Odin Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 Går det att på ett någorlunda humant sätt att tillägga en frågetecken emoji till dom befintliga 2 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 ❓ Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 1 timme sedan, skrev uptoyou: ❓ ? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 Är jag på väg till ICA? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 Antar att Audirs2 menade reaktionssymbolerna, just nu finns bara +, - och en skrattande emoij. Jag gjorde samma misstag för ett tag sedan... Saknar ett Hjärta. MVH 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Augusti 7 Dela Inlagd Augusti 7 16 minuter sedan, skrev Amigo: Är jag på väg till ICA? Läste du Hej, Hej? Där Eliten av valboskap parkerat sin ändlykt bara för att dom kan? Blåbärsskogen/Lingon vegetationen lär vara skrämmande när det blir byte av iPhone 15 till iPhone 16 i September. Jobbe? 1 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 10 timmar sedan, skrev Tommy: Antar att Audirs2 menade reaktionssymbolerna, just nu finns bara +, - och en skrattande emoij. Jag gjorde samma misstag för ett tag sedan... Saknar ett Hjärta. MVH @Odin får nog förklara om det är karma han menar. Då håller jag med, saknas många karma. Vill ha dom som fanns tidigare. 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8 Nja Mer att ist. för karma så kan man sätta ett frågetecken när man anser att ett inlägg e obegripligt 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 2 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma så kan man sätta ett frågetecken när man anser att ett inlägg e obegripligt ? 😉 2 1 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 2 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma så kan man sätta ett frågetecken när man anser att ett inlägg e obegripligt Vaa, nu fattar jag noll 😄 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Vaa, nu fattar jag noll 😄 ? Fanns inte att välja i karma. Tråkigt att måsta citera och göra så här istället. Tror ändå jag fattar två. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 8 Dela Inlagd Augusti 8 5 timmar sedan, skrev Odin: Nja Mer att ist. för karma så kan man sätta ett frågetecken när man anser att ett inlägg e obegripligt Det tipset borde P3 bjuda dig på ett gäng öl för! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 8 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 8 Han brukar göra det.... På gott och ont. 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Surin P3 Inlagd Augusti 8 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 8 Fixar lite fler symboler inom kort. 11 1 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 1 3 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 13 minuter sedan, skrev Amigo: Nu blev det nästan lite svårt vilken karma man ska välja 😄 1 1 1 1 1 1 1 3 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 9 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 9 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Nu blev det nästan lite svårt vilken karma man ska välja 😄 Jag förstår det frun, men varför inte bara lägga in ett frågetecken? 1 2 1 1 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 (ändrad) Jag skulle vila ha en av varje även minus, please så jag får alla nya. Sitter på knäna som en tiggare utanför ICA Tack på förhand Ändrades Augusti 9 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 9 Dela Inlagd Augusti 9 On 2024-08-08 at 18:07, skrev Surin P3: Fixar lite fler symboler inom kort. Helvete vad det slösas på bitarna hux flux. 1 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Augusti 10 Dela Inlagd Augusti 10 On 2024-08-08 at 18:07, skrev Surin P3: Fixar lite fler symboler inom kort. ? 18 timmar sedan, skrev Odin: Jag förstår det frun, men varför inte bara lägga in ett frågetecken? Inte blev jag något klokare på vad jag ska välja. Utan ? är det svårt. Fast snurrigt passar nog oftast. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu