Jump to content
IGNORERAD

Spelar du biljard?

janne_h

Recommended Posts

On 2024-12-07 at 06:47, skrev uptoyou:

Blev helt fel, skulle vara denna intressanta artikel om Torbjörn Blomdalh.

Biljardnestorn skapar hysteri utanför Sverige: ”Är vansinnigt i Colombia”

https://www.sydsvenskan.se/2024-05-15/biljardnestorn-skapar-hysteri-utanfor-sverige-ar-vansinnigt-i-colombia/?shareSource=sharebutton

Låt mig förstå saken rätt. Du är inte nöjd med att jag postar länk till Facebook som är gratis. Varav du själv ändå valt att inte registrera dig på Facebook av ideologiska skäl? Samtidigt som du postar betalänkar till en tidning som är totalt irrelevant för dom flesta som inte bor i Sydsverige. Och man måste betala typ 99 kr månad för att registrera sig. 

Kanske inte riktigt samma sak. 

• Haha 2

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

5 timmar sedan, skrev janne_h:

Låt mig förstå saken rätt. Du är inte nöjd med att jag postar länk till Facebook som är gratis. Varav du själv ändå valt att inte registrera dig på Facebook av ideologiska skäl? Samtidigt som du postar betalänkar till en tidning som är totalt irrelevant för dom flesta som inte bor i Sydsverige. Och man måste betala typ 99 kr månad för att registrera sig. 

Kanske inte riktigt samma sak. 

Har du tråkigt kan du ju spela killerpool med dig själv....

Eller du har redan nallat på glöggen 😄

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev uptoyou:

Har du tråkigt kan du ju spela killerpool med dig själv....

Eller du har redan nallat på glöggen 😄

Pool spelas i onyktert tillstånd så det vore väl en bra start att nalla på glöggen. Förövrigt så är sydsvenskan den mest relevanta tidningen som finns att

läsa. 

• Ge karma 1
Dela på andra sajter

48 minuter sedan, skrev conservator:

Pool spelas i onyktert tillstånd så det vore väl en bra start att nalla på glöggen. Förövrigt så är sydsvenskan den mest relevanta tidningen som finns att

läsa. 

Jag har SkD, SDS och DN.

Håller med, jag tycker Sydsvenskan är bäst, sen DN och Skånskan absolut sist, SkD är faktiskt riktigt dålig. Bara ibland dom skriver något lokalt som andra tidningar struntar i.

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev conservator:

läsa. 

Sydsvenskan är säkert relevant för den som väljer att läsa den. Men som stockholmare tillhör det inte förstahandsvalet så att säga. 

Facebook däremot är ju relevant utifrån den bekantskapsktets man har. Varken mer eller mindre. 

• Ge karma 1

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...