lasseiudon Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 Har två sugproppar på vindrutan, en för en kamera och den andra för en GPS. Nu börjar dom släppa hela tiden. Hur skall man få dom att sitta fast? Släpper naturligtvis fortast om bilen råkar stå uti i solen. GPS'n, som är tyngre faller först medans kameran som är lättare sitter kvar långre. Efterlyser tips på man får fast dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 Snabblim kanske är väl drastiskt? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 Har du prövat lite vatten. Brukar hålla ett tag. Du smetar runt vattnet med fingret runt hela koppen och sedan trycker till ordentligt. Lycka till Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nana Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 3M tejp kanske skulle fungerar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 17, 2024 Dela Inlagd Januari 17, 2024 Jag brukar låta underkant GPS (som även har inbyggd DVR) vila mot IP innan jag trycker fast sugproppen mot rutan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 16 timmar sedan, skrev Marlon: Jag brukar låta underkant GPS (som även har inbyggd DVR) vila mot IP innan jag trycker fast sugproppen mot rutan Vad är IP? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 8 minuter sedan, skrev Mankan: Vad är IP? Tror han menar instrument panelen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Mankan: Vad är IP? Kapslingsklasser för elektrisk materiel. Ändrades Januari 18, 2024 av uptoyou 1 3 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jed Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 3 timmar sedan, skrev Mankan: Vad är IP? Internet protocol, du använder det som IP - adress bakom exempelvis www.maipenrai.se 😁 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Koh Changer Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 Dom där sugkopparna brukar må bra av att bli tvättade med lite diskmedel nån gång då och då, sen tryckas dit med lite vatten på. Då hänger dom kvar länge. Pessimist blir inte besviken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Januari 18, 2024 Dela Inlagd Januari 18, 2024 11 timmar sedan, skrev Mankan: Vad är IP? Instrumentpanel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu