Vaxet older version Inlagd December 26, 2023 Dela Inlagd December 26, 2023 (Ă€ndrad) Hittade ingen lĂ€mplig trĂ„d, sĂ„ jag skapa en ny och kanske vi kan ha mer ut av varandra Ă€n bara matfoton, fotodagböcker och tjafs. Som hĂ€r ett erbjudande frĂ„n min kĂ€raste.  Hej och god fortsĂ€ttning pĂ„ Julen đ Min partner har sedan mĂ„nga Ă„r drivit egna företag inom mode, design med tillhörande accessoarer. Covid tog ner en del men nu Ă€r en ny 2024 linje pĂ„ gĂ„ng i Asien. NĂ„vĂ€l hon Ă€r kĂ€nd i vissa delar av Asien men Ă€mnar inte f.n. etablerade sig i Sverige, sĂ„ ni som lĂ€ser oroa Er inte, detta Ă€r ingen annons eller försök att sĂ€lja nĂ„got. Men med foton av vackra svenskar och ThailĂ€ndska leende blir marknadsföringen roligare đ€đ. Vi bor i HuaHin och min partner söker 15-30 personer som vill och vĂ„gar vara med pĂ„ ett litet marknadsförings âkulâ. Inga  proffs modeller krĂ€vs, vanliga mĂ€nniskor och ansikte kommer fungera. Skicka en Messenger till henne pĂ„ Aich Luxury Brand pĂ„ Fb, se video nedan. Messet ska innehĂ„lla ansiktsfoto och inte nĂ„gra snusk grejor, dĂ„ riskerar ni bli postade pĂ„ Fb för det har hĂ€nt ett antal gĂ„nger genom Ă„ren tyvĂ€rr.đ«”đĄ Hon söker tjejer över 25 och mĂ€n över 55 dĂ„ produkterna som ska lanseras vĂ€nder sig till denna grupp. Produkter Ă€r serum, lĂ€ppstiftet och sk.guldtvĂ„l? Hon skickar gratis över Thailand till de som hon vĂ€ljer, ni fĂ„r produkterna helt fritt, men med utgĂ„ngspunkt frĂ„n foton vĂ€ljer hon vilka  produkter som passar just Dig. Vad som önskas som motprestation fĂ„r ni veta vid direkt kontakt, men det handlar bara om att fĂ„ anvĂ€nda nĂ„gra foton före och efter. Trevlig dag och helger önskar jag och Aich Er besökare och ni bofasta i Thailand. https://www.facebook.com/reel/267996465931776?fs=e&s=TIeQ9V&mibextid=LvJtn9  Ăndrades December 26, 2023 av Vaxet older version Felstavat 8 Link to comment Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna pÄ riktigt.
Du mÄste vara medlem för att kommentera pÄ forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. LĂ€tt gjort...!
Registrera dig pÄ forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in hÀr.
Logga in nu