rolba Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 (ändrad) Ryktas att det blir så i år igen. En bekant kontaktade thaiambassaden för turistvisum och de sa att han skulle vänta lite för de hade fått uppgift om att det skulle bli 45 dagar från någon gång i oktober. Är det någon som sett något officiellt? Ändrades Augusti 30, 2023 av rolba 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 19 minuter sedan, skrev rolba: Ryktas att det blir så i år igen. En bekant kontaktade thaiambassaden för turistvisum och de sa att han skulle vänta lite för de hade fått uppgift om att det skulle bli 45 dagar från någon gång i oktober. Är det någon som sett något officiellt? Har tom sett 3m att nämnas någonstans, kommer inte ihåg vart då jag inte lade någon större vikt på det, men möjligt något händer? 3 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 Fattar jag rätt så ska man mes turistvisa få 90 dagar direkt vid ankomst, man slipper alltså besöka Imm efter 60 dagar. 5 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
biker Inlagd Augusti 30, 2023 Dela Inlagd Augusti 30, 2023 (ändrad) 1 timme sedan, skrev rolba: Ryktas att det blir så i år igen. En bekant kontaktade thaiambassaden för turistvisum och de sa att han skulle vänta lite för de hade fått uppgift om att det skulle bli 45 dagar från någon gång i oktober. Är det någon som sett något officiellt? Hej Tim Newton har rapporterat en del om kommande visumförändringar. Först ut verkar Elite-visa vara, men det talas om kommande förändringar även för O och O-A visum mm. Första gången han berörde detta var den 2 augusti, så börja kolla där. Sedan har han mer eller mindre dagliga avsnitt på Youtube. Om allt mellan himmel och jord vad gäller Thailand. Ändrades Augusti 30, 2023 av biker 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 31, 2023 Dela Inlagd Augusti 31, 2023 Lite otydligt vilket som ska förlängas? Källa https://www.thaipbsworld.com/ PM to look into extending tourist visas to 90 days 1 Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 31, 2023 Dela Inlagd Augusti 31, 2023 Finns inga beslut på några förändringar ännu. Många siter jagar klicks med en massa rykten, som man ofta själv skapar...😱 /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
p125 Inlagd Augusti 31, 2023 Dela Inlagd Augusti 31, 2023 (ändrad) Ben Hart tror att de menar visa exempt då de hänvisar till en förändring från 30 dagar till 90. Som vanligt får vi se... Ändrades Augusti 31, 2023 av p125 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu