Nerike Inlagd April 13 Dela Inlagd April 13 Hej på er alla! Är det nån som har drabbats eller känner nån som har drabbats. Kanske rent av fått vatten i ögat, eller ännu hemskare en hel hink av vatten över sig. Nä skämt o sido, lägg gärna upp lite bilder från ert vattenkrig. Ja ormen, jag vet vad högtiden heter 3 Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolle68 Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 3 timmar sedan, skrev Nerike: Hej på er alla! Är det nån som har drabbats eller känner nån som har drabbats. Kanske rent av fått vatten i ögat, eller ännu hemskare en hel hink av vatten över sig. Nä skämt o sido, lägg gärna upp lite bilder från ert vattenkrig. Ja ormen, jag vet vad högtiden heter Några bilder från korat! 17 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... ellim63 Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Min thailändska familj förbereder sig.. 19 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Här är väl en av dom största anledningarna till att dom firar Songkran i Thailand. Hedra och lyckönska dom äldre. Det görs med vatten,smörja in äldre folks fötter, axlar och händer bl.a! Även jag har fått samma lyckönskningar av massor med folk med vatten under dagen idag! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Scandinaviancorner Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Khon kaen Jag säger bara fyfan vilket galenskap 19 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... rolba Inlagd April 13 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd April 13 Blev inte många bilder i kaoset. Ändå är det rätt lugnt firande här i Rawai Några av Pinky's kunder leker utanför massagen Tjockisarna på PP bar gillar åxå vatten 26 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu