kentapenta Inlagd Mars 16 Dela Inlagd Mars 16 Någon som vet vad detta betyder på svenska, litar inte på Google translate, blir ofta konstigt 🙂 มีใจตามามค่ะ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 16 Dela Inlagd Mars 16 (ändrad) 27 minuter sedan, skrev kentapenta: Någon som vet vad detta betyder på svenska, litar inte på Google translate, blir ofta konstigt 🙂 มีใจตามามค่ะ Frugan och dottern sa att det betyder ingenting, det är skrivet fel. Det är något med hjärta. Ändrades Mars 16 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kentapenta Inlagd Mars 16 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16 Google translate säger "Jag har ett hjärta att följa." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 16 Dela Inlagd Mars 16 Precis nyss, skrev kentapenta: Google translate säger "Jag har ett hjärta att följa." Helt fel enligt familjen. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kentapenta Inlagd Mars 16 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16 Precis nyss, skrev kentapenta: Google translate säger "Jag har ett hjärta att följa." Tycker det verkar konstigt, det är ju bara 10 thaibokstäver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Mars 16 Dela Inlagd Mars 16 2 minuter sedan, skrev kentapenta: Tycker det verkar konstigt, det är ju bara 10 thaibokstäver. Det är fel bokstäver på slutet. Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kentapenta Inlagd Mars 16 Trådstartare Dela Inlagd Mars 16 5 minuter sedan, skrev kentapenta: Tycker det verkar konstigt, det är ju bara 10 thaibokstäver. Lite kul, en annan översättningssida Lingvanex översatte det till "Jag har bra syn" 🙂 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 16 Dela Inlagd Mars 16 En annan, Jag har ett stort hjärta “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 Den här är bra 👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 Någon som inte gillar Katoyer nått vidare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 13 timmar sedan, skrev kentapenta: Någon som vet vad detta betyder på svenska, litar inte på Google translate, blir ofta konstigt 🙂 มีใจตามามค่ะ Om du tycker om är det bara att följa efter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 13 timmar sedan, skrev kentapenta: Tycker det verkar konstigt, det är ju bara 10 thaibokstäver. En thaibokstav är väl egentligen en stavelse. Hjär-ta blir alltså två tecken istället för 6 bokstäver. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 2 timmar sedan, skrev apknug: Eller vill locka till sig dem.... Kanske väntar på katöy? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Mars 17 Dela Inlagd Mars 17 19 timmar sedan, skrev kentapenta: Någon som vet vad detta betyder på svenska, litar inte på Google translate, blir ofta konstigt 🙂 มีใจตามามค่ะ Jag har känslor för dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu