Jump to content
IGNORERAD

One week millionaire

Nerike

Recommended Posts

lasseiudon
8 timmar sedan, skrev Rillex:

Riktigt kul tråd…..

Skulle själv göra en stor hjärtoperation i mitten av nittiotalet här i Sverige inte 30 år fyllda.

Innan dess ville jag se världen eftersom jag skulle dö vid min operation.

Pengarna fanns hade ju drivit firma i ett antal år som funkade bra.

Några år innan åkte mina kompisar men inte f**n skulle ja med då skulle man ju åka skidor i alperna ( alltid mister motvalls).

Fick ett hotell namn av polarna som varit nere ”New Siam Guest house” var namnet låg på Khaosan.

Landade i Bangkok flög men Malev med mellanlandning i Budapest kom där i snack med 2 svenska oljearbetare som var på väg till Australien de tyckte jag var modig som åkte själv då vart man stursk och hällde väl i mig en och annan på flyget hade själv inte aning om att det skulle var så varmt och lukta så där när jag kom fram.

Kom till Khaosan tidigt på morgonen gick upp på gatan som naiv svensk en drös av folk hoppade på mig skulle sälja det ena och det andra jag var mest trött och ville hem igen.

Kom till hotellet/guest houset tänkte bäst att sova några timmar man kanske ändrar sig och kommer på något.

Vaknade några timmar senare gick ner och käkade något. 
Kände mig helt bortkommen efter en stund kom ett amerikanskt par fram till mig och sa att min T-shirt hade jag haft den på mig i New York skulle jag haft det tufft.

Så de 2 personerna greppade jag och vi följdes åt på seriös rundvandring och jag börja acklimatisera mig.

Ja vart kvar 6 månader med inspel i Vietnam, Laos, Malaysia,Singapore.

Har en låda med pappersbilder som någon gång skall skannas in.

Men vad stod det på T-shirten?

• Ge karma 2
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev lasseiudon:

Men vad stod det på T-shirten?

Försöker hitta en bild med den på mig.

Men det stod MoFo.

Dvs motherf**ker.

Hade hittat den i London något år innan och den tyckte jag såg lite cool ut.

De hade jag då innan internet och inte slagit upp eller hört tidigare inte en aning om.

• Ge karma 2
  • Haha 2
Dela på andra sajter

Onödigt o tjafsa i Rollbas tråd....så svarar här..... @Boa52 !!!!

Han är en stor idiot bakom tangentbordet, men konstigt nog ok IRL, hur trevlig som helst.

Men borde logga ut för gott, eller verkligen tänka sig för före han postar, och vart han postar sitt ständiga skit.

Faktum är att inte hel anonym, har visat sig på en del bilder, var till och med så korkad att han lade om sitt telefonnummer på mpr i början av sin sejour här. 

• Ge karma 4

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

@Boa52 Han läste BTT:s skitsnack o fantasier långt före du var online, på TT, SS och här på MPR, tjafsa inte när du inte fattar eller inte har den minsta uns av läsförståelse.

• Ge karma 2
  • Bullseye 3

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Soengsang:

Onödigt o tjafsa i Rollbas tråd....så svarar här..... @Boa52 !!!!

Han är en stor idiot bakom tangentbordet, men konstigt nog ok IRL, hur trevlig som helst.

Men borde logga ut för gott, eller verkligen tänka sig för före han postar, och vart han postar sitt ständiga skit.

Faktum är att inte hel anonym, har visat sig på en del bilder, var till och med så korkad att han lade om sitt telefonnummer på mpr i början av sin sejour här. 

Tele nr var till dej men med insikt hur du tänker var det skit dumt av mej sorry

• Minus 2
  • Ojojoj 1
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev Soengsang:

@Boa52 Han läste BTT:s skitsnack o fantasier långt före du var online, på TT, SS och här på MPR, tjafsa inte när du inte fattar eller inte har den minsta uns av läsförståelse.

Har det inte bevisats att BTT varit i Thai det har då jag läst så vem som har dåligt

läsförståelse får stå för dej, klantarsel😊

• Minus 5
  • Ojojoj 1
Dela på andra sajter

9 minuter sedan, skrev Boa52:

Har det inte bevisats att BTT varit i Thai det har då jag läst så vem som har dåligt

Jag vet ej vad BTT skriver på TS, men jag läser här och har läsförståelse, och det framkommer att han skriver samma skit där som han gjorde här

• Ge karma 3

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
9 minuter sedan, skrev Boa52:

Nej det har inte bevisats att han varit där.

Visa på det om du kan,,,du kommer inte klara att hitta något bevis.

• Ge karma 3
  • Bullseye 2

Veteran

Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning:

Nej det har inte bevisats att han varit där.

Visa på det om du kan,,,du kommer inte klara att hitta något bevis.

Det har skrivits förut Clion träffade folk i Pattaya som kände BTT, han var lärare i Engelska

• Ge karma 1
  • Minus 4
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Nerike:

Jag vet ej vad BTT skriver på TS, men jag läser här och har läsförståelse, och det framkommer att han skriver samma skit där som han gjorde här

Han skrev väl inte skit han skrev sin reseberättelse från Thai det gör du också tror du

alla häller med dej. Det är ett tag sen BTT skrev här var du medlem då under ett annat

nick, Var framkommer det att han skriver samma skit, Du skriver ju också en massa skit

same, same

• Minus 6
  • Haha 1
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
1 minut sedan, skrev Boa52:

Det har skrivits förut Clion träffade folk i Pattaya som kände BTT, han var lärare i Engelska

Stackare!

Sånt är inga bevis.

Jag kan påstå att jag känner någon som träffat gamla kungen i Thailand.

Vad bevisar det?? INGENTING.

Det har visats en bild av ett pass ,men inte vems pass det är så det bevisar inte heller något.

Sen fanns det tidigare en spegelbild i ett fönster i Thailand men ingen kan säga vem som var på bilden.

Så prova du att hitta ett riktigt bevis på att BTT varit i Thailand.

Vi väntar gärna på att få se ett äkta bevis.

• Ge karma 3

Veteran

Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Han skrev väl inte skit han skrev sin reseberättelse från Thai det gör du också tror du

alla häller med dej. Det är ett tag sen BTT skrev här var du medlem då under ett annat

nick, Var framkommer det att han skriver samma skit, Du skriver ju också en massa skit

same, same

Är du dement eller många vet att jag har haft samma nick sedan starten. Hade även samma nick TT, SS mm. Men idag är jag bara med ett svenskt forum

Ändrades av Nerike
  • Ge karma 5

Dela på andra sajter

Stackare!

Sånt är inga bevis.

Jag kan påstå att jag känner någon som träffat gamla kungen i Thailand.

Vad bevisar det?? INGENTING.

Det har visats en bild av ett pass ,men inte vems pass det är så det bevisar inte heller något.

Sen fanns det tidigare en spegelbild i ett fönster i Thailand men ingen kan säga vem som var på bilden.

Så prova du att hitta ett riktigt bevis på att BTT varit i Thailand.

Vi väntar gärna på att få se ett äkta bevis.

Menar du att Clion inte är förnuftig när han skriver om möten med BTT,s vänner

Det får du ta upp med clion, säg att han ljuger. Finns väl inga bevis att du varit där

• Ge karma 1
  • Minus 3
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
4 minuter sedan, skrev Boa52:

same, same

Nerike blev medlem här 2008 och  jag 2009 och vi har aldrig bytt nick.

Vi har däremot läst BTTs skrönor långt innan du blev medlem på MPR.

Du har fått en fix ide i hjärnan att folk byter nick och det visra bara hur dum duu är.

• Ge karma 2
  • Bullseye 3

Veteran

Dela på andra sajter

Nerike blev medlem här 2008 och  jag 2009 och vi har aldrig bytt nick.

Vi har däremot läst BTTs skrönor långt innan du blev medlem på MPR.

Du har fått en fix ide i hjärnan att folk byter nick och det visra bara hur dum duu är.

Om du går in på TS känner du igen flera st hur dom skriver Leifen-kurant. phonta-fiskarn

och många fler som bytt nick till ett annat forum

• Minus 5
  • Ojojoj 1
Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
2 minuter sedan, skrev Boa52:

Det får du ta upp med clion, säg att han ljuger. Finns väl inga bevis att du varit där

Så här ser ett bevis ut BOA!

Eller vill du påstå att jag inte fått den här fisken i CHa-Am?

Jag har lagt in massor av bilder på mig från Chiang -Mai mm mm genom åren här på MPR.

Jag har dessutom träffat flera medlemmar på MPR i Thailand.

383.JPG.267664a87172036547df9d1c86c9ea24.JPG

• Ge karma 6
  • Bullseye 1

Veteran

Dela på andra sajter

Mr Ning Ning
1 minut sedan, skrev Boa52:

Om du går in på TS känner du igen flera st hur dom skriver Leifen-kurant. phonta-fiskarn

Du verkar ha jävligt svårt att förstå att man inte behöver något nick för att läsa på TS eller MPR.

Det behövs en dator eller smartphone... inget annat.

Sen är det jävligt fult av dig att tala om vilka som har olika nick på forumen.

• Ge karma 2
  • Bullseye 1

Veteran

Dela på andra sajter

Då jag träffat clion samt vad han skrev här MPR, så hade han ett hus där och letade efter bevis på BTT vart i LOS, men har för mig att hittade inga bevis på det, och det var långt innan du blev medlem här, däremot träffades HC med några MPR:are BTT i Göteborg och det la dom upp bildbevis på

• Ge karma 4

Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Clion ljuger förmodligen inte men han är ju rätt godtrogen. Så BTT lyckades övertyga Clion var väl ingen högoddsara.

• Ge karma 5
  • Bullseye 1

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Nu när du vet att jag ej läser på TS, vad har du för nick där, inte för att jag kommer dit.

För det finns en anledning och det är att det verkar som att nättroll får husera där, enligt vad jag har läst här.

Obs. Har läsförståelse från vissa som har kunskapskluftor större än Grönland 

Eftersom du alltid hoppar på folk angående nick på detta forum.

Genom sig själv känner man andra

• Ge karma 2

Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Clion ljuger förmodligen inte men han är ju rätt godtrogen. Så BTT lyckades övertyga Clion var väl ingen högoddsara.

Det var väl typ så här stt Clion sökte upp en skola där Btt påstod att han jobbat och visade upp nåt foto och frågade om han jobbat där.

Fick ett typiskt thaisvar att han inte var där nu men sure I see him before maybe.

Ta inte mitt påstående ordagrant.

• Ge karma 5
Dela på andra sajter

28 minuter sedan, skrev Nerike:

Nu när du vet att jag ej läser på TS, vad har du för nick där, inte för att jag kommer dit.

För det finns en anledning och det är att det verkar som att nättroll får husera där, enligt vad jag har läst här.

Obs. Har läsförståelse från vissa som har kunskapskluftor större än Grönland 

Eftersom du alltid hoppar på folk angående nick på detta forum.

Genom sig själv känner man andra

Herregud vad lättkränkt du verkar. Scrolla vidare.

• Ge karma 1
  • Ojojoj 1
  • Snurrigt 2
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...