p125 Inlagd Oktober 6 Dela Inlagd Oktober 6 (ändrad) Hej på er! Nu är det bokat sista veckan i februari i stan och därefter 11 dagar i Jomtien. Återkommer när jag är på plats om nån vill ha en träff. Jag är ju inte blåbär men ändå... Ändrades Oktober 6 av p125 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 7 Dela Inlagd Oktober 7 Vilken stad? 1 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Oktober 7 Trådstartare Dela Inlagd Oktober 7 6 timmar sedan, skrev måne: Vilken stad? Vi är i Pattaya delen av forat... 1v vid soi Honey 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd November 5 Trådstartare Dela Inlagd November 5 Hoppla nu är det ombokat så jag har blåst er... Sista veckan i januari och de två första i februari passar bättre. Start i Pattaya i en vecka sen 10 dgr i Jomtien. Låter denna tråd dö ut och försvinna och startar en ny innan avfärd så vi få kika på meetups Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts