Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 2, 2023 Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 2, 2023 Min s.k plastdotter Pim. Hon är ju dotter till min frus syster och hennes pappa dog när hon var 4-5 år! Jag har varit hennes pappa sedan dess! Hon har precis fått jobb som servitris hos Harrys i Pattaya. Hon har ju tidigare jobbat som kock och servitris i mer än 10 år på olika restauranger i feskebyn! Hon är mycket duktig på att jobba plus att hon i princip talar flytande Engelska och kan en del ord på Svenska! Älskar henne som min egen dotter!! 55 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd November 2, 2023 Dela Inlagd November 2, 2023 4 timmar sedan, skrev thomas001: Min s.k plastdotter Pim. Hon är ju dotter till min frus syster och hennes pappa dog när hon var 4-5 år! Jag har varit hennes pappa sedan dess! Hon har precis fått jobb som servitris hos Harrys i Pattaya. Hon har ju tidigare jobbat som kock och servitris i mer än 10 år på olika restauranger i feskebyn! Hon är mycket duktig på att jobba plus att hon i princip talar flytande Engelska och kan en del ord på Svenska! Älskar henne som min egen dotter!! Hoppas henne allt det bästa! Att hon får en bra framtid och att hon inte tar nån skit! 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Detta inlägg gillas... thomas001 Inlagd November 3, 2023 Trådstartare Detta inlägg gillas... Dela Inlagd November 3, 2023 13 hours ago, Wangthong said: Hoppas henne allt det bästa! Att hon får en bra framtid och att hon inte tar nån skit! Hon tar inte något skit! Är övertygad om att det kommer att gå bra för henne. Hon är ju sedan några år tillbaka ihop med en mycket trevlig Kanadensare. Dom har en 3-årig son ihop. Han jobbar på olika oljeplattformar runt om i världen. Bättre svärson är det svårt att hitta! 31 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu