Jordbromannen Inlagd April 21, 2024 Dela Inlagd April 21, 2024 Webbläsaren Safari i min ipad, verkar idag tycka att thaiairways.com är en bedräglig webbplats. Provar Chrome i samma ipad, och där kommer jag vidare utan varning. Är det någon annan som också använder Safari? Får ni samma varning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 21, 2024 Dela Inlagd April 21, 2024 Mpr är väl mer bedräglig i så fall 😄 1 2 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd April 21, 2024 Dela Inlagd April 21, 2024 5 timmar sedan, skrev Jordbromannen: Webbläsaren Safari i min ipad, verkar idag tycka att thaiairways.com är en bedräglig webbplats. Provar Chrome i samma ipad, och där kommer jag vidare utan varning. Är det någon annan som också använder Safari? Får ni samma varning? Så fort du köper en biljett är du lurad! 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu