Detta inlägg gillas... Nillerille Inlagd Januari 10 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 10 Jag kanske borde följa upp med att säga att det blev buffe på jomtien boathouse för 1000 baht styck. Vi lyssnade på Elvis och åt för att sedan gå ner till stranden. IMG_3452.mov 14 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 10 Dela Inlagd Januari 10 Hur var stället och maten då? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... Nillerille Inlagd Januari 11 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd Januari 11 Jag tyckte buffen var jätte god. Hade både för och efterrätt. Allt från dansk korv och gratinerad broccoli till revbensspjäll och som tum. Jag tog nog mest av en kycklingrulle som var invirad i bacon och nått mer innuti. Tjejen gillade köttbullarna bäst säger hon här. Personalen var trevlig och stället knökfullt 😁. Huvudnumret var ju Elvis som va helt klart skit cool 😆. Inte bara duktig på att sjunga men en showman på riktigt. Tog requests på låtar och hade kul med publiken (som var framme och dansade också). Enda missen var att vi hade bett om att få sitta inne (för jag trodde att det var aircon). Det var en varm kväll i Jomtien och vi satt längst in i restaurangen. Även ifall det var fläktar som blåste på oss så gjorde allt folk, att vi tryckte i oss en jävla massa varm mat och en varm kväll att det vart lite för svettigt så vi gick lite tidigare än vi tänkt. Men det visade sig vara en fullträff då det var skitmysigt på stranden. Tog tyvärr inga bilder på maten. Glömde helt det. 13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu