Detta inlägg gillas... Gorocco Inlagd 3 timmar sedan Detta inlägg gillas... Dela Inlagd 3 timmar sedan Nu är det åter dags för årets Pool Party i Udon Thani. I år blir det det åttonde Pool Partyt. Senaste pool partyt var 2018 och det var också senaste gången jag var i Udon, därför har det inte blivit något sen dess. Som vanligt är det Ruysuk 2 som gäller. Var: Ruysuk 2 Udon Thani När: 25:e december 2024 Tid: Från klockan 12.00 - räkna med Tjurruset Mat och dricka finns att köpa i baren, som förut. Ni får gärna anmäla er här i tråden, men inget krav. Välkomna Nedan finns en karta över Udon med Ruysuk 2 inritad klockan ett vid ringvägen, hoppas kartan fortfarande stämmer. Två bilder på Tjurruset: Och några bilder från åren tidigare för er som inte sett dem: 13 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan Om Gud är god och lyckan står mig bi så är jag på plats 😁 Vi blir några tappra som kommer upp från Hua Hin. 6 Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd 3 timmar sedan Dela Inlagd 3 timmar sedan planen är att komma men säljer nog barnen först! billigaste flygbiljetten går på 14k! 2 1 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan Nästa år så............ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu