Jump to content
IGNORERAD

One week millionaire


Nerike

Recommended Posts

Vi har väl alla stöt på dom dvs. dom som lever som miljonärer fast dom inte är det, dom lever som hundar hemma i Svedala.
Dom bor i den minsta lgh jobbar som fan unnar sig inget, allt för att spara pengar för en månads lux liv i LOS.
När dom är där ljuger dom hur dom bor i Sverige, vilken bil dom har och hur mycket pengar dom har mm.

 

Jag har en kompis som inte åker till LOS längre (har en fru nu), världens bästa kompis men en katastrof att resa med.
Han var verkligen one week millionaire, inte för att levde som en hund i Svedala och han ljög inte om sitt boende eller bil (Han har inget körkort).

 

Så när vi skulle åka ner till LOS så ville han hänga på, så av den anledningen att han inte levde som en hund i Svedala så var han inte gjord av pengar.

När vi väl var på plats i LOS framför allt i Pattis/Jomtien då brakade det loss, han hade glömt förra resan som han sa att inte skulle göra om igen.

 

Det söps och köptes lampor som värsta tuppen i en hönsgård, jag var med han några gånger men man orkade inte hålla det tempot.

Man visste när pengarna sinade då låg han på rummet med värsta fylleångesten/hangover i ett par dagar, skyllde alltid på nåt han hade ätit inte att det var alkoholen som var på väg ut ur kroppen.
(Har själv haft sådana dagar när man har supit lite för mycket, inte att pengarna var slut utan supit för mycket helt enkelt, dom dagarna undviker man nu för tiden, var mest när man var yngre)

 

Jag kommer att skriva olika episoder om min kompis liv som one week millionaire här, tar det i olika omgångar för det är många.
Och det jag kommer skriva är sanna saker, folk tror att man ljuger när man berättar dom men jag vet för jag var där.

 

Ni får gärna berätta era episoder om en one week millionaire, för jag tror dom är nog rätt lika dom min kompis gjorde.

 

  

 

  • Ge karma 9
  • Skål 1
  • Haha 2

Open same same closed, but different

Link to comment