Jump to content
IGNORERAD

Söka 0- visa från Sverige

Recommended Posts

2 timmar sedan, skrev Mankan:

Jag reste på Non O gift med Thai föra vinter och de var ju inte speciellt jobbigt. Om man uppfyller kraven för en pensionärs eller familje Non O så är det väl enklar att söka ett sånt hemma från datorn än att åka till immigrations och söka 30 dagars förlängning.

Non O gift med thai 90 dagar kan förlängas med 60 dagar.

Non O pensionär kan endast förlängas med ett år.

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

Wangthong
24 minuter sedan, skrev rolba:

Extraknäcker du på immigration?

Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev Wangthong:

Extraknäcker du på immigration?

Japp.

Eller, det är väl bra att ha lite koll så man vet vad man ska välja.

Har en bekant som var volontär på immigration tidigare och han hade bra koll.

En annan bekant har en anställd chaufför som spelar fotboll med en av snubbarna på immigration. Han tar reda på vad som behövs om man frågar honom.

• Ge karma 7
Dela på andra sajter

58 minuter sedan, skrev rolba:

Ja det stämmer om jag nu har skivat något annat.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Borderbounce ger dig 60 nya så totalt 120 dagar. Snackas lite olika om hur många gånger man får 60 visumfritt.

Skulle det visa sig längre fram att det bara blir 30 andra gången så grejar du ju ändå 60+30+30.

Med Turist multiple så måste du ändå ut ur landet en sväng. Teoretiskt kan ett sånt visa ge 180 dagar.

Som jag förstår det kan du vara borta längre än 180 dagar än så Multiple Turist. Det gäller i 6 månader och under den tiden kan man åka ut och som man vill och reser man in på visumet sista giltighetsdag kan ju stanna 60 + 30 dagar efter det.

• Ge karma 2

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Mankan:

Som jag förstår det kan du vara borta längre än 180 dagar än så Multiple Turist. Det gäller i 6 månader och under den tiden kan man åka ut och som man vill och reser man in på visumet sista giltighetsdag kan ju stanna 60 + 30 dagar efter det.

Så är det nog. Har aldrig varit aktuellt för mig så jag har inte gått till botten med det.

Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2024-05-03 at 10:32, skrev lasseiudon:

Här måste man faktiskt gratulera medlemmarna i MPR. Tänk er själva vilka svar han hade fått om han frågat på Facebook!

I och för sig hade han fått svaren ovan men oxå 50 idiotsvar som bara gjort frågeställaren mer förvirrad.

Det är visst ett av priserna för att vara medlem på facebook...

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

UglyFarang
On 2024-09-30 at 19:20, skrev KennethD:

Jag har också åkt på enkelbiljett varje gång i 10 år, men då med 12 mån OA- visa. Tre månaders O-visa är däremot nytt för mig. Det åker man liksom bara en gång med. Men ni har säkert rätt. Skulle det ändå skita sig vid inchekningen genom en felinformerad personal från Thai Airways ( bevisligen finns det ju sådana), så går det ju snabbt att köpa en biljett till Laos t.ex.

Detta funkade fint för mej senast.

https://www.fakeflighttickets.com/

Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli.........

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...