janne_h Inlagd Mars 3 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3 16 timmar sedan, skrev Tallviking: Läste någonstans också att han nyligen flyttat till villan i fråga från ett tidigare boende där han gjort sig omöjlig och bråkat Ser en röd tråd här som nog Immigration troligen också tar i beaktande om hans visum ska återkallas..... Han hade viftat med en pistol på andra stället. Knappast inom lagen. Då faranger vad jag vet inte får äga pistoler. Verkar vara en riktigt helylle idiot rakt igenom! 2 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 1 timme sedan, skrev janne_h: Han hade viftat med en pistol på andra stället. Knappast inom lagen. Då faranger vad jag vet inte får äga pistoler. Verkar vara en riktigt helylle idiot rakt igenom! Han verkar ju onekligen hitta "passande" fru också med tanke på hur hon betedde sig vid incidenten ! 4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NilsGJ Inlagd Mars 3 Dela Inlagd Mars 3 Nu har de dragit igång ”Get out David”, som han beter sig bättre han lämnar Thailand helt och hållet. https://www.nationthailand.com/Thailand/general/40036065 1 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Mars 3 Trådstartare Dela Inlagd Mars 3 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Han verkar ju onekligen hitta "passande" fru också med tanke på hur hon betedde sig vid incidenten ! Kaka söker maka. Har tyvärr sätt dylika flera gånger, där någon fattig outbildad tjej träffar en farang. Och helt plötsligt fått för sig att hon är miss big. Vilket då slår fel, då hon inte lärt sig det sociala spelet. Då dom tror att man kan trampa på andra thai(som dom nu anser står lägre på skalan än dom själv)för att man har pengar. Att observera!! Detta är inget genomgående drag bland thaitjejer som träffar faranger, så ingen missuppfattar mig. Men det förekommer, och är lika otrevligt varje gång man ser det. För typ 21 år sedan, så roddade jag bär i Norrbotten. Och hade hand om flera familjer. Min kompis som tog dit mig. Hans tjejs familj (som varit fattiga som kyrkråttor innan dom mötte min kompis) betedde sig som riktiga stöveltrampare mot dom andra familjerna. Då dom tillhörde big boss familj. Nånting som alltid kommer att förekomma i Thailand under lång tid tyvärr. 9 "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... navion hispania Inlagd Mars 3 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Mars 3 Tycker man stött på dessa "individer" under årens lopp. Brukar vara nått med att man super med en högt uppsatt polis eller kärring han har känner nån högt uppsatt polis ibland släkt osv. Vet inte vad man skall sträva efter att känna nån Thailands mest hatade yrkesgrupp. Lika bra att dra alla över en kam. Tänker det närmsta kärring din kommit snuten är väl nån trafik överträdelse ev blivit kompani knullad på nån snutstation. Sedan försöker man efterleva nån slags blek fet Rambo/ out law typ. Redan där börja man fundera på en P7 (liten sinnesundersökning). I alla fall avsluta ölen. Sedan kommer snacket att dom har eller vill ha nått vapen. För att försvar sig mot typ vildarna som stryker omkring. Ja det fanns ett strålande exempel i Patong för en härans massa år sedan. En anbola steroid fjällapa som till med gick under namnet Rambo. Låg på bardisken med machete och "vaktade" inte ens hans bar och väldigt oklart vad hotbilden var. Sedan hela utstyrseln,chopper, apa, nån slags kamphund läderväst. Ja apan hade nog en högre intelligens kvot. Åkte sedan dit Norge på anbola och satt några år. Var ju så han finansierade sitt liv. Återkomsten till Patong slutade med han kraschade i en bar med nån hyrd chopper från en annan norrman. Utkastad,avslutningen sköt ihjäl sig framför sin morsa i Norge. (Ja Gotland har nog nått foto på tullingen). Själv har funderat på vapen inehav I Thailand främst då för skjuta nån av katt jävlarna som pissar på bilen och verandan, men mina vapenkontakter är ringa i Thailand. Alternativt är gift mord i sann KBG anda tex glykol. 10 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 12 Dela Inlagd Mars 12 https://www.bangkokpost.com/Thailand/general/2756134/swiss-beach-bully-to-lose-elephant-foundation 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu