Gorocco Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 När: Lördagen den 8:e juni 2024 Var: På ängen mellan T-banestationerna Blåsut och Skärmarbrink, samma som förgående år. Tid: Officiellt från 12.01 men vi brukar vara där tidigare. Ta med: Egen dricka, egen mat, något att sitta på och ett strålande humör. Pris: Gratis Vägbeskrivning till ängen i bilden nedan från tre tunnelbanestationer i närheten: Att hitta och ta sig hit är lätt och närmsta tunnelbana är T-banestation Skärmarbrink eller Blåsut, dit tunnelbanans gröna linje 17 eller 18 går. Man kan även promenera från Globen eller Gullmarsplan som både har T-bana, tvärbana (spårvagn, kallas den i Götet) och bussar. Kommer man med bil så kan man närmast parkera på Blåsutvägen, Pastellvägen eller Arkadvägen. Det är numera avgiftsbelagt, vet inte om det gäller helger och till vilket pris. På plats kommer grillar och kol att finnas och vatten och tvål för att tvätta händer. Sopsäckar för skräp och burkar kommer också att finnas, använd dem. Mer information och bilder finns också i de gamla trådarna från 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2022, och 2023. 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2022 2023 Anmäl er gärna i tråden så vi kan planera för hur många vi blir. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nappen20 Inlagd Maj 15 Dela Inlagd Maj 15 Nappen20 kommer 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hua Hin Inlagd Maj 16 Dela Inlagd Maj 16 Jag och sonen kommer eventuellt fru om det inte spöregnar 😉 Ska ni ha lotteri i så fall vill ni ha vinster så kan vi hjälpa till ? // Carl Fredrik 3 Alkohol löser inga problem, men det gör å andra sidan inte mjölk heller... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Maj 18 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18 Jag tror det blir lotteri, jag har bara hand om utrop men är ganska säker på att det är på gång 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Maj 18 Dela Inlagd Maj 18 Jag tänker dyka upp såklart. Men troligtvis lite senare . Försöker komma till ca 14.00. Hur många vi blir och vilka lämnar jag just nu 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PeterDahlin Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 Jag anmäler mitt deltagande! Har redan varit uppe i Stockholm tidigare i år och lämnat en flaska SangSom till lotteriet 😄 5 Duracellkanin med dopade batterier. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 22 Dela Inlagd Maj 22 Jajaja ska försöka.... Hoppas det funkar skulle vara skittrevligt. 3 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 23 Dela Inlagd Maj 23 Brukar vara på Sweden Rock detta datum men inte i år. Ska se om jag kan dyka upp. 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 7 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7 Imorgon kör vi, stort gäng från Hemfosa dyker upp och en långväga Orust-bo. 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Gorocco Inlagd Juni 8 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8 Hemfosa på väg med översovande Orust-bo. Virrpanna flög iväg med tåget innan och Grästaket kommer senare. Några möter upp på vägen. Kol och tändvätska finns ta med något att grilla och dricka. Eventuellt en brassestol om bänkarna inte räcker till. 23 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Gorocco Inlagd Juni 8 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 8 Nu har varv ett med mat för damerna börjat. 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 Kommer inte frugan vill städa infor resan på måndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 1 timme sedan, skrev John Khonken: Kommer inte frugan vill städa infor resan på måndag Hmm när frugan städar så håller jag mej ur vägen, säkrast så, annars hamnar jag kanske i soptunnan... MVH 6 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 5 timmar sedan, skrev apknug: Jag jobbar så jag kan inte heller komma detta år. Va? För mycket jobb med Thai Beverage PLC eller? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kolla min fot Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 On 2024-06-07 at 14:10, skrev apknug: Härligt med en äkta MPR träff, hoppas några från grann forat dyker upp också! Det har varit tryck på blåsutparken senaste tiden med studenter. Imorgon går medelåldern upp! Det blir för Dyyrrt för BTT att resa så din vapendragare lär inte underhålla med spartips... 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 8 Dela Inlagd Juni 8 Så jäkla typiskt att Kolmården kallar in till beordrad övertid just idag för att ordinarie Papegoja i buren fått halsfluss 😉 1 1 6 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... soi covboy Inlagd Juni 9 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 9 Tackar som vanligt för en trevlig fest. Och att få träffa goa vänner igen 🙏🙏🙏🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪. Dessutom att få säga dom magiska orden 😀Så JÄVLA RÄTTVIST 😀🇸🇪😀🇸🇪😀när man kammade in vinsten. Storvinsten gick som vanligt till Udon thai 🙏🙏🙏🙏🙏🙏 10 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Gorocco Inlagd Juni 9 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Juni 9 Fyra hela lottringar med 400 lotter blev sålda a 20 kronor vilket är 8000 kronor. Sedan swishade någon snäll själ pengar till barnhemmet utan att ta lotter så sammanlagt 8300 kronor har Björne swishat Sven-Arne nu. Mycket hedersvärt av allihopa! Och till och med Gorocco vann en flaska Sangsom av någon helt oförklarlig anledning eftersom jag inte ens vinner på snörena med vinst varje gång på Gröna Lund... 24 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juni 9 Dela Inlagd Juni 9 kanon bra 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soi covboy Inlagd Juni 10 Dela Inlagd Juni 10 Näråå det var kanonbra väder 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts