Drivern Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 (ändrad) Ser inte om jag postat Västgötaträffen -24,men den går av stapeln 3 augusti på gräsytorna vid Nya Varvet som tidigare.Startar grill 16.00 i övrigt samma upplägg som de senaste åren.VÄLKOMNA. Ändrades Juli 31 av Surin P3 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 4 timmar sedan, skrev Drivern: Ser inte om jag postat Västgötaträffen -24,men den går av stapeln 3 augusti på gräsytorna vid Nya Varvet som tidigare.Startar grill 16.00 i övrigt samma upplägg som de senaste åren.VÄLKOMNA. Senil gubbe, klart du har!🤣🤠 1 3 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 27 Dela Inlagd Juli 27 Ta bort denna 1 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Juli 30 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juli 30 2 vinster i lotteriet blev levererade idag, 2 av många så kom å köp lotter till förmån för barnhemmet🫠 Ca 50 anmälda hittills 🙂 18 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 3 Nu börjar alla 2 anmälda komma på plats 😁 19 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 3 Nu är vi fler än 3 och riktigt trevligt 😀 23 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... audirs2 Inlagd Augusti 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 3 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Nu är vi fler än 3 och riktigt trevligt 😀 Och runt 20,000.- skr blev det! 16 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Kenneth4618 Inlagd Augusti 5 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Augusti 5 (ändrad) Det blev en riktigt trevlig träff med idel solsken och som audirs skrev blev det 20 080:- till barnhemmet 🙏 Tog en luch i Laxå vägen ner Fick ett bra rum med utsikt i huvudbyggnaden detta år Damerna dukade upp redan på fredagskvällen Herrarna samlades vid träbordet där vi löste många världsliga problem Fredagen avslutades med lite käk på Reveljen På morgonen hade kineserna anlänt En hotellfrukost är aldrig fel Sedan Saigon Food för lite shopping Blev en fin kväll i goda vänners lag, jag och Jittra fick hela 5 vinster i lotteriet 🙂 Bland annat en Sang Som som jag sålde till PD och återinvesterade pengarna i lotterikassan. Vann en fin Volvojacka 😁 På vägen hem blev det ett stopp i Gränna Senare käk på Nyköpingsbro Tack för en jäkligt trevlig helg som vi gör om nästa år 👍 Ändrades Augusti 5 av Kenneth4618 40 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 5 Dela Inlagd Augusti 5 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Det blev en riktigt trevlig träff med idel solsken och som audirs skrev blev det 20 080:- till barnhemmet 🙏 Tog en luch i Laxå vägen ner Fick ett bra rum med utsikt i huvudbyggnaden detta år Damerna dukade upp redan på fredagskvällen Herrarna samlades vid träbordet där vi löste många världsliga problem Fredagen avslutades med lite käk på Reveljen På morgonen hade kineserna anlänt En hotellfrukost är aldrig fel Sedan Saigon Food för lite shopping Blev en fin kväll i goda vänners lag, jag och Jittra fick hela 5 vinster i lotteriet 🙂 Bland annat en Sang Som som jag sålde till PD och återinvesterade pengarna i lotterikassan. Vann en fin Volvojacka 😁 På vägen hem blev det ett stopp i Gränna Senare käk på Nyköpingsbro Tack för en jäkligt trevlig helg som vi gör om nästa år 👍 Stommen till Nyköpngsbro har man byggt. Ff 4 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts