Farangset Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Covidvaccin har den varit bra eller är det mycket biverkningar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Bra och utan biverkningar, dessutom helt gratis 😄 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 (ändrad) Har inte varit sjuk en enda dag efter den första sprutan, har tagit 6 stycken 🙂 Fick covid innan den första och var riktigt jävla dålig då, det vill jag inte upplevaen gång till. För frugan var det som en liten förkylning. I juni 2022 hade över 1,7 miljarder doser levererats till EU-länderna. 86 procent av de vuxna i EU är fullvaccinerade. 😏 Ändrades April 17 av Kenneth4618 5 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 48 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har inte varit sjuk en enda dag efter den första sprutan, har tagit 6 stycken 🙂 Fick covid innan den första och var riktigt jävla dålig då, det vill jag inte upplevaen gång till. För frugan var det som en liten förkylning. I juni 2022 hade över 1,7 miljarder doser levererats till EU-länderna. 86 procent av de vuxna i EU är fullvaccinerade. 😏 Då du redan haft covid så är det mest troligt den naturliga immuniteten som hållt dig frisk och inte sprutorna..... Hade själv covid 2022 (kändes som en standardinfluensa och var över på ca 3 dagar) och har varit kärnfrisk därefter detta utan att ha tagit en enda spruta 4 1 Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Har tagit alla rekommenderade vaccinsprutor (3 st ?) har inte varit sjuk en dag. Det intressanta var dock att jag var rejält sjuk 2020 i februari /mars där, så jag trodde länga jag haft Covid men när jag kollade efter antikroppar mot covid hade jag inga. En läkare sa att jag haft vanlig influensa helt enkelt, den gick också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Haft polarare som vänt i rulltrappan uppåt mot sin skapare. Själv åkte jag på skiten i Österrike när den uppdagades mer för allmänheten men som tur är en lindrig symptom men påvisad Covid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Är glad över att jag inte tagit en endaste spruta. Större risk än nytta med sprutan, som jag ser det. 3 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Papegojan brilljerar 🤣 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 36 minuter sedan, skrev apknug: Det stämmer 11 000 döda på 1.7 miljarder doser! Då behöver man inte läst ens grundkursen i envariabel analys för att fatta riskerna.... Det handlar längre inte bara om döda. Sprutan kommer visa sig vara mycket mer skadlig än covid. OCH man får absolut inte glömma att båda är tillverkade i laboratorium. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 20 minuter sedan, skrev apknug: Prata med trivsel farfar. Jag hade gärna stuntat i att skjuta i mig främmande substanser vars verkan är oklart. Dock gillar jag att resa och särskilt Thailand! Därför utsatta jag med personligen för detta. Vem fan vill sitta hemma i Sverige hela vintern..... Jo, du har ju rätt i att man väljer själv, fast få hade möjlighet att välja utan andra större skador i praktiken. Problemet vi såg var ju att den mobbande majoriteten var stark. Och det var säkert inte sista gången vi ser det fenomenet. Jag hoppas (säkert förgäves) att mobblynchen är försumlig nästa gång. 3 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Tyckte jag hörde en Papegoja igen 😁 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Jag har inte riktigt förstått vad som kommer vara så skadligt med vaccinsprutorna ? jag och i princip alla jag känner har inga som helst biverkningar på något vis. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 (ändrad) 4 minuter sedan, skrev Jed: Jag har inte riktigt förstått vad som kommer vara så skadligt med vaccinsprutorna ? jag och i princip alla jag känner har inga som helst biverkningar på något vis. Jag vet ingen som tagit skada av vaccinet däremot rätt många både nära och ytligt bekanta som strök med i influensan. Ändrades April 17 av rolba 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Jag själv hade gärna sluppit ta vaccinet men skulle man resa var tvungen att ta 3st sprutor. Svininfluensan tog jag ingen men man kanske blev svin ändå. Snabbframtagna vacciner är inget jag vill ta, men jag lever i alla fall fortfarande. FF 3 www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Anekdoter är ju kul, men siffrorna om riskerna med sprutorna talar sitt eget språk. Sen väljer man själv om man vill ta reda på siffrorna eller inte. MSM är inte direkt villiga att delta i detta. Och jag menar inte att sprutorna var direkt dödliga, utan pekar mera på att riskerna var höga jämfört med själva labbtillverkade 'viruset'. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 6 minuter sedan, skrev Surin P3: Anekdoter är ju kul, men siffrorna om riskerna med sprutorna talar sitt eget språk. Sen väljer man själv om man vill ta reda på siffrorna eller inte. MSM är inte direkt villiga att delta i detta. Och jag menar inte att sprutorna var direkt dödliga, utan pekar mera på att riskerna var höga jämfört med själva labbtillverkade 'viruset'. Du som har alla fakta, kan du presentera en tabell Sjukdomsfall dödsfall Vacinerade ocvacineerade etc etc Så vi kan få SE SANNINGEN Enis 5 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 1 minut sedan, skrev Enis: Du som har alla fakta, kan du presentera en tabell Sjukdomsfall dödsfall Vacinerade ocvacineerade etc etc Så vi kan få SE SANNINGEN Enis Som jag skrev, så är jag inte här för att lära eller övertyga dig. Eller någon annan. Är du intresserad så kan du med relativt stor enkelhet hitta information på till och med statliga sajter om hur det ser ut idag i bland annat Storbritannien, Australien och Japan etc... Finns massor av information tillgänglig. Frågan är om du är intresserad eller inte. Eller har du en orubblig uppfattning om din verklighet och är totalt ovillig att ändra din uppfattning? 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 1 timme sedan, skrev apknug: Men kolla nu kommer den på igen, jeans västen, röka cigg, och, moppen . Ja ränderna får aldrig ur ..,.. Tufft att stå i rökrutan eller. Papegojan glömde barnbarnen 🤣🤣🤣🤣 1 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 Jag tänker inte visa siffror som ingen troende tror på. Men lyssna på John Cambell och bilda dig en egen uppfattning. Men vad jag förstår är ca 17 miljoner drabbade. Alltså överlägset mest skador i förhållande till vaccineringen under hela världshistorien. Sanningen kommer fram . Och när den kommer fram kan jag lova att läkemedels industrin kommer få stora personliga problem. Det alla borde fundera på PLÖTSLIG DÖD. Fanns inte förre 2020. Ni troende kommer aldrig erkänna er egen dumhet så diskussionen är ganska meningslös. Om ni är lyckliga så är jag glad för er skull. Men gå gärna och kolla eventuella skador på hjärtat 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 21 minuter sedan, skrev John Khonken: Jag tänker inte visa siffror som ingen troende tror på. Men lyssna på John Cambell och bilda dig en egen uppfattning. Men vad jag förstår är ca 17 miljoner drabbade. Alltså överlägset mest skador i förhållande till vaccineringen under hela världshistorien. Sanningen kommer fram . Och när den kommer fram kan jag lova att läkemedels industrin kommer få stora personliga problem. Det alla borde fundera på PLÖTSLIG DÖD. Fanns inte förre 2020. Ni troende kommer aldrig erkänna er egen dumhet så diskussionen är ganska meningslös. Om ni är lyckliga så är jag glad för er skull. Men gå gärna och kolla eventuella skador på hjärtat Finns ingen, absolut ingen som vill ändra på sin uppfattning här på forumet. De vill ha länkar, men de är fel länkar. De vill ha statistik, men det är fel statistik. De vill ha bevis, men det är fel bevis. Påhittade anekdoter är bättre. Vi kommer få en tydligare insyn på händelserna om många år. Förmodligen när detta forum är dött och ett avslutat kapitel. 6 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 tog 3 sprutor. Vilket jag ångrar. diverse biverkningar. blev ändå smittad av covid upprepade gånger. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd April 17 Dela Inlagd April 17 42 minuter sedan, skrev Nicholas: tog 3 sprutor. Vilket jag ångrar. diverse biverkningar. blev ändå smittad av covid upprepade gånger. Du är ett fall för forskningen och vetenskapen 😄 1 1 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Efter en natts funderingar, så kan jag bara rekommendera dem som är intresserade att se alla Dr. John Campbells videos på Youtube. Alla videos sedan 'pandemin' började. Man måste i princip se alla. Alla! Från början... 😄 Det är säkert flera hundra timmars tittning, men det är vad som krävs för att "komma ikapp". Han är en av de få, eller den enda, som presenterat händelserna sakligt i flera år. Här kan man börja. https://youtube.com/@Campbellteaching?si=GgMCs7PwvHzf9sVy 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 Han påminner om en av skådisarna i Roy och Rogers mack. 😇 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd April 18 Dela Inlagd April 18 7 timmar sedan, skrev Surin P3: Efter en natts funderingar, så kan jag bara rekommendera dem som är intresserade att se alla Dr. John Campbells videos på Youtube. Alla videos sedan 'pandemin' började. Man måste i princip se alla. Alla! Från början... 😄 Det är säkert flera hundra timmars tittning, men det är vad som krävs för att "komma ikapp". Han är en av de få, eller den enda, som presenterat händelserna sakligt i flera år. Här kan man börja. https://youtube.com/@Campbellteaching?si=GgMCs7PwvHzf9sVy Jag nöjer mig med att läsa kritik som denne f.d lärare i att utbilda sjuksköterskor får för dom lögner om covid han sprider på You Tube. Det finns hänvisningar längst ner på sidan så man kan kolla det som påstås. Sicken tomte !! John Campbell (YouTuber) – Wikipedia Det finns mera. YouTuber misstolkar Covid-19-vaccinbevis på barn från Singapore - Full Fact Studier visar att covid-19-vaccination inte ökar risken för dödsfall, trots vilseledande video om överdödlighet i Europa av John Campbell - Health Feedback Så hur man kan hävda att denne fd lärare är saklig är för mig en gåta. 6 1 Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu