024 av Kenneth4618 âNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2024 TrÄdstartare Dela Inlagd November 20, 2024 8 timmar sedan, skrev sundbom: Samed Villa Resort pÄ pÄ Koh Ssamed. VÀldigt bra boende pÄ en mycket trevlig strand. Frukostbuffen Àr helt ok. VÀldigt trevligt att Àta dÀr Àven pÄ kvÀllarna.  Siam.Siam i Pattaya borde passa. DÀr har favoritdottern bott förut, nu fullbokat tyvÀrr. Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 20, 2024 TrÄdstartare Dela Inlagd November 20, 2024 9 timmar sedan, skrev Soengsang: 10000...... Fan man har fel jobb tydligen, sitter o kollar 1000-2000 för imorgon. Det Àr frugan och favoritdottern som ska lyxa till det sista dagarna pÄ semestern.  1 2 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 20, 2024 Dela Inlagd November 20, 2024 6 timmar sedan, skrev rolba: Apex har nog höjt till 650 nu. Sen tillkommer frukosten. Men den var prisvÀrd sist jag bodde dÀr. Frukosten dÀr Àr bra, men vÀrdelös parkering. Det Àr helt ok att ha en annan Äsikt Àn mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rÀtt! Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 21, 2024 Dela Inlagd November 21, 2024 3 timmar sedan, skrev Soengsang: Frukosten dÀr Àr bra, men vÀrdelös parkering. Kan ju bero pÄ att de snott p-garaget till frukost serveringen. 1 Link to comment Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu