Detta inlägg gillas... janne_h Inlagd Mars 11 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 11 Som många vet så är bilshower/träffar stort och pågår mycket i Thailand. Igår avlöpte en av dom större i parkeringshuset på ena sidan på Fashion Island. 5 våningar fyllt med bilar och petrolheads och brudar. Vissa mer utmärkande än andra brudar. Personligen var jag där med mina mustang kompisar. Vi var 10 mustanger som ställde ut våra bilar. Och vi stog parkerade på plan 6 där dom dyrare bilarna stog. Och där musik scenen var mm. Då thailändare inte ofta hör V8or mullra. Så var det med stor munterhet thailändare kom springande med mobilerna, när dom hörde våra motorer börja mullra och vi vred ur motorerna. Synd att inte micken i mobiler kan ta upp ljudet fullt ut. Min mustang låter i alla fall högst. Eller som en Thai uttryckte det. Min bil lät som godzilla jämfört med dom andra bilarna. Helt klart en lyckad dag alla fall. 1710129248791.mp4 Min polare Lek tog med bruden i filmen, för att dra lite folk till Mustangerna. Och det gjorde hon med råge. Många snubbar som ville fota henne eller ta selfie tillsammans. 😃😎 1710128979601.mp4 20240310_204510.mp4 20240310_202033.mp4 20240310_191907.mp4 20240310_191435.mp4 20240310_190013.mp4 20240310_182227.mp4 17 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 En gammal Charger åxå. Nu får Ådi ribba. 😇 2 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 2 timmar sedan, skrev rolba: En gammal Charger åxå. Nu får Ådi ribba. 😇 Mög, men som du såg fanns den några nissan GTR, det är fina saker det. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 Ett litet tips om detta några dagar innan hade ju varit trevligt. Verkade jäkligt nice i alla fall. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 3 timmar sedan, skrev Nicholas: Mög, men som du såg fanns den några nissan GTR, det är fina saker det. Det e grejer det NR:1! Chargen fård bli nr2! Såg en GTR på Blocket för ett tag sedan, prislapp 1,2 mille! Mille grazie! Annars många fina bilar på detta stället. Forden e ju åxå fin! Rolba bil!🤠 1 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 Ferrarin med 15 markeringarna är klart bäst, om det inte är en kit-car förstås, Chargern är tvåa, för mig! Trevliga bilder! Mvh 1 "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu