Amigo Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Här kommer ett tips till er alla Det är inte alla som har rätt kanal för att titta på VM Gå in på denna sida där kan ni se VM https://www.vipboxtv.sk/ Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 10 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10 TV6 och TV10 visar de flesta matcher, samt streamas hos Viaplay- Aktuella tabeller kan man läsa bla i wikipedia: https://sv.wikipedia.org / Världsmästerskapet i ishockey för herrar 2024 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 10 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10 (ändrad) TV6 och TV10 visar de flesta matcher, samt streamas hos Viaplay, tex idag Sverige-USA kl 20.15 TV6 och Tjeckien-Finland kl 20.15 TV10 Ändrades Maj 10 av Amigo Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Jag hade ett tjeckiskt par på restaurangen idag, och jag missade chansen att säga "Hope we beat you in the finals"... MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 3 timmar sedan, skrev Amigo: TV6 och TV10 visar de flesta matcher, samt streamas hos Viaplay, tex idag Sverige-USA kl 20.15 TV6 och Tjeckien-Finland kl 20.15 TV10 Som sagt alla har inte tillgång till dom, framförallt dom som är/bor i LOS Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 10 Trådstartare Dela Inlagd Maj 10 Grattis Sverige FInland förlorade 0-2 i straffar. 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 10 Dela Inlagd Maj 10 Saknar Sydafrika Kongo Tantzania Egypten Madagaskar med flera i detta VM!😜😆🤖;) Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 2 timmar sedan, skrev audirs2: Saknar Sydafrika Kongo Tantzania Egypten Madagaskar med flera i detta VM!😜😆🤖😉 Och Palestina... 1 Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Maj 11 Dela Inlagd Maj 11 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Benriach: Och Palestina... Representeras av Sverige. Ändrades Maj 11 av Nicholas 1 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 12 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12 (ändrad) Strax igång, Finland- StorBritannien. Möjligt att Finland förlorar som britterna sspelade mot Canada. Edit: 6-0 efter 2 perioder. 😝 Ändrades Maj 12 av Amigo 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 12 Dela Inlagd Maj 12 7 timmar sedan, skrev Amigo: Strax igång, Finland- StorBritannien. Möjligt att Finland förlorar som britterna sspelade mot Canada. Edit: 6-0 efter 2 perioder. 😝 Vinner man sig mot England så är guldet klart för Finlands del! 🌦️😆 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 12 Trådstartare Dela Inlagd Maj 12 1 timme sedan, skrev audirs2: Vinner man sig mot England så är guldet klart för Finlands del! 🌦️😆 Jag hade så fel som man bara kunde, 8-0 slutade matchen. Idag verkar det vara b-matcher hela bunten. Österrike-Schweiz,Swerige-Polen, Finland- Storbritannien, Danmark- Canada 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 21 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21 Så blir det kvartsfinal mellan Sverige och Finland på torsdag. 💯 2 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Maj 21 Dela Inlagd Maj 21 1 timme sedan, skrev Amigo: Så blir det kvartsfinal mellan Sverige och Finland på torsdag. 💯 Blir en rysare 🤔 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 23 Dela Inlagd Maj 23 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 5 timmar sedan, skrev rolba: Det var domarens fel att finnpekka torskade :-) 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Maj 24 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24 2 minuter sedan, skrev Peolito: Det var domarens fel att finnpekka torskade 🙂 Som alltid, inget nytt under solen. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 20 minuter sedan, skrev 65Selander: Sverige borde vunnit med 10-0 som alltid sedan 1953!🤣 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 4 timmar sedan, skrev 65Selander: Att så dåliga lag ens fård va med i ishokkej!!Ut med Finne! Nä bättre blir det när Iran Irak Indien kommer med i spelet! Eller varför inte Uganda Mali och Jemen?🤣 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 Blir ett jävla tryck på lördag när vi möter tjeckerna, gäller att vara på tå samt att domarna inte faller för trycket. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 1 timme sedan, skrev 65Selander: Blir ett jävla tryck på lördag när vi möter tjeckerna, gäller att vara på tå samt att domarna inte faller för trycket. Finska domare!😁 2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Maj 24 Dela Inlagd Maj 24 7 timmar sedan, skrev audirs2: Finska domare!😁 Voine voine 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Maj 26 Dela Inlagd Maj 26 5 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu