Enis Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 Hej Skulle behöva tips på Thailändska flicknamn som även klingar "skandinaviska" Sonens första barn fick namnet Mali, nu är tjej nr 2 på gång /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 18 Dela Inlagd Februari 18 8 minuter sedan, skrev Enis: Hej Skulle behöva tips på Thailändska flicknamn som även klingar "skandinaviska" Sonens första barn fick namnet Mali, nu är tjej nr 2 på gång /Enis Songa = Tvåan 😄 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Finns det verkligen några som klingar skandinaviska? Här får du namnen på tjejen samt hennes barn. Jampee, Pavina och Benjamad. Antar att det är riktiga namn du är ute efter och inte alla dessa smeknamn som dom har... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 (ändrad) Anya 👧 Ändrades Februari 19 av Dempa Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Dottern till Tony kan väl heta Tonya tycker jag. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 I dagens multinationella sociala-medievärld kan det vara bra att tänka på att namnet även ska fungera bra på engelska Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Lisa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Alice Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 3 timmar sedan, skrev Tallviking: I dagens multinationella sociala-medievärld kan det vara bra att tänka på att namnet även ska fungera bra på engelska Tja på en båt jag var hade vi en Hellman och en Bertil Assman. Enligt rykten hade Mr Assman en son hette Dick, Assman varför övrig medlem i livets ord men för övrigt en helt duglig elingenjör. Som jag kom bra överens med trots jag är ateist . Väckte en hel del munterhet hos US immigration dessa namn. Assman historier om Pastors Ekmans healing förmåga gick dock inte av för hackor. Gillade den då en i församlingen fick synen tillbaka på emaljöga. vilken tur Bertil att det lyckades och inte blev på brunögat. Brukade jag skämta med han. Men inte hjälpte Ekmans healing till hjälpa Bertil med hans ALS. Även om jag gissar att det damp ner en hel del pengar i kollekten plus det 10e. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Linn eller Kim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 19 Dela Inlagd Februari 19 Kim du tänker jag på dette; Rita är ett fint namn! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 21 Dela Inlagd Februari 21 Ken tet :-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chevrolet-48 Inlagd Februari 21 Dela Inlagd Februari 21 Nock. Liknande fågel men annan stavning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 21 Dela Inlagd Februari 21 Maja/Maya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Februari 21 Dela Inlagd Februari 21 Jasmine är vackert och kan uttalas av thai, Emily likaså. Som skämt, så har ja hört att varje bar har en "Jane" i personalstyrkan🤭 MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu